افزایش حقوق مستمری بگیران در اردیبهشت ماه اجرایی خواهد شد

رئیس سازمان تامین‌ اجتماعی از اعمال ماده ۹۶ و ۱۱۱ قانون سازمان تأمین اجتماعی در افزایش حقوق بازنشستگان خبر داد و گفت:

به گزارش مشرق، در جلسه ای که با حضور مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی، قائم مقام و معاونین این سازمان و همچنین رئیس و اعضای هیئت مدیره کانون عالی کارگران بازنشسته و مستمری بگیر، رئیس اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری برگزار شد؛ مقرر شد افزایش حقوق مستمری بگیران در اردیبهشت ماه انجام شود.

  مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در این زمینه گفت: انشالله با همکاری دولت محترم افزایش حقوق مستمری‌بگیران در اردیبهشت‌ماه اجرایی خواهد شد. در مورد افزایش حقوق بازنشستگان ماده ۹۶ و ۱۱۱ مورد توجه بوده و بررسی کارشناسی درباره افزایش مستمری بازنشستگانی که حداقلی‌بگیر محسوب می‌شوند، بر اساس ماده ۱۱۱ قطعی شده و درباره میزان افزایش سایر سطوح نیز جلسات ادامه دارد. رویکرد راهبردی ما این است که با همفکری شرکا و نمایندگان بازنشستگان و براساس الزامات قانونی و مقدورات سازمان، بهترین تصمیم در زمینه تحقق عدالت و صیانت از حقوق ذینفعان اتخاذ شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • CA ۱۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۹
    1 1
    سلام علیکم این مطلب رو اینجا برای اعتراض میزارم. گرچه اعتقاد داره کسی صدای امثال من رو نمی شنوه. بنده به دلیل اینکه هیچ جا نتونستم استخدام بشم دست روی پا ی خودم گذاشتم و رفتم به سمت کارهای پژوهشی و تحقیقاتی و فرهنگی از این جهت مجبور شدم بیمه بازنشستگیم رو خودم آزاد به صورت خویش فرما پرداخت کنم. درآمد من در حال حاضر میانگینش ماهی پنج میلیون تومان هست هزینه بیمه خویش اختیاری در اواخر دولت احمدی نژاد به 250 هزار تومان رسید و در اواخر دولت روحانی به ماهی 860 هزار تومان رسید اما با کمال تعجب در دولت انقلابی و مثلا حامی مستضعفین در یک حرکت کاملا انقلابی و جگر سوز همین در سال اول افزایش حق بیمه ها بیمه خویش اختیاری به ماهی 1400000 (یک میلیون و چهار صد تومان) رسید!!! خداوکیلی با این وضع معیشت و اجاره خانه ها و پول آب و برق و گاز و هزینه های تحصیل و خورد و خوراک و پوشاک من چطور ماهی یک میلیون و چهارصد پول به تامین اجتماعی بدهم؟!!! امسال رو تونستم بدم با افزایش حق بیمه سال دیگه چه کنم درآمد من که به این میزان افزایش ها افزایش پیدا نمی کند؟!!! تو رو خدا یکی صدای ما رو به گوش مسولین از همه جا بی خبر برساند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس