کد خبر 1359410
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۸
عمران ‌خان مردم پاکستان را به مبارزه فراخواند

عمران خان با انتشار توییتی مردم پاکستان را به وحدت و مبارزه فراخواند.

به گزارش مشرق به نقل از افق نیوز، عمران خان، نخست وزیر پاکستان نوشت: مردم همیشه قوی‌ترین مدافعان حاکمیت و دموکراسی یک کشور هستند.

وی افزود: این مردم هستند که باید بیرون بیایند و در برابر این آخرین و بزرگ‌ترین حمله به حاکمیت و دموکراسی پاکستان توسط یک قدرت خارجی از طریق همدستان محلی – میرجعفرها و میرصادق‌های ما دفاع کنند.

عمران خان، آمریکا را به توطئه برای برکناری‌اش متهم کرده‌ و گفته‌ است که او به دلیل سیاست خارجی مستقل، استقلال و عدم موافقت با ایجاد پایگاه خارجی در خاک کشورش، هدف توطئه برای برکناری قرار گرفته‌است. روسیه نیز گفته که عمران خان به دلیل سفر به روسیه، همزمان با آغاز حمله به اوکراین، با حمایت آمریکا برکنار شده‌ است.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۲:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۷
    19 0
    مردم ایران منظور از میر جعفر و میر صادق را نمی دانند. اما اینها دو نفر خائن بزرگ در تاریخ هندوستان هستند. دو قهرمان شیعه به طور جداگانه در بنگال و دکن بر علیه استعمار انگلیس قیام کردند. در بنگال سراج الدین و در دکن تیپو سلطان. نفوذی انگلیس در دستگاه سراج الدین شخصی به نام میر جعفر بود و در در دستگاه تیپوسلطان هم نفوذی خائنی به نام میرصادق. این دو خائن سبب شکست قیام سران شیعه هند در مقابل استعمار و شهادت سراج الدین و تیپوسلطان شدند. اقبال لاهوری در این خصوص می سراید : جعفر ازبنگال و صادق از دکن، دو دو صد لعنت زن من بر این دو تن» . خنده دار اینکه برخی ایرانیان بی سواد که از تاریخ هند خبر نداشتند گمان کردند مرحوم علامه اقبال العیاذ بالله به امام جعفر صادق علیه السلام جسارت کرده است حال آنکه داستان چیز دیگری است. شهید مطهری در بحث تحریفات عاشورا به همین واقعه به عنوان نمونه تعریف منظور شاعر اشاره کرده است. منظور عمران خان هم مقامات خائن آمریکایی نظام پاکستان هستند.
    • CA ۰۰:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۸
      0 0
      تیپو سلطان رو یادمه سالها پیش سریالش از تلویزیون پخش میشد خیلی جالب بود.
    • IR ۱۵:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۸
      0 0
      ممنون از شما . اطلاعات تازه ای یافتیم ، خوب بود
  • ماحسون(کورد ایلام) IR ۲۲:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۷
    0 2
    حقیقتا من نمیدانمد،عمراند،برایدمادعمران داشت یا نه؟
    • IR ۰۹:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۸
      0 0
      حداقل آب سرد نمیشد . اگر داغ نبود ، باز بهتر بود ، در ضمن با وضعیت طولانی مدت حاکم و چفت و بست نمیشه انتظار داشت . بناگاه تغییر پذیرد . ولی از جائی باید شروع شود و این بستگی به مردم پاکستان داره
  • CA ۰۰:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۸
    3 0
    وقتی کشور زیر نفوذ بیگانه قرار گرفت نتیجه همین میشه تو یک ماه دولت عوض میکنن بدون هیچ هزینه ای. اسمش هم رای گیری و دموکراسیه. درست و غلط عملکردش رو کاری ندارم ولی مساله استقلال سیاسی هست پیغامش شبیه هل من ناصر هست ولی بعیده آبی گرم بشه. مردم تا نوک بینیشون رو میبینند و شیطان اونها رو تهدید میکنه با ترس از فقر و ... دنیای عجیبی هست.تا حدی شبیه برنامه مصر و مرسی شد.
  • IR ۰۹:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۸
    0 0
    ما که دوست داریم عمران و مردم پاکستان خوب و موفق و خوشحال باشند
  • AA IR ۲۱:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۸
    0 0
    عمران خان باید به گروه مقاومت بپیوندد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس