کد خبر 1357958
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۱
رژیم صهیونیستی برای توقف حملات فلسطینی‌ها دست به دامان مصر شد

مقامات رژیم صهیونیستی از ترس حملات گروه های مقاومت در پاسخ به شهادت سه فلسطینی که در نزدیکی شهر جنین توسط سربازان این رژیم اتفاق افتاد، دست به دامان مدیر اطلاعات مصر شدند.

به گزارش مشرق، شبکه «کان» وابسته به رژیم اسرائیل امروز (یکشنبه) فاش کرد که «ایال حولتا» رئیس شورای امنیت این رژیم روز پنجشنبه با «عباس کامل» مدیر اطلاعات مصر گفت و گو کرده است و خواستار فشار بر گروه‌های فلسطینی به منظور جلوگیری از هرگونه حمله آن‌ها شده است.  

این شبکه صهیونیستی افزود: تلاش‌های [رژیم] اسرائیل این است که مصر سازمان‌های فلسطینی را برای جلوگیری از افزایش درگیری تحت فشار قرار دهد.  

در این پیوند، روزنامه اسرائیلی «یدیعوت احارانوت» نوشت که [رژیم]  اسرائیل از واکنش جهاد اسلامی به ترور سه تن از اعضای خود که در نزدیکی جنین در شمال کرانه باختری اشغالی انجام شد، بیم دارد.  

به نوشته این روزنامه صهیونیستی، آنچه که باید رژیم اسرائیل را نگران کند، احتمال رفتن جنبش (جهاد اسلامی) به سمت پاسخ دادن به ترورهای نوار غزه است، صرف نظر از اینکه «حماس» این نوار را کنترل می‌کند و در حال حاضر آیا به دنبال جلوگیری از افزایش تنش است یا خیر.  

سحرگاه روز شنبه ارتش رژیم صهیونیستی سه فلسطینی را با این ادعا که قصد داشتند در داخل سرزمین‌های اسرائیلی عملیات اجرا کنند را در نزدیکی شهر جنین به شهادت رساندند. در جریان این عملیات نیز چهار سرباز رژیم صهیونیستی نیز زخمی شدند که گفته می‌شود حال یکی از آن‌ها وخیم است.  

گردان قدس شاخه نظامی جهاد اسلامی این سه فلسطینی را از اعضای خود دانسته است.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس