کد خبر 1358799
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۷
پسکوف: کرملین نسبت به تحقیقات بی‌طرفانه درخصوص بوچا تردید دارد

سخنگوی کرملین امروز (سه‌شنبه) گفت که روسیه اکنون نسبت به امکان انجام "تحقیقات بین‌المللی بی‌طرفانه" پیرامون تحریکات در بوچا تردید دارد.

به گزارش مشرق، دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین به خبرنگاران گفت: ما اکنون باید فکر کنیم که چگونه یک تحقیقات بی‌طرفانه امکان‌پذیر است. تصاویری هستند که به خوبی جعل شده‌اند و کرملین هرگونه اتهامی را علیه ارتش روسیه رد می‌کند.

وی افزود: ما بر روی موضع خود پافشاری می‌کنیم و هرگونه اتهامی علیه طرف روسی و ارتش این کشور نه تنها "بی‌اساس" است بلکه یک "نمایش" است. این یک نمایش تراژدی است.

پسکوف خاطرنشان کرد که تمامی این وقایع، داده‌ها و سایر پارامترهایی که ارائه داده شده است، نشان می‌دهد که این یک "جعل" است.

وی گفت: تمامی این‌ها "جعلی" است و تلاش می‌کنند تا ارتش روسیه را بدنام کنند. چنین چیزی کارساز نیست.

پسکوف افزود: هدف این تحریکات در بوچا، بدنام کردن روسیه است. روسیه از تمامی رهبران غرب و شورای امنیت سازمان ملل متحد می‌خواهد تا درگیر احساسات نشوند و با فکر و درایت درخصوص این موضوع بیاندیشند.

کرملین احتمال دیدار بین پوتین- زلنسکی را رد نمی‌کند

سخنگوی کرملین اظهار کرد: پس از اینکه متن توافقنامه به سرانجام برسد و توافق نهایی حاصل شود، دیدار بین ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه و ولودیمیر زلنسکی، رئیس جمهوری اوکراین صورت می‌گیرد. هیچ چیزی برای ما عوض نشده و مسکو امکان این دیدار را رد نمی‌کند.

هنگامی که از او پرسیده شد آیا مذاکرات روسیه- اوکراین در خطر است یا خیر، دیمیتری پسکوف گفت که مسکو ترجیح می‌دهد درخصوص روند مذکرات اطلاعاتی را به اشتراک نگذارد.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۷:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۶
    1 0
    خخخخ باشه روسها مثل همیشه راست میگن و همینطور اذنابشون
    • IR ۲۱:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۸
      0 0
      نه آمریکا و انگلیس صدیقن لابد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس