کد خبر 135911
تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۳۹۱ - ۱۰:۰۴

سازمان سیا، اوباما و وال استریت رابطه نزديكي با هم دارند و در اين سال ها رسانه ها نيز سعي داشتند بر صحت آن سرپوش گذارند، اما ديگر نمي توان آن را انكار نمود.

به گزارش مشرق به نقل از باشگاه خبرنگاران ، ویلیام بلوم در مقاله اي با نام "باراک اوباما، مادر او، و سازمان سیا" مي نويسد:  "در کتاب خود، نه تنها اوباما نام کارفرمای خود را ذكر نكرده است، او اصلا در مورد مكان و محل كارش و اينكه چرا محل كار خود را ترك كرده،چيزي هم نگفته است."
 
شايد در ابتدا چنين تصور گردد كه ارائه اين مطالب اهميت نداشته باشد، اما از انجایکه تعاملات بین المللی ارتباط گسترده اي با سرويس هاي اطلاعاتی، اقدامات مربوطه، و تلاش براي نفوذ رادیکال چپ دارد- از جمله جذب و آموزش دانشجويان برای جامعه دموکراتیک - تعجب كردن در مورد اين موضوع كه اوباما در حال مخفی کردن ارتباط خود با این جهان است، منطقي به نظر مي رسد".  
 
اوباما یک مرد مرموز و پيچيده مي باشد. تربیت او و زندگی حرفه ای او پر است از سوالات بي جواب كه هنوز پاسخ مشخصي براي آنها ارائه نشده است. اما آنچه در اين كتاب اوباما آورده شده است،تنها به پيچيده كردن و مبهم كردن حقيقت ها كمك كرده است.  
 
در مستند"رویاهایي از پدر واقعی من،" به كارگرداني جوئل گیلبرت، فرانک مارشال دیویس، شاعر آمریکایی و کمونیستی،پدر واقعی اوباما معرفي شده است.  
 
برخي بر اين باورند كه اوباما باورهاي راديكالي ندارد. او به عنوان یک دنباله رو(همنواگر)،فردي ترسو، و حامي وال استریت شناخته مي شود.  
 
اوباما ادعا می کند که از نتانیاهو متنفر است، اما او به تروريست رژیم اسرائیل كمك منطقه اي هم مي كند. فيليپ گيرالدي افسر سابق CIA می گوید دولت اوباما، "شرایطی را ايجاد مي كند که در آن، جنگ تنها نتیجه ممکن و انتهايي اين سياست ها مي باشد".  
 
فلينت لوورت و هيلاري لوورت،اعضاي سابق شوراي امنيت ملي در اين خصوص مي گويند:  "در اصل، ایالات متحده مجبور است سیاست خود نسبت به جمهوری اسلامی ایران را دوباره تغيير دهد همان كاري را كه قبلا در مورد جمهوري خلق چين در اوايل دهه 1970 انجام داده است. در حال حاضر، آمریکا همچنان در اين خصوص بي اعتنا مي باشد".  
 
اوباما مانند نیکسون و تعامل با ایران ،عمل نخواهد كرد به دلیل اینكه نیکسون رادیکال تر و روياگراتر از اوباما مي باشد.  
 
از آنجا كه اوباما شخصيتي وابسته دارد،حتي اگر هم تلاش كند صلح را به خاورميانه بياورد ،نمي تواند اينكار را بكند.  
 
اوباما رئيس جمهوري است كه تاكنون يك سخنراني صادقانه و واقع بينانه را هم ايراد نكرده است. 

به بخشي از گفته هاي نيكسون در سال 1971 در مصاحبه با خبرنگاران توجه كنيد:  "خانم ديكرسن،ما بايد تمام تلاش خود را براي خلاص شدن از شر برخي از كابوس هاي خودمان به كار بگيريم.  یکی از این کابوس ها، جنگ بی پایان ما مي باشد. ما در حال پایان دادن به این جنگ هستيم ... اما مدتی طول می کشد تا از شر اين كابوس خلاصي يابيم".  
 
آيا تا کنون شخص اوباما با رسانه ها و عموم مردم در مورد مسائل روز آمريكا چنين صادقانه صحبت كرده است؟ نه، هرگز، او تنها نطق هاي آماده را در سخنراني هاي خود ايراد مي كند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس