کد خبر 1357707
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۷
اعلام دلیل غیبت تماشاگران در دیدار هوادار - پرسپولیس

مسئول برگزاری مسابقات سازمان لیگ دلیل غیبت تماشاگران در دیدار هوادار - پرسپولیس را اعلام کرد.

به گزارش مشرق، سهیل مهدی درباره دلیل عدم حضور تماشاگران در دیدار هوادار - پرسپولیس اظهار داشت: به دلیل مشکلاتی که ورزشگاه پاس قوامین دارد و عدم وجود گیت‌ها و سایر مشکلات، این ورزشگاه نتوانست مصوبه شورای تأمین برای حضور تماشاگران در ورزشگاه را کسب کند.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا ایجاد شرایط لازم برای حضور تماشاگران در ورزشگاه بر عهده باشگاه میزبان (هوادار) است، گفت: خیر؛ تنها مربوط به تیم میزبان نیست. این ورزشگاه به دلیل عدم داشتن زیر ساخت‌ها و فضای کوچک نمی‌تواند از هواداران میزبانی کند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • 8p835627 IR ۱۲:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۴
    3 0
    چطور ورزشگاهی با این امکانات برای میزبانی لیگ برتر مورد تایید است حال با تماشاگر یا بی تماشاگر؟ از این به بعد که وضعیت جامعه عادی شده و همه مسابقات با تماشاگر باشه تکلیف تیم ها چیه؟
  • IR ۰۱:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    0 0
    کلا برای پرسپولیس خار داره. زمانی که میزبان هستیم تو بازی با الاستقلال، شرایط مساوی و ۹۰ به ۱۰ نیست. وقتی با تیم دیگه بازی داریم، ورزشگاه گنجایش نداره! ببین قهرمانی های پرسپولیس کبیر چه قشنگ سوزونده یه عده رو
  • IR ۰۱:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    0 0
    وقتی فوتبال این مملکت افتاده دست یه عده افراد بی سواد و اشخاصی مانند علی دایی علی کریمی رو خونه نشین کردن بهتر از این هم نمیشه. با این کارهاتون آبروی فوتبال ایران رو تو دنیا بردید.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس