کد خبر 1359189
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۶
بازار میوه فروشان در خیابان تازه میدان اردبیل

بر اساس مشاهدات، قیمت برخی صیفی جات در بازار رشد زیاد دا رد، همچنین قیمت گوجه فرنگی، سیب زمینی و سبزی خوردن بیشتر بالا رفته است.

به گزارش مشرق، قیمت برخی سبزی وصیفی در بازار محصولات کشاورزی رشد زیادی داشته که گوجه فرنگی، سیب زمینی از جمله آنها است. قیمت سبزی خوردن هم با ورود ماه رمضان از آنجایی که مصرف بیشتری پیدا می کند، گرانتر شده است.

بیشتر بخوانید:

طمع دلالان و گران‌فروشان بر بازار ماه پرهیزکاری

گزارش میدانی حاکی است، قیمت گوجه فرنگی کیلویی ۲۵ هزار تومان رسیده و در میادین میوه و تره بار تهران هم کیلویی ۲۰ هزار تومان به فروش می‌رسد.

قیمت سیب زمینی هم در منطقه ۱۹ تهران کیلویی ۱۷ هزار تومان است و در استان اردبیل قطب تولید این محصول کیلویی ۱۸ هزار تومان فروخته می‌شود.

سبزی خوردن هم با ورود ماه رمضان رشد قیمت داشته و هر کیلو سبزی پاک نشده که روی چرخ یا وانت به فروش می‌رسد کیلویی ۱۷ هزار تومان است.

از آنجایی که این محصولات وزن زیادی در سبد خانوار افراد کم درآمد دارند، افزایش قیمت آنها فشار زیادی روی دوش خانوار خواهد داشت.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 5
  • بشار عبدالواحد IR ۱۶:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۷
    5 0
    دیگر چه کسی می تواند میوه بخورد؟
  • علی ولی خداست .عبا دالله IR ۱۷:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۷
    3 1
    اصلا شما ناراحت نباشید تا وقتی کیهان و امامن جمعه حرف نمی زنن وزور نامه جوان مطلبی نمی نویسه یعنی اب از اب تکان نخورده گران شده که شده تورا سنه نه اتین یک مدیریت جهادی است که شورای نگهبان درست کرده افتاد عال جناب جنتی وقتی با ان همه حقوق که از چند جا می گیره و احساس گرانی نداره تو چرا باید احسان گرانی بکنی بشین سر جات وگرنه لولو می خوره دت وا خخخخخخخخخخ مرگ بر امریکا
    • IR ۰۲:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۸
      1 0
      این دولت بسیار ساده هست و به خاطر همین موضع هم هر روز از نفوذی ها و مین گذاری های اصلاحات چی ها ضربه می خورد و فعلا داریم دست پخت دوستان جنابعالی را می خوردیم اون موقع که هر روز جیب ملت را کوچیک تر می کردید که لال بودی الان که دست مخالفان شما افتاده تازه اول راه هستند زبان باز کردی نکنه ابتکار و اعتماد الان شدن هم نشین ضعفا یا امثال حسن روحانی و اصلاح طلب ها قلبشان هر روز به حال ملت می تپد
  • IR ۱۷:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۷
    5 0
    بذار تا ذره آخر صادر بشه . مواد غذایی میخوایم چکار
  • IR ۱۹:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۷
    5 0
    بر باعث و بانیش لعنت مرغ وگوشت و برنج و لبنیات پر اینم پر پر خدا ازتون نگذره سیر از گرسنه چه خبر داره...
  • یاسر IR ۲۰:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۷
    2 1
    همین روزا قرارگاه گوجه میزنن روحانی اگه تورم ۵۰ درصد بود حقوقارم خوب بالا برد ولی دولت جدید با تورم بالا حقوق ۱۰ درصد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس