حمایت پرشورها زمینه ساز برد مقابل مس شد/ زنوزی از حمایت تراکتور دست نکشیده است

مدیرعامل باشگاه تراکتور گفت: حمایت همه جانبه پرشورها از تراکتور زمینه‌ساز کسب سه امتیاز مقابل مس شد.

به گزارش مشرق، میر معصوم سهرابی با تاکید بر اینکه بازگشت پرشورها به ورزشگاه، نویدبخش روزهای خوب برای تراکتور است، اظهار داشت: ابتدا فرارسیدن سال نو و حلول ماه مبارک رمضان را خدمت تمامی مسلمانان جهان تبریک عرض می‌کنم. معتقدم بازگشت هواداران به ورزشگاه‌ها بعد از دو سال ‌و پیروزی تراکتور از برکات همین ماه مبارک است. از هوادارانمان به جهت حضور پرتعداد و پرشور و همکاری و همراهی با عوامل اجرایی مسابقه، نهایت سپاس و قدردانی را دارم. دیدن هواداران در ورزشگاه پس از مدت طولانی، اتفاق خوشحال کننده‌ای است و معتقدم حمایت همه جانبه پرشورها زمینه‌ساز کسب سه امتیاز مقابل مس شد.

وی ادامه داد: باشگاه تراکتور بیش از هر تیمی از نبود هوادارانش متضرر شده است، به همین دلیل ما از مدت‌ها قبل به دنبال فراهم کردن شرایط بازگشت هواداران به ورزشگاه یادگار امام (ره) بودیم. جا دارد از عابدین خرم، استاندار آذربایجان شرقی که دستورات لازم را برای آماده‌سازی ورزشگاه یادگار امام‌(ره) صادر کرد و همواره کمک حال باشگاه در رفع مشکلات است، تشکر و قدردانی کنم. حضور او در استان، یک موهبت برای تراکتور بوده و امیدوارم با حمایت خرم، سایر مشکلات پیش روی باشگاه نیز حل شود.

مدیرعامل باشگاه تراکتور با تاکید بر اینکه بازی دو تیم تراکتور و مس، تنها بازی با تماشاگر روز گذشته بود، گفت: این موضوع نشانگر تلاش‌های انجام شده برای بازگشت هواداران به ورزشگاه یادگار امام (ره) است. جا دارد از نیروی انتظامی، ستاد استانی مقابله با کرونا، هیات فوتبال استان، اداره کل ورزش و جوانان استان، شهرداری تبریز و دانشگاه علوم پزشکی تبریز که نهایت همکاری و همراهی را در خلق چنین روز باشکوهی داشتند، تشکر و قدردانی کنم.

سهرابی کرد: جا دارد از زنوزی نیز بابت حمایت‌های مادی و معنوی از تیم تشکر کنم. او علی‌رغم برخی ناملایمتی‌ها، دلسرد نشده و از حمایت‌هایش دست نکشیده است.حضور زنوزی در باشگاه و جلسه با بازیکنان قبل از بازی با مس، انرژی و انگیزه بازیکنان را چند برابر کرد.

او با اشاره به سخنان زنوزی مبنی بر حمایت همه جانبه از باشگاه، گفت: با تمام قوا در راستای رفع نواقصات تیم بر اساس نظر سرمربی و خوشحالی و تکریم هواداران تلاش خواهیم کرد و انشالله روزهای خوبی در انتظار تراکتور است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس