کد خبر 1359611
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۳
تامین گازوئیل جایگاهها دقیق تر انجام می‌شود

رئیس صنف جایگاهداران با اشاره به مشکلات عرضه گازوئیل در کشور گفت: تدابیر جدیدی برای تخصیص صحیح، زمانبندی ارسال و موارد مرتبط دیگر اندیشیده شد که طی چند اطلاعیه به مناطق اعلام شده و می‌شود.

به گزارش مشرق، اسدالله قلیزاده رئیس صنف جایگاهداران کشور گفت: دغدغه جایگاهداران و رانندگان خودروهای سنگین در خصوص گازوئیل دریافتی بررسی شد و موارد جدیدی جهت تأمین دقیق‌تر در دست اقدام است.

قلیزاده گفت: در مقاطع مختلف نسبت به تأمین به موقع گازوئیل جایگاه‌های سوخت تلاش‌هایی انجام داده ایم و عرضه این فراورده با تصمیمات مختلفی طی سالیان قبل روبرو بوده است، هدف اصلی این هست که جایگاه‌ها بتوانند پاسخگوی مراجعین باشند و هیچ خودروی سنگینی بدون سوخت نماند.

وی ادامه داد: در ماه‌های اخیر گزارش‌هایی از بابت تخصیص و عدم زمانبندی صحیح ارسال گازوئیل به برخی جایگاه‌ها داشتیم و در فضای مجازی نیز تصاویری منتشر شده است که در جلسات ویژه فی مابین با مسئولین ارشد شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی تمامی موارد را بررسی کردیم و همه متفق القول هستیم که تمامی خودروهای سنگین در تمام نقاط ایران باید دسترسی سهل به این فراورده داشته باشند و جایگاه‌ها هم به عنوان عرضه کننده بتوانند پاسخگوی مراجعین بوده و کسب درآمد لازم بکنند.

قلیزاده اظهار کرد: تدابیر جدیدی برای تخصیص صحیح، زمانبندی ارسال و موارد مرتبط دیگر اندیشیده شد که طی چند اطلاعیه به مناطق اعلام شده و می‌شود. با توجه به اینکه به گفته مسئولان، میزان توزیع روزانه گازوئیل تقریباً برابر با سهمیه شارژ شده در کارت‌های خودروهاست، پس مدیریت توزیع در این شرایط مهم است. مردم می‌توانند از طریق شماره‌های تماس ۰۹۶۲۷ و ۰۲۱۷۷۵۲۲۶۷۸ مشکلات و کمبودهای احتمالی را به مسئولان منتقل کنند و مطمئن باشند با جدیت در اسرع وقت پیگیری خواهد شد.

رئیس هیأت مدیره انجمن صنفی صاحبان اماکن فروش و عرضه فراورده‌های نفتی کشور اضافه کرد: در این جلسات دغدغه‌های رانندگان که معمولاً با جایگاهداران مطرح می‌کنند از قبیل میزان شارژ سهمیه کارت سوختشان، وجود صف‌های انتظار در مقابل برخی جایگاه‌ها در حالی که برخی دیگر صف ندارند و سایر نیازمندی‌های ایشان بررسی دقیق انجام گرفت و با توجه به جدیت موجود در مسئولین شرایط بهتر خواهد شد، البته رفع برخی از دغدغه‌ها نیز نیازمند مساعدت وزارت راه و شهرسازی و سازمان راهداریست.

قلیزاده با ابراز امیدواری از اینکه با تأمین دقیق‌تر گازوئیل جایگاه‌ها، مالکان مجاری عرضه نیز بتوانند پاسخگوی مراجعین باشند، افزود: همچنین امید است با توجه به سرمایه گذاری بسیار زیاد، مالکان جایگاه‌ها بتوانند از طریق فروش مناسب این فراورده درآمد کافی کسب نمایند چراکه لازمه فعالیت ایشان توان مالیست؛ خصوصاً اینکه حق العمل عرضه گازوئیل در کشور متأسفانه کمتر از حق العمل عرضه بنزین است و می‌طلبد دولت محترم در مورد سیاستگذاری‌های کلان عرضه فراورده گازوئیل تدابیر جدیدتری برای تسهیل و تسریع دسترسی مردم داشته باشد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس