کد خبر 1359953
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۴۰۱ - ۰۳:۲۴
لیگ قهرمانان آسیا/ نماینده عربستان برد اما سپاهان صدرنشین ماند

رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا با برتری نماینده عربستان و تساوی آخال و شباب الاهلی امارات دنبال شد.

به گزارش مشرق، در ادامه رقابت های لیگ قهرمانان آسیا و از گروه C و D  این رقابت ها ۲ دیدار به صورت همزمان برگزار شد که طی آن نماینده عربستان برابر الدحیل به پیروزی رسید و آخال و شباب الاهلی امارات نیز به تساوی یک بر یک رضایت دادند.

در این بازی ها که از ۴۵ دقیقه بامداد آغاز شد از گروه C آخال و شباب الاهلی امارات رو در روی هم به میدان رفتند که این بازی در پایان با تساوی یک بر یک به پایان رسید تا هر دو تیم به تقسیم امتیازها بسنده کنند.

از گروه D نیز جدال دو تیم التعاون عربستان و الدحیل با برتری ۲ بر یک نماینده عربستان همراه بود. این بازی تا دقیقه ۸۶ با تساوی یک بر یک ادامه داشت اما در این دقیقه مدران گل پیروزی بخش التعاون را به ثمر رساند تا الدحیل در واپیسن دقایق بازی شکست را پذیرا شود. 

در گروه C و با توجه به نتایج تساوی هر ۴ تیم این گروه در نخستین بازی های برگزار شده شباب الاهلی امارات و آخال با یک امتیاز در رده های اول و دوم و فولاد و الغرافه نیز با همین امتیاز در رده های سوم و چهارم قرار دارند. 

در گروه D سپاهان اصفهان به لطف برتری برابر پاختاکور صدرنشین است و  التعاون عربستان در جایگاه دوم قرار دارد. الدحیل و پاختاکور نیز در رده های سوم و چهارم هستند. فولاد در دومین دیدار خود روز یکشنبه ۲۱ فروردین و از ساعت۲۱:۴۵  به مصاف شباب الاهلی امارات می رود و سپاهان نیز در همین روز و ساعت در برابر الدحیل صف آرایی خواهد کرد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس