کد خبر 1359552
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۷
دانشجویان اهل سنت شهادت روحانی در حرم رضوی را محکوم کردند

بیانیه دانشجویان اهل سنت کردستان و سیستان و بلوچستان حادثه شهادت روحانی در حرم رضوی را محکوم کردند.

به گزارش مشرق، دانشجویان اهل سنت کردستان و سیستان و بلوچستان در محکومیت در رابطه  با هتک حرمت و تعرض به روحانیون اهل تشیع در حرم مطهر حضرت رضا (ع) بیانیه صادر کردند.

در این بیانیه آمده است: در سومین روز از ماه مبارک رمضان، ماه ضیافت الهی ۳ نفر از دانش آموختگان مکتب پاک محمدی(ص) با زبان روزه در جوار حرم مطهر امام هشتم (رض) مورد حمله قرارمی گیرند که یک نفر از این روحانیت معزز به فیض شهادت نائل می آیند.

جایگاه اهل بیت و علی الخصوص حضرت رضا علیه السلام نزد علمای اهل سنت بسیار رفیع میباشد وهمواره مورد توجه علما و ادیبان و عارفان اهل سنت بوده است.

 هدف این اقدام ددمنشانه ناجوانمردانه ایجاد تفرقه و ضربه زدن به آرمان وحدت اسلام ناب محمدی(ص) میباشد، دشمن با طراحی از پیش تعیین شده سعی دارد تا با هجمه رسانه ای، این اتفاق را به پای یک مذهب یا قوم خاص بیاندازد.

چنین حوادثی برای منادیان وحدت و تقریب بین مذاهب اسلامی تازگی ندارد،  امثال ماموستا شیخ الاسلام و ماموستا برهان عالی، مولوی جنگی زهی، شهید عمر ملازهی، شهید عمران زرنما و... با خون خود درخت انقلاب اسلامی را تنومند تر کردند.

 با این اقدام شنیع، استکبار جهانی که برای مقابله با انقلاب اسلامی در تمامی عرصه ها درمانده شده، با طراحی های پلید و سپس سواستفاده از احساسات برانگیخته می خواهد آتشی را شعله ور ساخته،   اتحاد و همبستگی میان صفوف اهل سنت و اهل تشیع و اقوام مختلف مسلمان را برهم زند؛ اما زهی خیال باطل که مسلمانان شیعه و سنی ایرانی  و افغانستانی، اتحاد شان با چنین اقدامی بیشتر خواهد شد. چراکه پیش تر با خون خود عهد اخوت و برادری را امضا کرده اند.

لذا ما دانشجویان اهل سنت سیستان و بلوچستان و کردستان این عمل را به شدت محکوم کرده و از مسؤولان ذی ربط خواهان محاکمه هرچه زودتر مسببان این اقدام هستیم.


 

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۹:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۸
    1 0
    دل دوستان را شاد کردید ان شاالله با وحدت و هوشیاریمان ، تروریست های آمریکایی را از غرب آسیا بیرون می کنیم و انتقام خون مظلومانه ی شهدای شیعه و سنی و حاج قاسم را می گیریم .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس