کد خبر 1360116
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۱
واکنش پپ گواردیولا به یک خبر جنجالی و عجیب

رسانه های برزیلی خبر ازحضور گواردیولا روی نیمکت تیم ملی برزیل داده اند و این مربی واکنش نشان داده است

به گزارش مشرق، پپ گواردیولا سرمربی تیم فوتبال منچسترسیتی، به شایعه حضورش روی نیمکت تیم ملی برزیل بعد از جام جهانی ۲۰۲۲ واکنشش نشان داد.

تیته سرمربی برزیل بعد از جام جهانی با این تیم قطع همکاری خواهد کرد و رسانه های برزیلی مدعی شدند فدراسیون فوتبال این کشور تصمیم دارد تا پپ گواردیولا سرمربی فعلی منچسترسیتی را به عنوان جانشین تیته با دستمزد سالانه ۱۰ میلیون یورو به خدمت بگیرد.

این موضوع اما از سوی سایت گل برزیل رد شد و این منبع مدعی است که فدراسیون فوتبال برزیل هیچ تماسی با پپ گواردیولا نداشته است. براساس گزارش این سایت، رودریگوئز، رئیس فدراسیون فوتبال برزیل، علاقه ندارد تا قبل از جام جهانی در این مورد تصمیم گیری کند و تمام تمرکز او و همکارانش روی موفقیت در رقابت‌های جام جهانی است.

در همین حال پپ گواردیولا در گفت‌وگو با تی‌ان‌تی به گونۀ غیرمستقیم حضور روی نیمکت تیم ملی برزیل را رد کرده است: «برزیل، مربیان بسیار خوبی دارد که می‌توانند هدایت تیم ملی این کشور را برعهده بگیرند. مربیان برزیلی بسیار خوبی در این کشور حضور دارند و بحث همین‌جا تمام می‌شود.»

این موضوع در حال مطرح می‌شود که پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی قبل از این اعلام کرده بود که با پایان قرارداد خود با این باشگاه در تابستان ۲۰۲۳، بعد از ۷ سال از این تیم جدا شده و مدتی را به استراحت می‌پردازد و قصد دارد کار در یک تیم ملی را نیز تجربه کند.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس