«ترنم وحی» از شبکه امید و سیمای مرکز بوشهر پخش می‌شود

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان بوشهر از پخش دومین دوره مسابقات قرآنی «ترنم وحی» این استان از شبکه ملی امید و سیمای استانی بوشهر در ماه مبارک رمضان خبر داد.

به گزارش مشرق، جواد احمدی منفرد روز دوشنبه در نشست ستاد عملیات رمضان اداره کل تبلیغات اسلامی استان گفت: دومین دوره مسابقات قرآنی «ترنم وحی» ویژه قرآن آموزان مؤسسات و خانه‌های قرآن و عترت استان بوشهر برای دومین سال متوالی تهیه و تولید شده و در ماه مبارک رمضان از شبکه‌های ملی امید و شبکه استانی صدا و سیمای استان بوشهر پخش می‌شود.

او می‌گوید: برای دومین سال پیاپی در استان بوشهر که طلایه‌دار نخستین پایتخت قرآنی کشور در سال ۱۴۰۰ بوده است این ویژه برنامه با همکاری و تلاش و برنامه‌ریزی شبانه روزی دست اندرکاران برنامه اعم از عوامل صدا و سیمای استان و کارشناسان اداره امور قرآنی استان و مشارکت حداکثری مراکز قرآنی استان بوشهر طراحی و اجرا شد.

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: روز یکشنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۱ که مصادف با اولین روز از ماه مبارک رمضان، شاهد برگزاری مسابقه قرآنی بین خانه قرآن قرآن شهداء نیروگاه اتمی بوشهر و موسسه قرآن و عترت سراج پهلوانکشی بودیم.

این مسابقات قرآنی همه روزه در ماه مبارک رمضان از شبکه ملی امید از ساعت ۱۴:۰۰ همراه با مسابقه پیامکی برای بینندگان، و رأس ساعت ۲۱:۱۵ نیز از شبکه استانی صدا و سیمای استان بوشهر پخش خواهد شد.

 
منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس