افزایش ۲۵۰ هزار تومانی میانگین حقوق سربازان/ حداقل و حداکثر حقوق هر سرباز چقدر است؟

رئیس سازمان وظیفه عمومی با اشاره به افزایش حقوق سربازان گفت: میانگین حقوق سربازان از یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان در بهمن ماه سال ۱۴۰۰ به مبلغ یک میلیون و ۷۵۰ هزار تومان در اسفند ماه سال ۱۴۰۰ افزایش یافته است.

به گزارش مشرق، سردار تقی مهری با اشاره به افزایش حقوق سربازان، در این رابطه اظهار کرد: با تلاش مسئولان دولت و نیروهای مسلح، حقوق کارکنان وظیفه با اولویت سربازان در حال خدمت در مناطق عملیاتی و کمتر توسعه یافته در اسفند ماه سال ۱۴۰۰ افزایش یافت.

رئیس سازمان وظیفه عمومی افزود: بر این اساس میانگین حقوق سربازان از یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان در بهمن ماه سال ۱۴۰۰ به مبلغ یک میلیون و ۷۵۰ هزار تومان در اسفند ماه سال ۱۴۰۰ افزایش یافته است.

وی بیان کرد: در حال حاضر حداقل حقوق پرداختی به کارکنانی که در مناطق عادی خدمت می‌کنند یک میلیون و ۲۹۵ هزار تومان و حداکثر حقوق آن‌ها در مناطق عملیاتی چهار میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است.

این مقام انتظامی ادامه داد: امیدواریم با تصویب نهایی حقوق کارکنان وظیفه در مجلس شورای اسلامی و ابلاغ آن توسط دولت، ان‌شاءلله در سال ۱۴۰۱ شاهد افزایش میانگین حقوق کارکنان وظیفه به مبلغ حدود سه میلیون و ۳۰۰ هزار تومان باشیم.

مهری متذکر شد: مشمولان و خانواده‌های آن‌ها برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir ، سامانه تلفن گویا به شماره ۰۹۶۴۸۰ و یا کانال سازمان در پیام رسان سروش به نشانی khabaresarbazi@ از آخرین اخبار مربوطه مطلع شوند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • علی ۱۷:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۱
    0 0
    خاک بر سر اموزش وپرورش با ان وزیر بی لیاقتش که من خدمتگزار مدرسه کمتر از یه سرباز حقوق میگیرم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس