کد خبر 1358056
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۶
کیهان: اصلاح‌طلبان قمپز در کردند!

گفت: این چه حسابی است که غربگراها با وجود مشاهده جنایت‌های پی‌درپی آمریکا و متحدانش، لام تا کام علیه آمریکا حرفی نمی‌زنند و عجیب‌تر اینکه ...

به گزارش مشرق، روزنامه کیهان در ستون گفت و شنود خود نوشت:

گفت: این چه حسابی است که غربگراها با وجود مشاهده جنایت‌های پی‌درپی آمریکا و متحدانش، لام تا کام علیه آمریکا حرفی نمی‌زنند و عجیب‌تر اینکه یکسره علیه کسانی که در مقابل جنایات آمریکا ایستاده‌اند موضع می‌گیرند؟!

گفتم: ‌ای عوام! برخی از غربگراها تابعیت آمریکا را دارند و رسماً قسم خورده و تعهد داده‌اند که از منافع آمریکا دفاع کنند و حتی برای آمریکا با کشوری که وطن اصلی آنها بوده است هم بجنگند!

گفت: آنها که دو تابعیتی نیستند چی؟!

گفتم: آنها هم دنبال تابعیت هستند و می‌خواهند از دشمنی با وطنشان برای کسب تابعیت استفاده کنند. مگر نمی‌بینی برای زایمان همسرشان به آمریکا و کانادا می‌روند تا زمینه تابعیت آنها فراهم شود؟!

گفت: برای این وطن‌فروشی آشکار و پادویی برای دشمنان مردم وطنشان چه توجیهی دارند؟!

گفتم: یارو شب تا صبح بیدار بود و صبح تا شب می‌خوابید! پرسیدند این چه وضعی است؟ گفت؛ تقصیر خودم نیست! ساعتم به وقت آمریکا تنظیم شده است!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۰:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    1 0
    گردانندگان و مجریان شبکه های *فارسی* زبان نیز یک زمانی خود و یا پدرشان ایرانی بودند و اکنون بخاطر سخن گفتن با زبان فارسی به استخدام شبکه های متعدد که کارشان علیه ایران گزارش دادن است تا مردم را دچار گمراهی نمایند در آمده و حقوق دریافت می کنند و هر کجا طبعا مزد بیشتر دهند . بدان سمت روان می شوند . و اینان باید تابع و ملزم به قوانین کشور ساکن . بعنوان تبعه که شرایط خاص خود ، مانند دیگر شهروندان اهل آن کشور ، رفتار کنند . دیگر انگلیسی یا آمریکائی و یا غیره میباشند .
    • IR ۰۸:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
      4 0
      احسنت ، بصورت خلاصه این خصوصیاتی که شما فرمودین

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس