کد خبر 1358663
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۴
دستورالعمل بهداشتی جدیدی برای سفر به عراق ابلاغ نشده است/جواب تست PCR از قبل وجود داشته است

معاون امور عتبات عالیات سازمان حج و زیارت گفت: داشتن کارت واکسیناسیون مورد تایید وزارت بهداشت و جواب منفی آزمایش PCR از قبل وجود داشته است.

به گزارش مشرق،‌ حجت الاسلام والمسلمین صحبت‌الله رحمانی با رد شایعاتی مبنی بر دستورالعمل بهداشتی جدید عراق، تاکید کرد: این شایعات که در فضای مجازی مطرح شده صحت ندارد چراکه از زمان از سرگیری اعزام‌های زائران به عتبات عالیات دستورالعمل‌های تدوین شده مبنی بر الزامی بودن کارت واکسیسناسیون یا تست کرونا رعایت شده است.

بیشتر بخوانید:

سفر زمینی به عتبات امکان‌پذیر است

وی افزود: این اخبار مطرح شده موضوع جدیدی نیست بلکه همان دستورالعمل‌های گذشته را تکرار می‌کند؛ دریافت جواب منفی آزمایش پی سی آر، ۷۲ ساعت قبل از اعزام یا تزریق دو دوز واکسن مورد تایید وزارت بهداشت برای سفر به این کشور و در اختیار داشتن کارت مربوط به واکسیسناسیون الزامی است.

معاون امور عتبات عالیات سازمان حج و زیارت تاکید کرد: رعایت تمامی دستورالعمل‌های بهداشتی از سوی کاروان‌های سازمان حج وزیارت الزامی است و سلامت، عزت، کرامت و امنیت زائران برای ما جزو الزامات محسوب می‌شود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۸:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۶
    2 1
    دستورالعمل های بهداشتی به کنار، یک فکری به حال هزینه های سنگین و وحشتناک این سفر بکنید که باعث شده بسیاری از شیعیان نتوانند یک سفر ارزان و راحت داشته باشند!!! چرا انقدر پول هواپیما زیاد است؟ بلیت رفت و برگشت مشهد-نجف در ایام عید نزدیک هشت میلیون تومان بود!!!! هزینه اسکان و خوراک هم زیاد است باید فکری برایش بشود.
  • IR ۱۹:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۶
    2 0
    هزینهها انقدر بالاست . دوسه بار میشه بااین پولی که برای زیارت هست بری ترکیه و برگردی . سواستفاده از عشق مردم به امام حسین ع . و جلوگیری از گسترش اعتقادات شیعه .
  • عباس IR ۱۹:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۷
    1 0
    هیچ عزم جدی برای حل مشکل سفر زمینی دیده نمی شود. البته دیروز وزیر کشور در مورد سفر زمینی با ویزا مطالبی داشتند که باید صحت و سقم آن را جستجو کرد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس