کد خبر 1357590
تاریخ انتشار: ۱۳ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۴
المپیک فرانسه

برنامه مسابقات بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس منتشر شد.

به گزارش مشرق، برنامه مسابقات بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس در روز جمعه اول آوریل پس از تایید هیئت اجرایی IOC منتشر شد.

هیئت اجرایی کمیته بین‌المللی المپیک برنامه هر جلسه بازی‌های پاریس ۲۰۲۴ را تصویب کرده است و رقابت‌ها از ۲۴ جولای، دو روز قبل از مراسم افتتاحیه آغاز می‌شود.

۱۹ روز رقابت خواهد بود و مسابقات نهایی در ۱۱ آگوست برگزار می‌شود. در مجموع، ۳۲۹ رویداد و ۷۶۲ جلسه در ۳۲ رشته ورزشی برگزار خواهد شد.

اولین مدال‌ها چه زمانی اهدا می‌شود؟

اولین مدال‌های بازی‌ها در ۲۷ جولای، یک روز پس از مراسم افتتاحیه اهدا می‌شود. هشت رشته ورزشی شامل دوچرخه سواری - تایم تریل زنان و مردان - جودو، شمشیربازی، شیرجه، راگبی، تیراندازی، شنا و اسکیت بورد، اولین فینال خود را خواهند دید.

تقویم‌های خود را برای شنبه ۳ و یکشنبه ۴ آگوست، زمانی که فینال ۱۵ ورزش مختلف برگزار می‌شود، علامت بزنید. در طی دو روز رقابت فشرده مدال‌هایی در رشته‌های تنیس، تنیس روی میز، جودو، شمشیربازی، دو و میدانی، تیراندازی با کمان، تیراندازی، دوچرخه سواری، گلف، سوارکاری، قایقرانی، ژیمناستیک هنری، بدمینتون و شنا اهدا خواهد شد.

فینال‌های شنا و دو و میدانی همگی برای عصر برنامه‌ریزی شده‌اند، فینال‌های شنا در Arena Paris La Défense و دو و میدانی در Stade de France برگزار می‌شود. اولین فینال شنا در ساعت ۲۰:۳۰ CET در ۲۷ ژوئیه و اولین فینال دو و میدانی در ساعت ۱۹ در ۲ اوت برگزار می‌شود.

اولین بازی المپیک مورد انتظار برای ۹ آگوست برنامه ریزی شده است و جلسات بعد از ظهر و عصر در ۹ و ۱۰ اوت در میدان نمادین پاریس د لا کنکورد برگزار می‌شود. بریکینگ، سبکی از رقص که در دهه ۱۹۷۰ در ایالات متحده آمریکا ایجاد شد، شامل دو رویداد در بازی‌های پاریس ۲۰۲۴ می‌شود که هم برای زنان و هم برای مردان برگزار می‌شود.

ورزش‌های تیمی برای ارائه پایانی هیجان انگیز به بازی‌ها

از پنجشنبه ۸ تا یکشنبه ۱۱ اوت، فینال‌های هاکی زنان و مردان، هندبال، فوتبال، والیبال ساحلی، والیبال، بسکتبال و واترپلو همگی برگزار می‌شود و یک فینال هیجان انگیز را قبل از پایین رفتن پرده بازی‌های تابستانی ۲۰۲۴ فراهم می‌کند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس