استقلال واقعا مرزهای خوش شانسی را جا به جا کرد/ وقتی گلرشان یک متر توپ را بیرون گرفت آقایان ساکت بودند!

کاپیتان تیم فوتبال پیکان گفت:‌ استقلال مرزهای خوش شانسی را جابه‌جا کرد چرا که در بازی برابر این تیم حق ما برد صددرصد بود.

به گزارش مشرق، ابراهیم صالحی در مورد تساوی تیمش برابر استقلال در هفته بیست و چهارم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی اظهار داشت: بازی خوب و زیبایی انجام شد و فکر می‌کنم مردم و تماشاگران بعد از مدت‌ها از دیدن یک بازی خوب و جذاب لذت بردند. تنها حق ما در این دیدار برتری بود که متاسفانه به حقمان نرسیدیم.

وی در مورد موقعیت‌هایی که روز دروازه‌ استقلال خلق شد، افزود: آنها مرزهای خوش شانسی را دیگر جا به جا کردند. همه جور موقعیت داشتیم اما نتوانستیم از آنها استفاده کنیم. هر کس بازی را دیده باشد خواهد فهمید که قطعا ما باید تیم پیروز میدان می‌بودیم اما این اتفاق رخ نداد و در نهایت هم بازی را با بدشانسی نتوانستیم سه امتیاز این جدال حساس را کسب کنیم.

«خطای مدافع استقلال روی تو که منجر به اخراج سیلوا مدافع استقلال شد، با جنجال و اعتراض زیادی از سوی استقلالی‌ها همراه بود و حتی آنها به صورت رسمی به عملکرد داور در این دیدار اعتراض کردند. آیا حق مدافع استقلال اخراج بود؟ کاپیتان پیکان در پاسخ به این پرسش خاطرنشان کرد: صحنه کاملا واضح بود و نمی‌دانم این همه جنجال برای چیست؟ من توپ را جلو انداختم و از طرفی سید حسین حسینی محال بود به توپ برسد. زمانی که من مدافع استقلال را رد کردم سید حسین را دیدم که در محوطه شش قدم بود. همان زمان مدافع استقلال دستم را کشید.

وی اضافه کرد: واقعا از برخی رفتارها تعجب می‌کنم  بنده خدا داور هم با وجود اینکه عملکرد خوبی داشت به ناحق ناسزا شنید. از ۱۰ کارشناس ۹ نفر گفتند که بازیکن استقلال باید اخراج می‌شد پس این بیانیه‌ها و حرف ها برای چیست؟

صالحی تاکید کرد: در بازی ما در جام حذفی برابر استقلال هم علیرضا رضایی توپ مجتبی حق دوست را یک متر بیرون محوطه جریمه گرفت اما داور آنجا او را اخراج نکرد. در ان دیدار هم تیم برتر بودیم. آن زمان کجا بودند که این حرف‌ها را بزنند؟ چرا آن زمان ساکت بودند؟ آنها از داور انتظار دارند عادلانه قضاوت نکند؟ این صحبت‌ها بی اهمیت است.

وی در رابطه با ضعف گلزنی پیکان خاطرنشان کرد:‌ واقعا امیدوارم این بدشانسی دست از سر تیم ما بردارد. البته ما هم به عنوان بازیکن باید خودمان را درست کمنیم. از منِ مهاجم گرفته تا سایر بازیکنان. باید با تمرکز بیشتر بازی کنیم تا بتوانیم در مسابقات حقمان را بگیریم.

کاپیتان پیکان در مورد اینکه تیمشان عملکرد خوبی مقابل تیم‌های بزرگ در این فصل داشته، تصریح کرد: درست است. تیم ما نشان داده که مقابل تیم‌های بزرگ بهتر بازی می‌کند. بازیکنان ما انگیزه زیادی دارند و به همین خاطر هم در مسابقات عملکرد خوبی را به نمایش می‌گذارند.

صالحی در رابطه با اینکه پیکان به عنوان جوان ترین تیم آسیا انتخاب شده، تصریح کرد: تیم خیلی خوب و یکدلی داریم و مجتبی حسینی هم استاد کار کردن با نفرات جوان است.

وی گفت: تلاش می‌کنیم تا در ادامه مشکل گلزنی را حل کنیم و در پایان لیگ هم جایگاهی در خور شان پیکان را کسب کنیم.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 11
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • حمید کلباسی IR ۱۷:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۷
    2 2
    میلیاردها تومان دستمزد گرفته ای که با بازیهای حساب شده و مردانه در صدر جدول باشید یا اینکه حرفهای خاله زنکی بزنی و ابرام غزل خون باشی؟!!
  • پرهام IR ۱۸:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۷
    2 1
    گذشته از فوتبال واقعا شانس در زندگی وجود داره؟ فکر می کنید با عملکرد مجموعه هستی با این دقت جایی برای شانس وجود داره؟ درسته بر بعضی پدیده ها و اتفاقات کنترلی نداریم ولی می توانیم از ذاتی که بر آنها کنترل دارد کمک بخواهیم. اون وقت دیگه اسمش شانس نیست. اسم واقعی تری داره.
  • IR ۲۱:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۷
    9 7
    بله شما کاملا راست میگین ..با زدو بند و مهندسی کردن بازی توسط فدراسیون ، مدافع تنومند ما را بی‌جهت اخراج کردند تا فاصله بین استقلال و لنگ رو کم کنند و مطمئن باشید اگر بی‌تجربگی خط حمله استقلال نبود چند موقعیت صددرصدی رو از دست نمی‌دادند.اینکه نتونستین تیم ده نفره را حتی یک گل بهش بزنین یعنی اینکه استقلال تیم کاملیست و چند سرو گردن بالاتر از لیگ...
  • علی IR ۲۱:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۷
    10 6
    اخه اسکول استقلال ده نفره 15 دقیقه اول نیمه دوم ده تا موقعیت داشت زورتون به تیم ده نفره نرسید صحبت شانس میکنید؟
  • IR ۲۲:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۷
    7 4
    بله کاملا درست نه اینکه به لطف داور یار دوازدهم تیم را ده نفر کردند حدود ۶۰ دقیقه توی بازی شما سه چهار تا گل زدید
  • مریم IR ۲۳:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۷
    4 0
    اینا دیگه از جادوگر گذروندن رسما یک تیم یازده نفره همراه با داور ارواح رو همه جای زمین گذاشتن اصلا توپه خودش مونده بود کجا بخوره زمین واسشون بهتره خخخخخخخ
    • عادل امیری مهر IR ۰۳:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۸
      2 1
      در قرن بیست و دوم، اسکلت از لنگیا جماعت پیدا نمیشه. همان بهتر که دق کنید کافیه و از دق دلی این حرفها را می‌زنید
  • IR ۰۲:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۸
    3 1
    آقای کاپیتان ! حد اقل احترام مربیت را نگهدار که گفته با اخراج مدافع استقلال تیم پیکان نفس کشید میدونی یعنی چی ؟ یعنی اینکه تا قبل اون اخراج مشکوک و مسئله دار تیم پیکان در حال خفه گی بوده یعنی پنجه های استقلال راه تنفس او را بسته بوده اونوقت حالا جنابعالی شاخ و شانه میکشی که چی ؟! بیش از یک نیمه با یک تیم ده نفره بازی کرده اید حالا میخوای چهار تا موقعیت نصفه نیمه هم نمیداشتید ؟!
  • 2060889367 IR ۰۸:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۸
    2 0
    حالا تو ادامه لیگ بازیهای پیکان مقابل تیم پیروزی دقیقا مصداق فلج اطفال رو میمونه کلا تیمها جلوی تیم حکومتی مثل فلج وار بازی میکنن
  • IR ۰۹:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۸
    1 1
    چه اهمیتی داره که چی میگی، زمین وزمان هم دست به دست هم بدن نمیتونن جلوی قهرمانی استقلال رو بگیرند ، این شانس نیست که استقلال رکوردها رو جابجا کرده این اسمش غیرته
  • سعید خان IR ۱۰:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۸
    0 0
    خوش شانس بودن بهتر از با پارتی و کمک داور برد داشتن و قهرمان شدنه لنگیا تو قهرمانیاشون پی در پی باز رو براشون دراوردن 40 تا پنالتی ناحق براشون درست کردن داوران محترم .......

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس