انتقاد اعضای کمیسیون عمران به افزایش قیمت هتل‌ها و هواپیماها در ایام عید

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس گفت: یکی از ایراداتی که اعضای کمیسیون بر آن تاکید داشتند افزایش قیمت هتل‌ها و مسافرخانه‌ها بود و در این جلسه بحث افزایش قیمت بلیت هواپیماها مطرح شد.

به گزارش مشرق، عبدالجلال ایری سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در تشریح نشست امروز دوشنبه (۱۵ فروردین) این کمیسیون، اظهار داشت: امروز جلسه ای با حضور مسئولان راهداری، هلال احمر، ناجا و اورژانس کشور برگزار شد و گزارش هایی از روند خدماتی که در ایام نوروز انجام داده بودند را به نمایندگان ارائه دادند.

وی افزود: با توجه به دو سال منع رفت و آمد در کشور به دلیل شرایط کرونا، عید امسال شاهد افزایش ترددها و سفرهای نوروزی بودیم، اما متاسفانه شرایط پذیرایی از مسافران به خوبی پیش نرفت.

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس گفت: یکی از ایراداتی که اعضای کمیسیون بر آن تاکید داشتند افزایش قیمت هتل ها و مسافرخانه ها بود همچنین دوباره در این جلسه بحث افزایش قیمت بلیت هواپیماها مطرح و انتقاداتی به مسئولان ذیربط صورت گرفته شد.

ایری تصریح کرد: اعضای کمیسیون عمران مجلس به اتفاق خواهان رفع نواقص و مدیریت مند کردن خدمات برای تعطیلات پیش رو بودند تا دیگر شاهد چنین بی نظمی ها در کشور نباشیم.

وی با اشاره به تصادفات جاده ای، بیان داشت: انتقاد دیگر اعضای کمیسیون به جاده های کشور بود که انتظار است وزارت راه و شهرسازی هر چه زودتر اقداماتی جهت رفع و ترمیم جاده های پر مخاطره کشور انجام دهد.

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس در پایان گفت: فردا کمیسیون عمران مجلس میزبان وزیر راه و شهرسازی است تا گزارشی از عملکرد این وزارتخانه در سال ۱۴۰۰ و برنامه های مسکن و حمل و نقل در سال ۱۴۰۱ ارائه کند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۶
    0 1
    وقتی قیمت دلار و تورم افزایش پیدا می کند ، قیمت کالا و خدمات نباید افزایش پیدا کند ؟ بی شرفی نیست ؟ کسی که در بودجه قیمت دلار را گران می کند و بعد از افزایش قیمت کالا و خدمات انتقاد می کند ؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس