پیش‌بینی هواشناسی: گردوغبار فردا هم میهمان تهران است/وزش باد شدید از عصر شنبه

پدیده گردوغباری که از صبح امروز استان‌ تهران را در بر گرفته است، طبق اعلام هواشناسی فردا نیز در تهران مستقر است اما شدت و غلظت آن کمتر خواهد بود.

به گزارش مشرق، جلسه کمیته اضطرار آلودگی هوای استان تهران از دقایقی پیش به ریاست محسن منصوری، استاندار تهران و نمایندگان دستگاه‌های مختلف در سالن اجتماعات استانداری در حال برگزاری است. 

در این جلسه از سوی نماینده هواشناسی استان تهران اعلام شد که گرد و غبار فردا هم همچنان میهمان تهران است اما شدت آن نسبت به امروز کمتر خواهد بود.

بنابر اعلام هواشناسی، برای روزهای شنبه و یکشنبه در سطح استان هشدار نارنجی صادر شده است؛ از عصر شنبه نیز، وزش باد شدید، گاهی خیلی شدید همراه با رگبار و رعد و برق و گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۹:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۹
    1 0
    وقتی کرد و غبار میاد و تو شبکه خبر جلسه می‌گذارن مثلا برای بررسی راهکارهای مقابله با اون آدم ببخشید ناخودآگاه خنده اش میگیره ؛)) آخه مثلا می‌خواین چکار کنید گرد و غبار اومده !؟ می‌خواین فوت کنید گرد و غبار بره ؛)) / یک دهه کار میبایست می‌شده و نشده از کاشت درخت و کمربند سبز گرفته تا تعامل با کشورهای همسایه منشأ گرد و غبار و مالچ پاشی در این مناطق و بیابان زدایی و... حالا جلسه می‌گذارید که چی بشه !؟ / فقط مسیولین وقت گفتن دعا کنید بارون بیاد این راه حل این آقایون بوده ؛)) / بهتره از این به بعد جلسه می‌گذارید اسم و عنوانش رو « مقابله با گرد و غبار» نگذارید بلکه اسمش رو «مقابله با تاثیرات و پیامدهای گرد و غبار » بگذارید / تعطیلات مدارس و اماده باش نیروهای درمانی و... مقابله با پیامدهای گرد و غبار است نه مقابله با گرد و غبار
    • IR ۱۴:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۰
      1 0
      الحق بچه حلال زاده ایی راست میگی جلسه بخور بخور راه میندازن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس