ورود دادستان به ماجرای سیلی خوردن دانش آموز لنگرودی

دادستان لنگرود با اشاره به انتشار تصاویر سیلی خوردن یک دانش آموز توسط مدیر مدرسه، گفت: با هرگونه عملی که سلامت جسمی، روانی دانش آموزان را به خطر اندازد برخورد می شود.

به گزارش مشرق، سید هاشم میر حسینی در پی سیلی زدن مدیر یکی از مدارس ابتدایی شهرستان لنگرود به صورت یک دانش آموز کلاس ششم و بازتاب گسترده در رسانه‌ها، گفت: تنبیه بدنی و یا هرگونه توهین و تحقیر دانش آموز جایگاهی در اصول تربیتی و آموزشی مدارس نداشته و هیچکس حق ندارد به دلیل تخلف دانش آموزان، آن‌ها را تنبیه کند.

دادستان لنگرود افزود: هرگونه ترک فعل عمدی نظیر ضرب و جرح، توهین یا تهدید که سلامت جسمی، روانی، اخلاقی یا اجتماعی کودک و نوجوان را به خطر انداخته بر اساس قانون حمایت از کودکان و نوجوانان جرم محسوب می‌شود.

وی اضافه کرد: تحقیقات و رسیدگی قضائی بر اساس روال قانونی انجام شده و بدون اغماض با مسبب این رفتار غیرقانونی برخورد می‌شود.

دادستان لنگرود گفت: به آموزش و پرورش و بهزیستی شهرستان لنگرود دستور داده شده تا به خانه پدری این دانش آموز مراجعه و ضمن بررسی وضعیت جسمی، روحی و روانی وی، گزارشی از آخرین شرایط دانش آموز را به دادسرا ارائه دهند.

وی افزود: قانون و دستگاه قضائی از همه اقشار جامعه به ویژه دانش آموزان، کودکان و نوجوانان حمایت می‌کند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 126
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 11
  • IR ۱۶:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۹
    73 55
    بچه پرو ببین چکارکرده که سیلی خورده یک طرقه قضاوت نکنید
    • IR ۱۶:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۹
      52 34
      تو مگه کس و کار مدیری
    • IR ۱۷:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۹
      51 36
      راست میگه دیگه اگه به دانش اموز رو بدی سوارت میشه
    • IR ۱۸:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۹
      58 24
      زدن یک بچه ابتدایی از ضعف مدیر و معلمه.
    • FR ۱۹:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۹
      30 7
      بحث سیلی خوردن نی، بحث تربیته، من یادمه خیلی شلوغ بودم تو ابتدایی، یه بار یکی از ناظما منو با طناب بست تا تونست زد، فرداش خونواده رفتن آموزش پرورش و طرف برکنار شد، یا تو دبیرستان یه معلم پیر داشتیم ( خدا حفظش کنه اگه زندس و رحمت کنه اگه از دنیا رفته ) سر یه تقلب ناشیانه من یه سیلی بهم زد، همین باعث شد که دیگه اینکارو بزارم کنار؛ این که معلم یا مدیر مجبور به برخورد فیزیکی میشه 2 تا چیزو نشون میده، 1-ضعف طرفو که با حرف و رفتار نمیتونه بچه ها رو مدیریت کنه، 2-تربیت بد بچه تو خونواده
    • IR ۲۰:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۹
      17 41
      معلم اینجوری را باید پاره کرد تا دستش هرز نره. فکر نکنه بچه بی کسو کاره. دست معلم را باید انداخت تا عبرت سایر معلمین دست هرز و دهن لق بشه
    • یاعلی IR ۲۱:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۹
      12 13
      قاضی فقط خداست و قضاوت نکن
    • IR ۲۳:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۹
      14 9
      واقعا این همه تایید و مثبت یه جمله بی ربط که احتمالا یه فرد عقده ای نوشته شده رو نمی فهمم .شاید اگه شما اشتباه کردی کتک خوردی درست شدی .ولی این دلیل نمیشه این نسخه رو برای همه بپیچی
    • حیدر صالح IR ۰۳:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۰
      0 3
      باید با طناب این مدیر را اعدام کنند تا دیگر خانواده اش او را نبیند و از او جدا شود ‌. حالا هی بگید دانشآموز افغانی بوده عرب بوده نمیدونم ازبک بوده در حرم آدم کشته
    • IR ۰۴:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۰
      8 4
      مشکل کار بچه ها نیس .مشکل اینجاس که معلم ها راحت طلب ترین و تنل ترین کارمند ها تو دو سال اخیر بودن و خوب دیدن وقتی میشه با دانلود چهار تا فیلم حقوق گرفت ! چرا بریم مدرسه ؟؟؟ مجبور بشیم درس بدیم .امتحان بگیریم و ....از این ناراحتن .البته من منظورم با معلم های گل و با اخلاق و مسئولیت پذیر و عالی نیس .منشورم با اون معلم های راحت طلبه
  • معلم IR ۱۷:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۹
    17 16
    خیلی متاسفم .ای کاش کمی صبورتر بودیم.
    • IR ۱۸:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۹
      69 3
      زمانی که مدیر و معاونین و معلمین مدارس ابهت و اقتدار داشتند، رعایت مقررات، جرم گریزی و ادب بسیار بیشتر از امروز در سطح جامعه دیده می شد که نتیجه تربیت مقتدران دوران کودکی و نوجوانی افراد بود و وضع امروز جامعه بی شک نتیجه همین سهل انگاری در برخورد با دانش آموزان خاطی در سطح آموزشگاه ها است!
    • IR ۱۹:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۹
      60 7
      همه مشکلات از جایی شروع شد که یه سری روانشناس احمق که سواد غربی داشتند نظام آموزشی رو تغییر دادند و نظام نمره دهی رو از بین بردن و گفتند کسی نباید تشدید یا رد شود چون به روحیه دانش آموز لطمه وارد میشه، خوب دانش آموزی که بدونه بخونه یا نه، اذیت کنه یا نه در آخر نمره توصیفی «خیلی خوب» است، خوب معلومه چی میشه، اگر نسخه این آقایون جواب میداد پس چرا با نسلی از جوانان موجه هستیم که نه سواد درست حسابی دارن و نه ادب. کافی یکبار برید سر کلاس ببینید چه شکنجه گاهیه برای معلمان. اگر یه بار هم کنترلش رو از دست بده، با عکس و شکایت و مظلوم نمایی بنده خدا رو بیچاره میکنن. لطفا دیگه بیش از این معلم ها رو تضعیف نکنید.
    • IR ۲۱:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۹
      21 2
      معلم ومدیرمدرسه که دربرابرفرزندان خانواده های هنجارشکن اقتدارنداشته باشه واختیارتنبیه بدنی هم ازمعلم سلب شده باشه نتیجه این میشه فردا مجرمان آینده برای قانون ومأموران امنیت گستاخی وجسارت کنند
  • اندکی تامل. IR ۱۷:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۹
    10 71
    ایشون درمقام یک معلم وراهنمای آموزشی حق این برخورد را نداشتن ولو دانش آموز یک بزهکار تمام عیار باشد ،که اینچنین نبوده. چوب معلم گر بود زمزمه محبتی، جمعه به مکتب آورد طفل گریز پای را.
  • US ۱۷:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۹
    43 10
    همین کارها را کردید که یک نسل لوس، ننر و بی تربیت درست کردید. تنبیه بدنی در حد معقول لازم است اگر آسیب جسمی به بچه نرساند. اما باید حتما باشد تا فرق دانش آموز تنبل و درس نخوان با دانشجوی مودب درسخوان مشخص شود. خدا هم تشویق و تنبیهذ گذاشته.
    • IR ۰۹:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۰
      0 0
      شنگول جان ، شما لطفا از بلاد کفر برای ما ایرانیان نسخه نپیچید.
  • IR ۱۷:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۹
    12 26
    انگار اولیای مدرسه از آمدن دانش آموزان به مدرسه و باز شدن مدارس ، عقده ای شده اند و ...
    • رضا NL ۲۰:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۹
      13 12
      عقده ای پدرته که یه گوساله مثل تو رو پرورش داده مفلوک.
  • IR ۱۸:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۹
    33 7
    سلام ای کاش آقای دادستان به مسائل و مشکلات معلم‌ها هم به این سرعت ورود کنن ،دیواری کوتاهتر از دیوار معلم نیست ،با این وضعیت فرهنگی جامعه با سرعت به سمت ناکجا آباد در حال حرکته ...
    • بی نشان IR ۱۸:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۹
      7 15
      چه ربطی به مشکل فرهنگیان داره این در حوزه کاری خودش وارد شده بجای سیلی پدر دانش اموز را میخواستن زمان زدن و وحشی گیری گذشته
    • IR ۲۲:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۹
      6 7
      الان یعنی من می تونم برم تویه خیابان یه عزیز کم سن سال رو بگیرم بزنم؟! ایا این معلم جرعت این رو داره،یک نفر که 20 و 30 و .. رو بزنه؟! جرعتش رو داره؟! این اسمش ضعیف کشی! حس و احساستش رو میکشه! نمی تون نامه بزنه بالا و استفئا بده! اگر 1000 نفر اینکار رو کن، برخره مجبور میشم،سیستم اسلامی رو جایگزین سیتم تمام غربی اموزش پرورش کنن! جامعه امروز بخاطره دوری از دین بی حس شده! و سقط جنین نیز نشان از این خشونت حاصل از دوری از دینه.
    • IR ۰۴:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۰
      4 5
      معلم ها اوضاع شون خیلی هم خوبه دو ساله که استراحت میکنن .بهتره برن فکر کنن حقوقی که گرفتن حلاله یا نه.! بعد هم مشکل داری شغل تو عوض .چرا بچه رو میزنی ؟؟؟ احساس گردن کلفتی میکنی برو سر کوچه فوتت کنن می یوفتی
  • نام آشنا IR ۱۸:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۹
    11 21
    به فرض هم که این بچه پر رو و بی تربیت باشد هیچکس حق زدن این بچه را ندارد.بایستی او را در دفتر مدرسه نگه داشت و والدینش را بلافاصله به مدرسه احضار کرد و موضوع را با والدین بچه در میان گذاشت و از انها تعهد سفت وسخت بگیرند که دیگر خلافی در مدرسه مرتکب نشود که در ان صورت بایستی به فکر تعویض مدرسه باشد. آموزش و پرورش هم بایستی به تمام مدارسش ابلاغ کند که هیچ کس تحت هیچ شرایطی حق دست زدن به دانش آموز را ندارد.
    • US ۱۸:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۹
      19 6
      والدین مگر بچه را جرات دارند بزنند؟ خودتان را گول زدید با حرفهای از روی باد معده ژان پیاژه. امروزه نتیحه همین تعالیم شما شده نسلی خیره سر و بی تربیت.
    • مادربچه هاومعلم مدرسه IR ۱۸:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۹
      35 7
      بیشتر دانش آموزان امروزه،تنبل وبی ادب هستند ، آموزش وپرورش اجازه ی بیرون کردن دانش آموز بی ادب شرور ازکلاس درس رابه معلم نمی دهد،معلمها را همه جوره تحت فشار گذاشتید....
    • نام آشنا IR ۲۱:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۹
      5 8
      در پاسخ به 18:29 : چه کسی گفته که والدین بچه را کتک بزنند؟ چرا پرت و پلا میگوئید؟ در قانون خودمان کتک زدن بچه جرم است چه ربطی به ژان پیاژه دارد؟ مگر با کتک زدن بچه مسئله ائی حل میشود؟ کدام ادم عاقل کتک زدن بچه را راه حل تربیت بچه دانسته؟ بایستی با دانش آموز شرور و یاغی درست صحبت کرد و مشکلات او را درک کرد.هیچ بچه ائی ذاتا بد و شرور نیست باید با او مودبانه صحبت کرد. هر کاری راهی دارد و باید در مورد دانش اموز به قول شما بی تربیت دقیقا باید ببینیم چگونه میشود او را تحت تاثیر خود قرار دهیم و سعی کنیم اعتماد او را جلب کنیم . این اصلا کار مشکلی نیست. بعضی پدر مادر های جوان حوصله سرو کله زدن با بچه راندارند و زود از کوره در میروند و بچه را به باد کتک میگیرند که نتیجه معکوس دارد.
    • به نام آشنا IR ۲۲:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۹
      12 1
      قوانین خودمان را روشنفکران غربزده و شاگردان ژان پیاژه نوشته اند. همین یاوه راگفتید و نسلی را تباهی و پلیدی کشیدید. اگر چوب تعلیم و تربیت نباشد همه انسانها هرز بار می آیند. مثل نسل جدید که داریم می بینم.
  • معلم IR ۱۸:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۹
    18 7
    چوب معلم گله
    • IR ۲۱:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۹
      2 10
      بگذارید کنار این خرافات آموزشی و تربیتی را
    • IR ۰۰:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۰
      7 0
      همون چوب پدر گل هستش که نمی تونه بچشو درست تربیت کنه بعد نه معلم می تونه گلوشو بگیره نه خود پدر می تونه از عهده بچش دربیاد،این قوانین خودش باعث سده این نسل جدید گستاخ و گستاخ تر بشن
    • IR ۰۴:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۰
      2 4
      لطفا معلم عزیز اون چوب گلی گلی رو برداره و بره تو اتاقش هی بزن تو سر و کله خودش تا گلباران بشه خخخخخخخخخخ کسی با این چوب مشکل نداره مشکل سر جایی هست که چوب فرود میاد
  • IR ۱۸:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۹
    5 7
    چه کاریه؟ کلا وجود شهری به اسم لنگرود رو تکذیب کنید اگه نشد دستور ساخت یه گزارش رو به ۲۰.۳۰ بدید که دانش اموز فریب خورده با صورت به دست مدیر انقلابی حمله کرده
    • خدابنده لو IR ۲۲:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۹
      5 2
      چوب پدرگل است نه چوب معلم
  • ستار IR ۱۸:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۹
    14 1
    یادش بخیر دهه شصت،سیلی خوردن که عادی بود،چوب و فلک رو هر سال تجربه میکردیم.تنبیه بدنی یکی از دروس مدارس بود.از خط‌کش بگیر تا کابل و ترکه ی انار و طناب ورزش و خودکار لای انگشت جزو لوازم کاری معلمان اون دوران بود.واقعا ما دهه شصتی ها بدبخت بودیما،تازه اگه به پدرمون میگفتیم امروز معلم ما رو تنبیه کرد،خودشم یه چک میزد بهمون تا دوز تکمیلی تنبیه بدنی ما تکمیل بشه.
    • IR ۲۲:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۹
      0 3
      و دلهای که بدین طریق مرد! اکنون در جامعه هستن! و گناه منحرف شدن اون ادم ها (علاوه بر خودشون )به گردن اون غول بیابونی است،که این بچه ها رو اینطور زد و احساست رو ازشون گرفت.! کتک میزدن،که چرا نمره ات کم شده! اگر نره ای مدرسه بدبخت میشی! دقیقا انگار که داره میگه نماز نخونی میری جهنم! گناه انجام بدی بدبخت میشی! وقتی سکولار و بی دین ها.. یک چیزی رو طراحی میکن! ته اش میشه جهل و جهالت ..! سیستم اموزش پرورش غربی ..! نماز نخونه اصلا مشکلی نیست! و خدا بخشنده است! اما اگر نر مدرسه،درست مثل اینکه، قراره از هستی و کهکشان حذف بشه! .. جالبه نه؟! دستورات خدا الویت شصتم! دستورات من دراوردی یک شراب خور و دور از خدا که نشسته این پرت پلا رو نوشته ! میشه مهمتر از دستورات الهی. نماز واجب ! میشه هیچ! اما درس میشه واجب! (اگر نماز واجب ! از نظر اون عده هیچ! پس درس باید الویت میلیون باشه!)..
  • رضا IR ۱۸:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۹
    3 15
    من همیشه از معلم وناظم جماعت بدم میومد
    • IR ۰۴:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۰
      2 1
      ای گفتی .تنفررررررررررر ها در حد المپیک .دلم میخواس دفتر معلم ها رو مین گذاری کنم
  • IR ۱۸:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۹
    7 2
    من خودم معلم هستم تا حالا دانش آموزی جرات بی انظباطی در کلاس من را نداشته و تا حالا دانش اموزی را تنبیه نکرده ام
    • IR ۲۰:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۹
      17 1
      شما معلمی ولی انضباط را غلط نوشتی ؟!!
  • علی IR ۱۸:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۹
    26 0
    خدایا شکرت که معلم نشدیم روزگار طوری شده که کمترین ها هم بر معلمان بیچاره می تازند.
  • احمد IR ۱۸:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۹
    10 1
    من فرزندم تو یه مدرسه نهصد نفره درس می خونه که سه تا معاون بیشتر نداره بیچاره ها چه جوری از پس رتق و فتق امورات نهصد دانش آموز می تونند بر بیاند؟؟؟!!!اونم بجه های امروز؟؟؟!!!
    • نام آشنا IR ۲۳:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۹
      3 0
      انها فقط به رتق # امور رسيدگى ميكنند با فتق # امورات كارى ندارند
  • IR ۱۹:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۹
    4 0
    دادستان لنگرود افزود: هرگونه ترک فعل عمدی نظیر ضرب و جرح، توهین ... ضرب و جرح انجام فعله نه ترک فعل
  • IR ۱۹:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۹
    4 0
    یادش بخیر مدرسه و کتک هاش! شیرین ترینش این بود که همه ی بچه های کلاس باهم تصمیم گرفتیم اون روز رو فرار کنیم از مدرسه! از شانس بد ما حین بالا رفتن و فرود، کابل تلفن مدرسه قطع شد! مدیر نامردی نکرد، زنگ زده بود یکی یکی خونه، نمیدونم چطور فهمیده بود ما کجا رفتیم! خلاصه که من بابام اومد سراغم؛ هم یه کتک تو پارک خوردم هم یه دوره پلکانی مدرسه!!!خخخخخخ
  • علی IR ۱۹:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۹
    28 2
    از ماست که بر ماست..تا معلم نباشی نمی فهمی با چه بچه های بی ادب و بی تربیتی مواجه هستی وقتی اکثر خانواده ها اذعان می کنن توان تربیت یک فرزند را ندارند فکرشو بکنید ی ک معلم چطور 40 دانش اموز با فرهنگ های مختلف سرکلاس نگه می دارد..هیچ معلمی دانش اموز را بی دلیل تنبیه نمی کند و قطعا بی ادبی از حد و مرز خارج شود و بسیاری از حرمت ها در محیط اموزشی شکسته شود ممکنه این اتفاق بیافتد هرچند من با تنبیه بدنی مخالفم چون باید اینها وارد جامعه شوند و نتیجه این تربیت ناصحیح و بی ادبی را همه درک کنند....
    • US ۱۹:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۹
      17 1
      شما بگذارید بچه تان عقرب را در دست بگیرد تا خودش آن را تجربه کند!
  • IR ۱۹:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۹
    17 0
    اونی که میگه زدن یک بچه ابتدایی از ضعف مدیر و معلمه، دوست دارم یکسال بره سر کلاس بعد قضاوت کنی. تو خونه خودت یه بچه داری روزی چند بار عصبانی میشی، حالا تصور کن با ابن تعداد دانش آموز سرکار داری که دو برابر آنها پدر ها و مادراشونن که حتی مداخله در امر تدریس می‌کنند، بچه ها هم که ترسی از نمره، تشدید یا ردی ندارند چون نمرات توصیفی است و گفتند به همه خیلی خوب بدهید. جرات دعوا کردن هم که ندارین. مگه آدم چغدر اعصاب داره. حالا مدیر و معلم رو یک طرفه تنبیه و تضعیف کنید، آخرش می‌رسد به نسلی که هیچ ادبی نداره و نه زرگتر میشناسه و نه کوچکتر.
    • IR ۲۲:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۹
      0 17
      جرعتش رو داری، یک نفر که سن بالایی 18 تا 60 سال رو دارد رو بزنی؟! مگه نمی گی دلسوزی؟! خب برو اون رو هم بزن! مرد باش! برو بزن! تا ببینی چه کارت میکنن! این اسمش ضعیف کشی! میدونی که قدرتش رو نداره تو رو بزنه! برای همین میزنی! هر وقت تونستی یک بزرگ بزنی! بعدش بیاد ادعا چنینی بکن ! بچه خودش پدر و مادر داره! شاید تویه خونه بالاتر از گل هم بهش نگن! چقدر یک انسان باید وقیح باشه، که بره اون رو بزنه!اگر منحرف بشه،گناهش تا ابد بر گردن اون به اصطلاح معلم خواهد بود..! بنده ام رفتم جایی که با بچه درست رفتار نمی کردن(معلم نیستم) چندبار بهشون تذکر دادم! و در نهایت اون مکان رو ترک کردم! .. یکی بیچار میکنه! بچه ها مردم رو بزنه! بزنه برای چی! برای درس؟! یا اینکه به سمت گناهان نره و از راه خدا دور نشه و نمازش و کارهای خوبش رو ترک نکنه! کار دنیا برعکس شده! مستحبات شدن واجب! واجب ..! در هر صورت زدن زمان و مکان داره .. اما تنبیه به شکل های غیر فیزیکی و غیر تحقیر امیز .. میشه انجام داد . میشه اگر مدیر گوش نداد تهدید به استئفا داد! این زندگی! باید براش بجنگیم و کشته بشیم یا منافعمون رو از دست بدیم! اما گناه نکنیم! و مسب انحراف دیگران نشیم ..
    • IR ۰۸:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۰
      9 0
      22:52 خودت فهمیدی چی گفتی؟ چرا طرف باید بره یه بابا تو خیابون رو بزنه، معلم وظیفه اش آموزش و پرورش بچه است و کسی که اختلال در این امر می کنه و باعث مشکلاتی برای معلم و بچه های دیگه میشه خوب باید تربیت بشه ، اگر صد بار گفتی و نصیحت کردی و جواب نداد میمونه برخورد قهری. تو خوئت بچه هاتو تو خونه اصلا نزدی؟ حالا یکی بهت بگه اگه راست میگی برو تو خیابون مردمو بزن. بهش نمیگی چرا چرت میگی گلابی.
  • آرزوی رستم پور واجاری IR ۱۹:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۹
    13 0
    بچه های امروزی اینقدر پرو شدن نه حرف معلم و معاون و ناظم اصلا توجه نمی کنند. خدا به ما صبر بده
  • دبیر IR ۱۹:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۹
    14 0
    حتما بخاطر بی انضباطی بوده. قوه قضائیه شده کاشه داغتر از آش.دیگه نمیشه مدارس رو کنترل کرد.آموزش پرورش خودش قسمت تخلفات داره.دادستان بره دنبال معضلات بزرگتر.
  • IR ۲۰:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۹
    17 0
    ایده های روشنفکرنماهاوروانشناسی زردباعث شده جامعه مابخصوص درمدارس نسلی تنبل وبی سوادو بی اخلاق تربیت بشه نازپرورده ودست سفیدوبدون مهارت حتی زندگی کردن،فرزندسالاری نتیجه ی بهتر ازاین نداره،معلم هاهم که اختیارتنبیه کردن ندارند
    • نازنین IR ۱۵:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۰
      11 0
      واقعا حرفتون حسابه من نه دانش اموزم نه معلم ولی پدرو مادری که میخوان بچشون واقعا ادم درستو حسابی شه نباید ازکاراشتباه بچشون دفاع کنن خود پدرومادر نتونستن بچشونو درست تربیت کنن که درست رفتارکنه بذارن معلما چهارتا رفتاردرست یاد بچه بدن که 2روز دیگه توی جامعه 1 معضل نشه ازروی دلسوزی بی مورد اینده بچه ها رو خراب نکنید 4تا اشغال تحویل ندید اصلا جامعه هیچی خودتون بعدا نمیتونید کنترلشون کنید ارزوی مرگشون از خدا میکنید باتشکر
  • IR ۲۰:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۹
    23 0
    بنده مدیر یک مدرسه هستم. خدا شاهد می گیرم دارم لحظه شماری می کنم که این یک ماه تمام بشود و برگردم سر کلاس. مدیر مدرسه فقط یک اسم قشنگ داره. وگر نه زجرآورترین کار در آموزش و پرورش محسوب می شود.
  • IR ۲۰:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۹
    62 0
    روانشناسی زردوپیاده کردن ایده های روشنفکرنماها مبتنی بر طرح های شکست خورده جامعه غربی که میخواهنددرکشورهای هدف جابندارن دقیقامثل اون حکایت خیاط حیله گربودکه می‌گفت زیباترین جامه هاولباس هارومیدوزه امادرآخرکاری کردکه وزیرلخت وبرهنه داخل شهرقدم میزدوهمه میگفتن چه لباس زیبایی به تن کرده!آموزش وپرورش ایران سالهاست که باگرفتن اختیارتنبیه بدنی ازمعلم به بیراهه رفته
  • IR ۲۰:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۹
    52 1
    جالبه این آقایان مدعی آن اگر یک روز سر کلاس و توی مدرسه بچه را کنترل کنند آنوقت می فهمند یک من چقدر ماست می دهد
    • IR ۲۲:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۹
      2 9
      خوب نرید مدرسه،مگه مجبورید؟! مگه اسلحه گذاشتن روی سرتون.. اصلا علم که معلم داره، قطعا اول باید برای خودش سود داشته باشه! چرا نمیره یک کار کاسبی به علم خودش راه بی اندازه! .. معلم باید اهل دین و ایمان و اعتقاد به اخرت در عمل و رفتارش پیدا بشه .. برای یک درس اشتباه گفتن،یک نفر رو نمیزن ..! مدارس باید اسلامی بشن ..
    • IR ۰۰:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۰
      11 0
      برای درس اشتباه گفتن نه اما برای بی تربیتی و آزار دیگران باید کنک بخورد.
  • علی IR ۲۰:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۹
    1 8
    حقوق خوب میگرند فکر میکنند رییس جمهوری!
    • علی IR ۰۰:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۰
      7 0
      حقوق خوب حالت خوبه چیزی زدی در ضمن عرضه داری بیا بشو معلم گستاخ
    • IR ۰۰:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۰
      8 0
      چیزی نمیدانی نظر نده دانا
  • IR ۲۱:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۹
    1 5
    این بچه ها اید بی ادب هستند. باید براشون مشاوره روانشناختی در نظر بگیرند. تنبیه درست نیست.
  • علی IR ۲۱:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۹
    13 1
    دادستان فقط بلده سراغ معلم بره و گردن کلفتی کنه اگه عرضه داره انواع دزدی‌ها و کم کاری ها را در حوضه کاریش پیگیری کنه که حتما نمی کنه نه بیاد برا یه معلم یا مدیر شمشیر رو از رو ببنده تو انواع اداره ها کار مردم را درست راه نمی اندازند تو قوه قضائیه انواع ارتشا هست اگه خیلی مرده کار چاق کن ها و قاضی های رشوه بگیر رو جمع کنه واگر نمی تونه بهتره خفه شده و اسم سازمانها رو الکی نیاره اگه معلم بزنه به خاطر غرض شخصی نزده خودش هم از دل دانش آموز در می یاره والسلام
  • معلم IR ۲۱:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۹
    17 0
    مورد داشتیم دانش آموز معلم رو کتک زده ویا دبیرفیزیک رو کشته بود تویکی ازاستان ها،تو این موارد چرا کسی جوابگو نیست ویا چرا این همه جنجال به پا نمیشه؟رو دادند به دانش آموزان که لوس وپررو شدند
  • IR ۲۱:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۹
    4 16
    اگه من بجای پدر. این بچه بودم بابا ننه مدیر رو نیاوردم جلوی چشاش
  • محمد IR ۲۱:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۹
    0 0
    واسه یه سیلی چقدراظهار نظر شده اون نادان کی بوده یه سیلی رو زده تو فضای مجازی حوصله دارید
  • حامد IR ۲۲:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۹
    6 0
    طبق اعلام آموزش و پرورش این دانش آموز در حال کتک زدن و درگیری با دانش آموز دیگر بوده که مدیر برای جدا کردن یا بعد از جدا کردن سیلی به او زده. این مسئله شخصی است که خانواده شکایت می کند و دادگاه محاکمه می کند . یا دیه می دهد یا تبرئه می شود. گنده نکنید. از این اتفاقات در مدرسه زیاد می افته. دانش آموزان همدیگر را لت و پار می کنند. در نظم کلاس و مدرسه خلل ایجاد می کنند. به معلم و عوامل مدرسه اهانت می کنند. معلم و عوامل مدرسه هم ممکن است سیلی بزنند و .... خانواده هم یا به اداره شکایت می کند یا خودش کتک می زند یا به دادگاه مراجعه می کند. پیشنهاد می کنم مدیران به جای سیلی زدن دانش آموز را طبق مقررات در صورت تکرار از مدرسه اخراج کنند و خود را این چنین به درد سر نیاندازند که از موضع بالا به موضع مجرم تغییر مکان ندهند. آن روز که یک دانش آموز معلم فیزیک را به قتل رساند این گونه رسانه ای نکردند.
  • حامد IR ۲۲:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۹
    7 0
    صرف نظر از برخی معلمان یا عوامل مدرسه که تنبیه بدنی مرضی است که به جان آنها افتاد در اکثر موارد دلیل تنبیه در جهت تربیت است. مثلا دانش آموزی در حال کتک زدن دیگری یا شکستن درب کلاس و صندلی است معاون سر می رسد و سیلی می زند. اما پیشنهاد می کنم عوامل مدرسه به جای تنبیه بدنی که موجب می شود خودشان به دردسر افتاده و دنبال التماس کردن به اولیا باشند طبق مقرارت اولیا را به مدرسه بکشانند و از آنها تعهد بگیرند. در صورت تکرار طبق مقرارت سه روز اخراج در مرتبه بعدی به کل اخراج کنند. این گونه برخورد کنید که عده ای بی تربیت که فرزند خود را وحشی و روانی تربیت کرده اند که یک مدرسه را به هم می ریزد خودشان التماس کنند. و به هیچ عنوان دنبال مصالحه نباشید. وقتی دانش آموزی دیگری را کتک زد بگذارید اولیا دانش آموزی که کتک خورده شکایت کنند تا آن بی تربیت ها ادب شوند.
  • نام آشنا IR ۲۲:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۹
    1 4
    مدرس ریاضی دانشگاه دولتی بودم و در برخی واحد های ریاضی دانشکده فنی دانشگاه را هم سالها به عهده داشتم. کلاس درس هم حدود 80 تا 120 نفر ثبت نام میکردند. همه میدانند که دانشجویان دانشکده فنی که نخبه های مملکت هستند چقدر رفتار عجیب و قریب از خودشان بروز میدهند و بعضا شر اند. عادت نداشتم حضور غیاب کنم و یک برگه را به نفر اول کنار تخته سبز میدادم که اسمش را بنویسد و برگه را رد کند به نفر بعدی. این دانش جویان هجده و نوزده ساله که تازه از دبیرستان امده بودند همان رفتار های دوره دانش اموزی را داشتند ولی به هیچوجه عکس العملی نشان نمیدادم که نقطه ضعف تلقی شود و هیچگاه یادم نمیاید که انها را دعوا یا تهدید کرده باشم. در این کلاس درس 80 تا 120 نفره گاهی اوقات هم 140 نفره صدا از دیوار اگر در میامد از اینها صدائی شنیده نمیشد. اینها جرات نمیکردند کوچکترین حرکت ناشایستی را از خود بروز دهند. بنده نه تهدید میکردم ونه اعتراض به دیر امدن انها به سر کلاس. وقتی ساعت درس به اتمام میرسید هیچکس جرات نمیکرد قبل از من از کلاس خارج شود. اگر میخواست برود حتما اجازه میگرفت. امتحان را هم بسیار سخت میگرفتم و چون معتقد بودم مهندس مملکت بایستی ریاضی را خوب بلد باشد وگرنه به درد کشور نمیخورد. نیمی از کلاس را هم رد میکردم ولی کسی جرات اعتراض نداشت چون درسم را درست داده بودم و جای اشکال باقی نمیگذاشتم. برخلاف خیلی از اساتید دانشگاه دانشجو اجازه داشت برگه اش را ببیند و اگر اعتراض داشت بالای برگه بنویسد تا تجدید نظر کنم. دانشگاه هم خودش میدانست که حق با من است. گاهی اوقات که میدیدم به دلیل سختی درس احتمالا دانشجو خسته شده خودم یک " تیکه" میانداختم تا کلاس از خنده به حالت انفجار درمیامد و بعد درس را ادامه میدادم.
    • IR ۱۲:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۰
      0 0
      تو هم فقط میخواستی لاف بزنی وبگی:دانشجویان دانشکده فنی که نخبه های مملکت هستند!!!!!!!!!!!خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
  • JP ۲۲:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۹
    8 0
    دادستان در مورد فسادها چرا ورود نمیکند در مورد خودرو سازها و دزدان مال و جان مردم چرا ورود نمیکند
  • IR ۲۲:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۹
    0 8
    اون موقع بچه ها پیش پدرهاارزش نداشتند من حتی خدمت هم رفتم پدرم هیچ نمی دونست کجاخدمت می کنم هیچ تخمش هم نبودآدم پدرش درمیادتابچه رابزرگ کنه اون هم بره دست معلم سیلی بخوره بعضی معلم‌ها اصلا نمیدونی خانواده اش کیه،
  • ج. اشكورى IR ۲۲:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۹
    9 1
    هر چند سيلى زدن مدير مدرسه يك جرم تشديدى و مضاعف عمومى و فرهنگى است در عين حال اين دانش آموز هم از تربيت خانوادگى صحيحى برخوردار نبوده " ك ' هايى ريخته بود كه مدير دبستان را از حالت عادى خارج كرد. قطعا با ميانجيگرى و كسب رضايت شاكى خصوصى پرونده بسته خواهد شد و درست هم همين است ولى دانش آموز را هم وادار كنيد شيطنت هايش را اقرار كند.
    • IR ۰۵:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۰
      0 0
      منظور از"ك، چيست ؟ يعنى كرم (انگل) ؟
  • IR ۲۲:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۹
    6 0
    سلام بنده بعد از ۳۰ سال تدریس در حالی باز نشست شدم که حالم از این وضع آموزشی و انتظارات بهم می خورد
  • فراجناحی IR ۲۳:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۹
    0 0
    وقتی طرف شانس داشته باشه فیلم و تصویر رو ضبط ومنتشر کنه خیلی سریع موضوع حل و فصل میشه، بنده خدا فروشنده سیار زمستان سال گذشته در محله خیام کرمانشاه توسط چند نفر با شمشیر مورد حمله واقع شده و انگشتان دو دستش قطع شده، ولی چون فیلمی در کار نبوده که منتشر بشه ، طرف آزاد میچرخه و ر رسیدگی به موضوع فرسایشی شده ( موضوع قابل استعلام و مشتی از خروار)
  • مهدی IR ۲۳:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۹
    9 0
    تنبیه بدنی هم نیاز است. الان برخی خیلی جسور و بی ادب شده اند. آفرین مدیر . اون بچه اگر حمایت و لوس نشود در آینده کاره ای میشود
  • IR ۲۳:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۹
    2 17
    کامنت های زیر خبر ترسناک تر و تاسف بار تر از خود خبر دلم برای این ملت عصبانی که کتک خوردن طفلی را تایید میکنند خیلی میسوزه کمی به سیره انبیا و امامان معصموم برگردیم پیامبر در مقابل شیطنت حسنین در مسجد چه میکردند و یا داستان بازی پیامبر با کودکان در کوچه و یا حضرت علی علیه‌السلام فقط اشقیا شبیه حرمله و شمر وخولی کودکان معصوم رو کتک می‌زنند
  • عیعی IR ۲۳:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۹
    1 9
    عاقبت گدا کردن معلمان
    • آرتین IR ۰۰:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۰
      4 0
      گر نبوذ چوبذتر. فرمان نبرد گاو نر تنبیه و جریمه و در صورت لزوم تنبیه بدنی در صورت اسیب ندیدن لازمه اموزش زیر ۱۵ سال هست چه خانه چه مدرسه چون تا این سن خرد عقلی وجود ندارد حتی بعد سالها تو سی درصد ایالت های امریکا اجباری شده.
  • حمید صابری DE ۲۳:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۹
    6 1
    آقای دادستان تهدید وقلع وقمع معلمان به وسیله دانش آموزان واولیائ آنها وحتی نیرو های دولتی و آسیب به آنها که اشکالی ندارد؟
  • IR ۲۳:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۹
    0 18
    با توجه به تجمع های معللن به خاطر طرح رتبه بندی امسال روز معلم به معلمان تبریک نخواهیم گفتیم انتظار داریم هرچه سریعتر طرح رتبه بندی لغو و اعتبار آن به مبارزه با آموزش و پرورش سنتی و پاکسازی همگانی در این کزارت خانه شور
  • IR ۲۳:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۹
    9 0
    جناب دادستان،این همه جنایتکار که تو شهرهای این مملکت مانور میدن از مفسد اقتصادی گرفته تا دزد و راهزن و قمه کش،حالا گیر دادی به یه مدیر بدبخت که خدا می دونه اونم از روی دلسوزی بوده وگرنه الان با این قوانینی که گذاشتن اگه دانش آموز جنایت بکنه کسی دخالت نمی کنه
  • IR ۰۰:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۰
    6 0
    اونایی که ناراحتن معلومه از اونایی هستند که هر کاری دلشون خواسته تو مدرسه انجام میدادن،حالا باید دید موقعی که صاحب بچه می شید همونا حالشونو جا بیارن بازم می آید با حرف نمی تونن بچه ها رو تربیت کنن،خب اگه با حرف بود که خود شما درست تربیت میشدیم که تو مدرسه هر کاری رو مرتکب نشین
  • IR ۰۰:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۰
    16 0
    از روزی که قوانین رو گذاشتن دانش آموز دیگه هیچ ترسی نداره،بچه دبستانی رو مدیر د حال سیگار کشیدن می بینه چیزی نمی تونه بگه،با موبایل با فیلمی مستحجن می بینه چیزی نمی تونه بگه،هزارتا فحش زشت می خوره چیزی نمی تونه بگه،همین بچه حساب پدر و مادرش و هم میرسه،چون دیگه از هیچ چیز ترس و واهمه نداره
  • IR ۰۰:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۰
    6 0
    خودتون حاضرید با برخی دانشاموزان یک روز کلاس برید اگر دانش اموزی به معلم توهین کرد چرا قانون نیست؟ البته نباید هیچ ظلمی به دانش اموز مظلوم وبیگناه بشه ولی واقعا از مدارس پسرانه بسیاری از مراکز کشور جناب داد ستان خبر دارید ایا معلم امتیت رفتن به کلاس دارد چرا بیهوده برخی جنجال میکنند در بروچرد دانش اموزی معلمی را با چاقو کشت چه قانونی برای حمایت از معلمان اندیشه شد اموزش وپرورش در مدارس پسرانه در خیلی از مدارس به مرحله غیر قابل کنترل رسیده ومعلمان امنیت کلاس رفتن ندارند کی پاسخگوست
  • IR ۰۰:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۰
    6 0
    تا جرم و اصل ماجرا مشخص نشه نمیشه قضاوت کرد
  • IR ۰۰:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۰
    10 0
    برجسته کردن مطالبی از این دست چه فایده ای جز شکستن وجهه تربیتی مدارس دارد؟ چهدفتیده ای جز جری شدن دانش آموزان دارد؟ به خدا قسم این روزها و درشرایط تربیتی ول و رها شده جامعه، معلمان در مدارس جهاد می‌کنند، لطفا شخصیت معلمان را خرد نکنید
  • محسن از مشهد IR ۰۰:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۰
    0 0
    والا دوره راهنمایی از معلم ریاضی به خاطر ۲ نمره زیر ۱۰چند تا کشیدی چپ و راست خوردم صورتم عین صورت ببر بنگال شده بود هر چی به بابام گفتم کار معلم ریاضی هست باور نکرد گفت دعوا کردی. کاش اون موقع اینجوری از حق ما هم دفاع میکردن
  • IR ۰۰:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۰
    4 0
    آقایان تنبیه را از معلم گرفتی درست بجای تنبیه برای متنبه کردن دانش آموزان هنجار شکن و...... چه راه کاری ارائه کردید وقتی معلم مورد هجوم قرار گرفت چه کردید به معلم توهین شد و هزاران مشکل دیگر شما نشنیدید یا گوش شنوایی نبود که با کوچکترین حرکت معلم بوق کرنا را می اندازید
  • ناشناس IR ۰۰:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۰
    0 5
    من نمی خام بگم باسوادم ولی یکم سرم میشه عزیزان . من هنوز بعد از سی سال شبها کابوس کتک زدن معلمهای دوران دبستان و راهنمایی را میبینم و گاهی وقتها در خواب خودم را خیس میکنم از ترس و وحشت . و متاسفانه نمیدانم چیکار کنم و به کجا روم . چند سال پیش یکی از همین معلمها را در خیابون دیدم و خواستم او را با کارد بزنم و مادرجونم نگذاشت . با اینکه 40 سالمه . خدا نیامرزد معلمهایی که بچه های مردم را کتک زدند تا ترک تحصیل کردند
  • بویراحمد IR ۰۰:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۰
    9 0
    باهمین قوانین ضعیف دانش آموز ابتدایی بازنجیر وچاقومیادسرکلاس،مادیدیم که میگوییم وهم امنیت متولیان مدرسه پرخطر است وهم بقیه ی دانش آموزان،همین دانش آموزان پرخطر متاسفانه امنیت شهرهارا هم به مخاطره انداختند،اونجایی که معلمین توسط دانش آموزان تحقیرمیشوندخبری ازاین دادستانهاوداستانهاکه نیست،متاسفانه ابهت وعظمت واقتدارمعلمان توسط قانونگذاران شکسته شده،اگرمعلم دراین کشور بیکارباشه،بهترازاین وضعیت اجتماعی واقتصادیشان هست،دانش آموزی که بازنجیر وچاقو درخیاط مدرسه مانورمیده بایدچکارش کردو.....................
  • IR ۰۱:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۰
    1 0
    وقتی قانون برای بچه هایی که تربیت خانوادگی ندارند و با بی تربیتی خود صدها دانش آموز دیگه رو تشویق به انجام بی ادبی میکنه هیچ راه حل منطقی نگذاشته .مگه معلم معصومه ؟ معلم هم برای حفظ حریم آموزش و پرورش و ضایع نشدن حق دیگر بچه ها بایستی راهی پیش پاش گذاشته بشه.بچه ای که با کمال بی ادبی و بی تربیتی پیش صدنفر دانش آموز مشوق ترویج بی تربیتی واسه دانش آموزان دیگست رو بایستی باهاش چگونه برخورد کرد؟ بحث جریمه کردن ها و مشاوره های پی در پی جای خود و وقتی یک معلم به آخر خط میرسه که نه با جریمه نه با مشاوره به نتیجه نمیرسه پس باید بزاره یک سیب خراب بین یک جعبه بمونه که سیب‌های دیگرم خراب کنه؟ خود اون قاضی یا مسئول اگه راست میگه چرا برای متوجه کردن مجرمین از حد و شلاق و حبس استفاده میکنه ؟ مگه مجرمین انسان نیستند ؟ وقتی خود قرآن تنبیه در حد خود را مجاز شماره برای تربیت بشر ، چرا شماها کاسه داغتر از اش میشین ؟ پدر و مادری که بچه خود را بخاطر کوچکترین بی ادبی تنبیه میکنه چرا از سیلی یک معلم ناراحت میشه؟ من نمیخوام بگم کار معلم درسته با تنبیه بدنی اما قانون هم برای اینکه دانش آموز فرهنگ بی تربیتی را ترویج نکنه بایستی راه و چاره بزاره جلو مربی نه اینکه سر کلاس دانش آموزی همش معلم و دیگر بچه هارو مضحکه کنه و جو کلاس رو بهم بزنه که دیگر بچه ها نتونن درس یاد بگیرن و از تربیت بد این دانش آموز الگو برداری کنن و بعدا توی جامعه اون رو اجرا کنند که بعدها خود همین اولیا اون مدیر و معلم رو نفرین کنند که چرا بچه ی من رو بیتربیت بار آورده! بچه ها وقتی بهشون رو بدین آدم رو سوار میشن و یک الگوی فاسد میشن برای دیگر دانش آموزانی که نهایت تربیت و ادب رو دارند .خانواده ها روی تربیت فرزندان خود خیلی حساسند و دوس ندارند فرزندشون وقتی از مدرسه میاد خانه ، بجای تربیت ، یه کوله باری از بی ادبی رو یاد گرفته باشند ..در کنار دانش آموزی که یک سیلی خورده ، خیلی از اولیا هم مخالف عملکرد این دانش آموز هستند که چرا مدیر یا معلم ، کلاس درس و پرورش رو رها کرده تا دانش آموز نخاله ای یک الگوی بد برای فرزندانشان باشند .بنظرم اون پدر و مادری که بخاطر یک سیلی ، اون همه تلاش و کوشش معلم رو در جهت تربیت فرزند خود انجام داده رو زیر سوال میبره .یک ولی عاقل هیچ وقت بخاطر یک سیلی از یک معلم دلخور نمیشه ...
  • IR ۰۱:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۰
    7 0
    بنظرم اون ولی اگر خیر و صلاح فرزند بی تربیت خود را بخواد هیچ وقت از یک معلم که بدنبال تزکیه و تربیت فرزندش هست رو مواخذه نمیکنه .و اگر قراره یک ولی فرزند بی تربیت خود را به مدرسه بفرسته تا دیگر دانش آموزان رو بی تربیت کنه بهتره توی خانه و منزل کمی به بچه خود تربیت صحیح رو بیاموزد تا کار زشت فرزندش باعث ازبین رفتن تربیت دیگر دانش آموزان نشه.من خودم به عنوان یک ولی هیچ وقت دوس ندارم فرزندم وقتی از مدرسه میاد بجای ادب و تربیت و آموزش، رذائل اخلاقی رو از بعضی دانش آموزان یاد گرفته باشه و اون موقع مدیر و ناظم اون مدرسه رو نفرین میکنم که چرا با دانش آموز بی تربیت و خاطی برخورد نکرده.اقای دادستان ، شما اگر کار یک معلم رو بخاطر یک سیلی ناروا میدانید چرا خودتان مجرمین را شلاق و حبس میکنین مگر اونها انسان نیستند ؟ پس لازمه برای تأدیب و ادب شدن بعضی دانش آموزان که حاصل دسترنج خانواده های دیگر رو که روی ادب و تربیت بچه های خود هزینه کرده اند رو به فنا می‌دهند تنبیه در حد خود اجرا بشه .شما ولی محترم اگر روی یک سیلی اینقدر حساس هستین پس لطف کنید توی خانه به فرزند خود تربیت صحیح یاد بدین تا الگویی فاسد برای صدها دانش آموز دیگر نشه تا فرداها صدها دانش آموز دیگر رو فاسد نکنه
  • IR ۰۱:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۰
    4 0
    یک سیب خراب تمام سیب‌های سالم رو فاسد میکنه .من به عنوان یک پدر ، دوس ندارم مدرسه مکانی باشه برای مانور دادن بچه های بی تربیت.چندین سال زحمت میکشم تا فرزندی صالح وارد جامعه کنم دوس ندارم وقتی فرزندم از مدرسه میاد ، بجای تربیت و ادب یاد گرفتن ، رذائل اخلاقی ای که از بعضی دانش آموزان دیده و یاد گرفته رو توی خانه و اجتماع پیاده کنه که اون موقع مجموعه مدیریت اون مدرسه رو لعن و نفرین میکنم.هیچ پدر و مادری دوس نداره فرزندش بی‌تربیت بار بیاد و اگر اون ولی بدنبال خیر و صلاح فرزند خود باشه هیچ وقت از یک معلم که عمرشو برای آموزش و تربیت فرزندان این مرز و بوم صرف میکنه ، بخاطر یک سیلی شکایت نمیکنه و اینطور ولی ها بنظرم خود مشوق بی تربیت بار آمدن بچه ها میشن.که اگر واقعا اینقدر روی سیلی نخوردن فرزندشان غیرت دارند ، روی تاثیر بی تربیتی فرزندشان بر روی دیگر دانش آموزان هم غیرت و حساس باشند و این حق الناس که فرضا بچه من با عمل زشت خود ، الگویی فاسد برای صدها دانش آموز دیگر باشه.خواهشا کمی تامل و تفکر
  • IR ۰۱:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۰
    0 1
    خدا لعنت کنه معلمی که دستشو رو بچه مردم بلند میکنه بچه آدم بزرگ نیست که مودبو منظم بشینه شیطنت مختص بچه هاست،کسی که از مدیره حمایت میکنه احتمالا خودش بچه نداره،هر چی بوده به یه شکل دیگه با گفتمان با زبون خوش یا نهایتا با داد کشیدن حلش می‌کرد،مدیر روانی عصبی خدا هزار بار لعنتت کنه.
  • IR ۰۲:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۰
    6 0
    قدیما کتک می‌خوردیم از ناظم معلم یا سر تربیت یا سر درس نتیجه اش درست بار آمپیم الان بی تربیتها دختران دوازده ساله تو پارکها خیابانها سیگار میکشند اون معلم یا مدیر یه چیزی میبینه که سیلی میزند اون بهتر از من شما و دادستان میداند دادستان هم اگر راست میگه تو خیلی جاها باید ورود کنه مگر تو این بی حجابی و بی بند باری جامعه ورود پیدا می‌کنه اون مدیر من به خدا قسم میخورم کارش صحیح است آینده فرزندان من و شما را میبیند اون مدیر در مقام خود دادستان .پدر.مادر.بزرگ.مدبر تر از والدینش هست درود بر شرفش معلمی شغل انبیا است
  • ح.م IR ۰۲:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۰
    6 0
    من معلم بودم سالها و نود درصد بچه ها حتی بیشتر خوب بودن... ولی معمولا چند درصد به دلیل شرایط زندگیشون ناهنجارن... درسته کتک و فحش غلطه... ولی کلا دست و پای معلم رو بستن هم خیلی غلطه... میگن مستمریشو کم نکن... شاگرد رو از کلاس بیرون نکن... و شاگرد دیگه عملا حساب نمیبره هر کار دلش میخواد میکنه و هر حرف دلش میخواد میزنه و حتی ممکنه وسط کلاس بهم فحش بدن... حرف شنو نیستن... صدای حیوان در میارن ولشون کنی بعضی بچه ها... نا آرامن... آخرش نهایتا میتونه معلم دو نمره انضباط از مستمری کم کنه... این که نشد... و میگن هیچی نگو مثلا مادر شاگرد مساله داره پدرش زندانه و... خب حرف همه متین... میتونم بپرسم این بچه چطور بشینه کلا سر کلاس؟... من شاگردی داشتم اینقدر صبوری کردم تا رام شد و سالها بعد بزرگ شد و فهمید و بارها تو خیابون ازم معذرت خواست... ولی یبار خود معلم در فشاره... خودش پره درده سر کلاس... آدمه دیگه کارمنده... کدوم‌کارمند تو یکساعت در آن واحد ۴۰ مراجعه کننده داره جورواجور و بعضا حرف نشنو و... ؟... انصاف هم خوب چیزیه...
  • حمید GB ۰۴:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۰
    6 0
    من یک معلم بازنشسته هستم و قبول دارم که بی حرمتی چه از از طرف دانش اموز وچه از طرف معلم ،ناپسند است،اما قبول بفر مایید که مسئولین اموزش و پرورش با بی سوادی و بی تحصصی و ناکارامدی خودشان کل سیستم اموزش و پرورش رو داغان و مخروبه ساخته اند،زیرا نه ا ز پرورش اثری مانده و نه از علم اموزی به معنای واقعی.و در این سیستم خراب چه انتظاری از اعصاب نداشته معلمین و دانش اموزان دارید.
  • شهاب IR ۰۵:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۰
    5 0
    یادش بخیر قدیما چی بود الان چیه
  • علی اصغر از تهران IR ۰۶:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۰
    6 0
    والا ما که زمان دانش آموزی از معلم سیلی میخوردیم از نظر ادب و شعور از بعضی از این دانش آمو زها بیشتر میفهمیم دانش آموز توی اتوبوس عمومی فحش رکیک میدهد عکس العمل معلم باید چه باشد خراب نکنید رابطه معلم و دانش آموز را
  • احمدعلی IR ۰۶:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۰
    1 0
    چندروزی هس که این اخبار این جوری در رسانه‌ها بزرگنمایی میشه اونم بخاطر اینه که رتبه بندی معلمان را تحت تاثیر قرار بدن و مثل 6 ماهه سال فبل قورت بدن و گرنه بابت سیلی زدن مدیر مدرسه و ولی دانش آموز خودشون با هم میدونن چکار کنن
  • حسین IR ۰۶:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۰
    6 0
    اینها همه اش تبلیغاتی دادستانها عرضه دارند به تورم و گرانی ورود کنند که پدرمیلیونها ایرانی را درآورده
  • علی IR ۰۶:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۰
    0 1
    رسیدگی بشه در هر صورت بر خورد فیزیکی عملی بی‌اخلاقی هست اگر دوران قرون وسطایی برای گاو ها هست پس طویله احیا کنید برای انجام امور اجتماعی فرهنگی نیازی به مدرسه نیست و به دانش اموزا بگید برای فراگیری علم باید به طویله برید که گاوی مدیرشه ...خواهید دید اختیار باعث سقوط گاو ها میشه
    • IR ۱۲:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۰
      0 0
      خفه شو بااین طرز حرف زدنت!
  • علی IR ۰۸:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۰
    6 0
    موقع ما با چوب و کابل و ترکه اناری خوابیده در اب میزدن خبری از دادستان که نبود هیچ بابامونم هم به موضوع ورود نمیکرد
  • علی خان IR ۰۸:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۰
    8 0
    اتفاقا اون زمان حرمت وجود داشت یادمه وقتی پدرم منو به مدرسه میرسوند به مدیر ها و معلمین سفارش میکرد اگه پاشو کج گذاشت بزنید حتی بمیره ، اجازه ندید با هرکسی دم خور شه ، و ی ناظم داشتیم رفیق پدرم بود ، ی روز داشتیم برف بازی میکردیم ما رو گیر انداخت ، بعد با چوب تو اون سرما ده تا زد تو کف دستمون بعد به من گفت تو باید پنج تا بیشتر هم بخوری ، ممکنه تو این پرتاب کردن‌ها برف بخوره به چشت من جواب پدر تو را چی بدم .حتی به پدرم هم گفته بود شب هم تو خونه کتک خوردم ، پدرم میگفت آبروشو جلو دوستاش بردم، حالا امروزی ها پر رو شدن باور کنید ی عده خانواده های بی اصل و نسب ی بچه پر رو بار آوردن و اینها هر غلطی میکنند هیچی بهشون نمیگن ، تو جمع داد و فریاد را میندازن پدر کم لیاقتشون اصلا توجهی نمیکنه اگه کسی هم اعتراض کنه بدتر از بچه پدر مادرشون دهن کجی میکنند ، جمع کنید با این تفاله ها رو خوب کرده زده ،،
  • IR ۰۸:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۰
    7 0
    درباره این مورد خاص چون نمی دونیم علت ماجرا چی بوده قضاوتی نمیشه کرد اما در کل جناب دادستان الان اکثر دانش اموزان پررو شدند و قوانین مدرسه رو زیرپا میذارن اینهمه قانون و حتی قوانین اسلام توسط دانش اموزان و دانشجویان سیلی می خورد چرا ورود پیدا نمی کنید؟ دانشجویان با عکسهای لخت وعور پروفایلها از اساتید دانشگاه دل و نمره را با هم می برند و حراست دانشگاهها و مدارس ورود پیدا نمی کند؟
  • IR ۰۸:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۰
    7 0
    دادستان بهتره به امورات دیگر از قبیل زمین خواری، گرانی، فحشاو منکرات،ورشوه وغیرامثالهم بپردازد که جامعه ما را به تباهی کشانده آموزش و پرورش خودش واحدی به نام بازرسی ورسبدگی به شکایت دارد نگران نباشید آقای دادستان
  • IR ۰۸:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۰
    7 0
    والا ما هزار تا سیلی و چوب می خوردیم و فلک می شدیم هیچ وقت هم نه پدرو نه مادرمون متوجه شدند و گاهی هم که متوجه می شدند حق رو به معلم می دادند ، حالا دانش آموز یک سیلی خورده کار به دادستان کشیده
  • نام آشنا IR ۰۸:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۰
    0 0
    خطاب به همه انهائی که معتقدند بایستی بچه را تنبیه کرد : ما اصلا کاری به غربی ها نداریم که در این باب چه میگویند. شما فرض کنید در یک مدرسه معلم هستید و در کلاس درس شما چند بچه بی تربیت وجود دارند که مخل نظم کلاسند . اگر شما این بچه را تنبیه کنید اولا ممکن است در اثر عصبانیت شما به بچه اسیب برسد مثلا تو صورت او سیلی بزنید و گوش او کرشود ایا شما دچار عذاب وجدان نخواهی شد؟ به فرض هم اسیبی نبیند شما بعد از چند ساعت ایا از اقدامی که انجام دادید ناراحت نمیشوید؟ اگر دوستان این دانش اموز مثلا به شما گفتند این بچه یتیم است انوقت چه خواهید کرد؟ یا مثلا گفتند پدر و مادر این دانش اموز از هم جدا شده اند! دست اخر اینکه کتک زدن دانش اموز هیچ مشکلی را حل نخواهد کرد و حتی امکان دارد این کودک ترک تحصیل کند و مسیر زندگی او کاملا تغییر کند و به مفسده بیافتد که در ان صورت باز شما مقصر خواهید بود.در ضمن شما در این کلاس معلم هستید و احتمالا الگوی دانش اموزان این اقدام شما چه اثری منفی روی دانش اموزان خوب کلاس خواهد گذاشت. مگر تمام یافته های غربی ها چرند و مهمل است؟ پس چرا آموزش عالی ایران اصرار دارد که دانشجویان ما در دانشگاه های غربی پذیرفته شوند و علم ( غربی ) بیاموزند؟ امام راحل در اول انقلاب فرمودند : ما مفاخر غرب را میپذیریم ولی مفاسد انها را نه . دیگر سخن از این ساده تر و روان تر.
  • افشین IR ۰۸:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۰
    4 0
    دادستان اگر کار نداره به اختلاس قضات و رشوه رسیدگی کنه .مگه ما مدرسه تنبیه نشدیم .همه تنبیه شدند مگر بچه های احمق
  • مهدی IR ۰۹:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۰
    8 0
    یادش بخیر چقدر سیلی و شلنگ و خط کش از مدیر و معلم و ناظم خوردیم هیچ کسم بش برنخورد تا برسه به اینکه بخواد رسانه ای بشه
    • IR ۱۲:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۰
      7 0
      الحق هم که خوب تربیت شدیم!تربیت فعلی بچه ها را ببین!!!
  • IR ۰۹:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۰
    0 0
    با سلام معلم های عزیز باید شخصیت کاریزماتیک داشته باشند یعنی باجذبه باشند و به افکار و رفتار دیگران جهت بدهند.تنبیه بدنی جرم حساب می شود و در دین ما نیز شامل قصاص است . تنبیه اقسام مختلف دارد مانند حذف مشوق ها و غیره.
  • IR ۱۱:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۰
    5 0
    ۶و۷سال پیش یک دانش آموز کلاس دهم آقای خشخاشی دبیر فیزیک شهر بروجرد را با چاقو کشت و هنوز که هنوز هم قاتل را اعدام نکرده اند و حتی تلویزیون این حادثه را پوشش نداد اما اگه بک دانش آموز کتک بخورد تمام دنیا متوجه میشوند و معلم را مجازات میکند ولی هرگز علت و مشکل را ریشه یابی نمی کنند فقط دیواری کوتاه تر از معلم نیست
  • علی IR ۱۱:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۰
    0 0
    سه ماه تابستان تعطیل .یک ماه بهار تعطیل .سرما میاد تعطیل ...الودگی هوا تعطیل ..گرمای شدید تعطیل ...بیماری اومده تعطیل ......پنجشنبه ها تعطیل .ساعت کاری فقط تا دوازده ظهر ...مادرا تو خونه به بجه ها درس میدن دیگه.. معلم های عزیز بنده خداها حوصله شون سر میریه از این همه تعطیلی ....گاهی سیلی زدن و بد وبیراه گفتن به دانش اموز حوصله شونو جا میاره .
  • محمد IR ۱۳:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۰
    0 0
    چقدر راحت قضاوت می کنیم. چقدر راحت بر صندلی آگاهی می نشینیم و حکم صادر می کنیم. اما چند مورد.. حال آموزش خوب نیست. راستی پرسیدین چرا این همه معلم را بدون اینکه از مسیر قانونی استخدام کنند، چرا وارد چرخه فرهنگ این کشور می کنند!. راستی پرسیدین چرا خانواده یک معصوم را تا سن قبل از٧ سالگی که تحویل مدرسه میده چه بلایی سرش میاره، که استاد دروغ تا صدها فعل هنجارشکن دیگر می شود. می دانم که اون شخص که عمل تنبیهی انجام داده معصوم نیست ولی معلم حرمت داره و قابل ستايش هست. حال اگه این اجتماع معلم را از بالا تا پایین مورد اماج حملات قرار می دهند و بر این واژه خراش می زتند از بیماری جهل و نادانی هست که در خیلی از افراد اجتماع رسوب کرده. بگذار تا بگریم چون ابر در بهاران.. باشد که همه رستگار باشیم.
  • مالک IR ۱۳:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۰
    8 0
    آقای دادستان بفرمایید یک ماه یک مدرسه را مدیریت بکنید تاببینیم بازهم ازاین حرفها خواهی زدالبته من موافق این رفتارها نیستم
  • IR ۱۳:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۰
    6 0
    اين جريانات رو كه نوشتن نداره واين مسؤليت روآموزش پرورش بايد پيگيرى كنه دادستان لطف كنه در حوزه نابودى جنگها ووبگير بگير زمينخوارها وارد عمل بشه ولى بنظر بنده جايى كه پول وغارت توشه اينا وارد عمل نميشن
  • IR ۱۲:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۲
    0 0
    کسی که در برابر رفتارهای کودکان صبر نداره بهتره دنبال معلم شدن نره اینکار هم علم می خواد هم علاقه وهم صبر
  • IR ۱۵:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۴
    2 0
    یادمه سال 71 بود پدرم چند ماه بود فوت کرده بود به خاطر یک درگیری که مقصر هم من نبودم توسط مدیر نیم ساعت سیلی و لگد خوردم
  • IR ۱۵:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۴
    3 0
    اقای دادستان به اینکارها ورود نکن معلم و مدیر دانش اموز شر رو میزنه همه ما خیلی کتک خوردیم شما به داد صاحب ملکهایی برس که مستاجر با پر رویی میگه تخلیه نمیکنم
  • IR ۱۴:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۷
    0 0
    من که همیشه جزو 3 دانش اموز برتر کلاس بودم از اول ابتدایی تا دوم راهنمایی همیشه هم کتک میخوردم ولی باید گفت که کنترل اونهمه دانش اموز که خیلیهاشونم بسیار ناهنجار و پر رو هستند بسیار سخته اقای دادستان تو خونت نمیتونی دو بچه خودتو بدون خشونت کنترل کنی
  • IR ۲۰:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۹
    0 0
    تأسف می خورم برای این ها که از این کار معلم دفاع می کنند . البته هر کس طرفدار روشی است که خودش با آن به راه می آید تعجبی ندارد زیرا گاو را ها فقط با کتک خوردن می توان کنترل کرد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس