کد خبر 1358543
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۶
اعتراض بنیاد شهید به بازی مجدد با آبرو و هتک حرمت مادر شهید

بنیاد شهید و امور ایثارگران نسبت به تعرض به خانواده معظم شهدا و ایثارگران گذشت نخواهد کرد و هتک حرمت و بازی مجدد با آبروی مادر شهیدی که در سال‌های گذشته از دنیا رفته است را با جدیت پیگیری می‌کند.

به گزارش مشرق، در روزهای اخیر کلیپی در برخی رسانه‌ها و فضای مجازی با عناوینی مانند «مادر شهید دستفروش» منتشر شد که آشکارا در جهت برخی منافع خاص آبروی مادر شهیدی که از دنیا رفته است را به بازی گرفته است.

این کلیپ در سال ۱۳۹۵ نیز منتشر شد که در همان سال مادر شهید در گفت‌وگو با خبرگزاری‌های رسمی ضمن ابراز گلایه و نارضایتی از انتشار این مطالب تأکید کرد: «طرح این مسائل باعث هتک حرمتم شده است. کسانی که برای تهیه گزارش به من مراجعه کرده‌اند خود را به عنوان افرادی که تلاش می‌کنند مشکلات زندگی مرا برطرف کنند، معرفی کردند و بدون هماهنگی مسائلی را مطرح کردند که باعث مشکلاتی در بین بستگانم شد…»

حسین نصرالله رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهر ری درباره این فیلم گفت: در سال ۱۳۹۵ یکی از سایت‌ها با مادر شهید دست‌فروش در شهرری مصاحبه کرد که این مصاحبه با اهداف خاصی انجام و منتشر شده است، چون اساساً آنچه در فیلم بیان می‌شود با واقعیت شرایط زندگی آن مادرِ عزیز منطبق نبود و اساساً حقیقت نداشت.

وی خاطرنشان کرد: این مادر شهید در سال ۱۳۹۸ از دنیا رفت و تا زمان حیات از بنیاد شهید و امور ایثارگران حقوق و مستمری دریافت می‌کرد. علاوه‌بر این هزینه‌های درمانی ایشان نیز در قالب دو سیستم بیمه‌ای یعنی بیمه پایه و همگانی و مکمل بدون محدودیت تحت پوشش بنیاد شهید و امور ایثارگران بود و به ایشان پرداخت شده است.

نصرالله در مورد ادعای مضحک درخواست صدور مجوز دستفروشی گفت: بنیاد در سال ۱۳۸۹ بر اساس درخواست ایشان گواهی احراز هویت به عنوان مادر شهید برای تسهیل و مساعدت در انجام امور در شهرداری را صادر کرده است و تقاضای خاصی در آن مطرح نبوده و در آن سال روزانه ده‌ها معرفی‌نامه صادر شده است.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهر ری افزود: این مادر شهید و فرزندش پس از دیداری که ما با آن‌ها داشتیم، بیان کردند که از سوی فردی که فیلم را از آن‌ها تهیه کرده فریب خورده‌اند و از انتشار آن اظهار تأسف و پشیمانی کرده‌اند.

بنیاد شهید و امور ایثارگران با اعتراض شدید نسبت هتک حرمت و بازی مجدد با آبروی این مادر شهید که در جهت برخی اهداف خاص انجام می‌شود تأکید کرده است نسبت به این نوع موضوعات و تعرض آشکار به خانواده معظم شهدا و ایثارگران گذشت نخواهد کرد و از طریق مراجع ذیربط برخورد قانونی با منتشرکنندگان را پیگیری خواهد کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۳:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۷
    2 1
    آقای رئیس بنیاد.کدام بیمه.ظاهرا خبر نداری از بیمه های خانواده هاش شهدا

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس