کد خبر 1359134
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۱
پیشنهاد بازی دوستانه بین ایران و هندوراس

تیم ملی فوتبال کشورمان در راستای آماده‌سازی خود برای جام جهانی قطر ممکن است با هندوراس دیداری دوستانه داشته باشد.

به گزارش مشرق، تیم ملی فوتبال ایران در حالی مقتدرانه به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر صعود کرد که سومین حضور متوالی‌اش و در مجموع ششمین حضورش در این مسابقات را تجربه خواهد کرد. شاگردان دراگان اسکوچیچ در گروه B بیست‌ودومین دوره جام جهانی با تیم‌های انگلیس، آمریکا و برنده پلی‌آف اروپایی (اوکراین، اسکاتلند، ولز) همگروه شدند و حالا مسئولان فدراسیون فوتبال ایران در تلاش برای تدارک بازی‌های دوستانه و برگزاری اردوهای آماده‌سازی مناسب به منظور حضوری مقتدرانه در جام جهانی قطر هستند.

هنوز رقبای احتمالی ایران در بازی‌های دوستانه مشخص نشده است، اما یک رسانه هندوراسی پیشنهاد برگزاری یک بازی دوستانه بین تیم ملی این کشور با ایران را داد. روزنامه «لا پرنسا» در بخشی از گزارش خود در خصوص تیم‌های راه‌یافته به جام جهانی، نوشت: «ایران یکی دیگر از رقبای آمریکا در مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۰۲ است و می‌تواند به دنبال برگزاری یک بازی دوستانه با هندوراس باشد».

هندوراس در مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ در منظقه کونکاکاف (آمریکای شمالی) عملکرد بسیار ضعیفی داشت و با چهار امتیاز و به عنوان قعرنشین به کار خود در این مرحله پایان داد. در این منطقه تیم‌های کانادا، مکزیک و آمریکا به طور مستقیم به جام جهانی راه یافتند و کاستاریکا نیز راهی بازی پلی‌آف بین قاره‌ای شد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • نام آشنا IR ۱۸:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۷
    1 0
    از بازی های بیهوده با تیمهای در پیتی حتی اگر مجانی هم باشد اکیدا خودداری کنید.در مقدماتی جام جهانی 1974 ایران بایستی بازی رفت را در استرالیا انجام میداد یک هفته قبل از ان بازی با یک تیم در پیتی در نیوزلند برای مرور تاکتیکهایش مسابقه داد. در ان بازی یکی از بازیکنان تیم مقابل با کف پا و استوک کفشش امد روی زانوی علی پروین و او به شدت مصدو م شد و ایران در بازی رفت بدون مهره اصلی اش مقابل استرالیا 3-0 باخت و برگشت ایران. در بازی برگشت در تهران علی پروین به بانداژ روی زانویش در تیم حضور داشت و با درخشش ابراهیم اشتیانی و پروین 2-0 استرالیا را شکست دادیم ولی نتوانستیم به جام جهانی برویم. ممکن است در این تیمها افرادی گمارده شده باشند تا به بازیکنان کلیدی ما صدمه کاریزنند.
  • امير IR ۱۰:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۸
    0 0
    خداوكيلى اين تيمها را كجا پيدا مى كنيد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس