کد خبر 1337371
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۰
بازیکنان استقلال پس از شکست پیکان چه گفتند؟

بازیکنان تیم فوتبال استقلال پس از پیروزی بر پیکان به سوالات خبرنگاران پاسخ دادند.

به گزارش مشرق، از ساعت ۱۷ امروز (سه‌شنبه) تیم فوتبال استقلال در چارچوب رقابت‌های مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی در ورزشگاه پاس قوامین مهمان تیم فوتبال پیکان بود که این دیدار در نهایت با برتری یک بر صفر شاگردان فرهاد مجیدی به پایان رسید. در پایان این دیدار بازیکنان استقلال صحبت‌هایی انجام دادند که گزیده آن را در زیر می‌خوانید.

* ارسلان مطهری
*لطف خدا شامل حال من می شود، زحمت همه بچه های تیم و انرژی مثبت هواداران باعث این اتفاق می شود.
*پیکان بازیکنان و مربی خیلی خوبی دارد و رفته رفته وقتی تعداد بازی ها بیشتر می شود، تیم ها فرم بهتری پیدا می کنند.
* روزبه چشمی
*مهمترین هدف ما پیروزی استقلال بود و موفق شدیم به دور بعد برسیم.

* خیلی به صحنه‌های داوری دقت نکردم. حیدری جزو داوران باتجربه است. فکر می‌کنم اگر صحنه‌ای را دیده، گرفته است.

*تیم‌هایی که خوب بازی می‌کنند الان در کجای جدول حضور دارند. اینکه در هر بازی بخواهید ۱۰ موقعیت داشته باشید، سخت است. تیم‌های بزرگ دنیا هم یک بازی را یک بر صفر می‌برند و دیدارهایی بوده که ۱۰ موقعیت گل داشتیم مثل بازی نفت آبادان؛ اما بازی مساوی شد.

*تمام تلاش خودمان را می‌کنیم و کسب پیروزی مهمترین چیز است و حالا ۵ موقعیت گل داشته باشید یا اینکه یک موقعیت. انشاالله و صد در صدر در هر دو جام مدعی خواهیم بود و عنوان قهرمانی را بدست می‌آوریم.

*مجیدی در همین حد گفتند؟، و من هم در همین حد تایید می‌کنم. تمام صحبت‌های ایشان را تایید می‌کنم. زمین تمرین ما چندان خوب نیست و چند زمین خوب در تهران مناسب است که شهرستانی‌ها آن‌ها را گرفتند. زمین بازی هم امروز خیلی بهتر از بازی قبلی بود.  

*این سوال را باید در نشست خبری از آقای مجیدی بپرسید. سرمربی ایشان است و هر وقت صلاح بداند من در زمین حاضر خواهم شد.
* مهدی مهدی‌پور
*بازی خیلی سختی بود. پیکان تیم یکدست و خوبی است. بازیکنان از جان مایه گذاشتند و خیلی زحمت کشیدند. فکر می‌کنم لیاقت بازیکنان و کادر فنی بود که در این بازی به پیروزی برسیم.

*حیدری اکثر صحنه‌های ۵۰-۵۰ را به سود پیکان می‌زد، اما در مجموع داوری خوب بود. یک کارت زرد گرفتم و چند خطا هم مرتکب شدم، اما فکر نمی‌کنم به گونه‌ای بودند که اخراج شوم.  

*خدا را شکر شرایط تیم خیلی خوب است و در لیگ صدرنشین هستیم. در جام حذفی هم صعود کردیم. تمام بازیکنان برای این شرایط زحمت کشیدند و خیلی سخت این جایگاه را کسب کردیم. مشکلاتی وجود دارد که همیشه هم بوده است. چیزی را که به سختی به دست آورده‌ایم را نمی‌خواهیم با برخی مشکلات راحت از دست بدهیم. شاید زمانی کارد به استخوان برسد و در  مورد مشکلات صحبت کنیم، اما در شرایط کنونی حیف است جایگاه خوب خود را بیان برخی مشکلات از دست بدهیم.

*سردار آجورلو بسیار زحمت می‌کشد، اما مشکلات هست و همیشه هم بوده است. در حال حاضر نمی‌خواهم زیاد موضوع را باز کرده و درمورد آن حرف بزنم، اما شاید زمانی نیاز باشد مشکلات را بازگو کنم. امیدوارم مشکلات برطرف شود، چون حیف است این موقعیت که در شرایط سخت به دست آمده از دست برود. بهترین اتفاق‌ها باید برای این تیم رخ دهد.
* محمد دانشگر
*وریا، سیدحسین حسینی و روزبه چشمی نبودند و این مسئولیت به گردن من بود.  

*ضربه شدیدی به سرم خورد، اما خدا را شکر چیزی نبود و توانستم به بازی ادامه بدهم.  

*بازی خیلی خوبی بود. پیکان تیم جوان و خیلی خوبی است. آن‌ها خیلی هماهنگ و تاکتیکی بازی کردند به آن‌ها خسته نباشید می‌گویم. ما ۳-۴ روز قبل بازی داشتیم. خیلی خسته بودیم. بازی سنگینی با هوادار داشتیم. خدا را شکر توانستیم بازی امروز را ببریم و به مرحله بعد صعود کنیم. این برد را به هواداران تقدیم می‌کنم.

* کمی از نظر ذهنی مشکل داریم، ولی امسال مثل سال‌های قبل بی‌تجربه بازی درنمی‌آوریم که به خاطر مشکلات باشگاهی، مالی، زمین و ... دست به کارهای سال‌های گذشته بزنیم. اصلاً این کار را انجام نمی‌دهیم. تمرکزمان کلاً روی بازی‌ها است، ولی اینطور نیست که مشکل نداشته باشیم.

*می‌خواهیم امسال هر طور که شده به موفقیت برسیم و دل هواداران را شاد کنیم. اگر سکوت کردیم یا اعتصاب نمی‌کنیم به این معنی نیست که مشکل نداشته باشیم. ما یک مجموعه هستیم و همه باید به هم کمک کنیم. ان‌شاءالله مشکلات ما هم برطرف شود.

*مسیر خیلی سختی است. ما تمام تلاش‌مان را می‌کنیم و امیدمان به خداست.  بحث من در مورد دیروز و امروز نیست. ما مشکلاتی از فصل‌های قبل داریم، ولی اصلاً روی ما تأثیر نمی‌گذارد که بخواهد چیزی بین ما و باشگاه به وجود بیاید. همه با هم هستیم و تمام تلاش‌مان را می‌کنیم که به موفقیت برسیم.

*نمی‌توانم بگویم چند درصد دریافتی داشته‌ام.  

*متأسفانه در اکران فیلم «بیرو» بدون ماسک حاضر شده بودیم. کار اشتباهی کردیم و عذرخواهی هم کردیم.
منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۸:۰۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
    1 2
    اگر استقلال توی ژاپن بود، از اشتباهات داوری که به نفعش اتفاق میفته می تونستن برق تولید کنن.
  • IR ۱۲:۰۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
    1 0
    صعود بدون دو اخراجی! جام پاکم آرزوست!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس