کد خبر 1357280
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۰
رقم دستمزد اوزیل در فنرباغچه فاش شد

مالک باشگاه هال سیتی در نظر دارد ستاره سابق آرسنال را به خدمت بگیرد.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال هال سیتی که در چمپیونشیپ انگلیس حضور دارد و ماه ژانویه اللهیار صیادمنش مهاجم فنرباغچه را به طور قرضی به خدمت گرفت در نظر دارد مسوت اوزیل هافبک آلمانی این تیم را نیز جذب کند.

 آجون ایلیجالی مالک جدید و جاه‌طلب هال سیتی، به مسوت اوزیل بازیساز سابق آرسنال بازگشت به فوتبال انگلیس را پیشنهاد خواهد کرد.

این بازیکن ۳۳ ساله به تازگی توسط باشگاه فعلی اش فنرباغچه اخراج شده است.

اوزیل پس از تیره شدن روابطش با میکل آرتتا، سرمربی آرسنال قراردادش را با تیم شمال لندنی فسخ و راهی فنرباغچه شد. حالا او با اسماعیل کارتال، سرمربی فنر اختلاف پیدا کرده است و این باعث شده است که او به همراه اوزان توفان هم تیمی اش برای مدت نامشخصی از تیم کنار گذاشته شوند.

اکنون آینده اوزیل در استانبول نامشخص است و ایلیجالی قصد دارد وارد عمل شود.

مالک ترکیه‌ای هال سیتی جاه طلبی‌های زیادی برای بازگرداندن ببرها به لیگ برتر دارد و می‌خواهد از ارتباطاتش در سرزمین مادری خود برای جذب اوزیل استفاده کند.

ایلیجالی پس از به خدمت گرفتن اللهیار صیادمنش ستاره ایرانی در ژانویه، قدرت خود را در فنرباغچه نشان داده است.

در حال حاضر رایان بابل، بازیکن کهنه کار هلندی گالاتاسرای در راه هال سیتی است؛ و اکنون اوزیل نیز در لیست آن‌ها قرار دارد.
اگر درب خروج در استانبول به اوزیل نشان داده شود، به او فرصت انتقال داده خواهد شد.

هال سیتی در حال حاضر با ۴۱ امتیاز از ۳۹ بازی در رتبه بیستم جدول چمپیونشیپ قرار دارد. با این حال، آن‌ها ۱۳ امتیاز از بارنزلی رده بیست ودومی (اولین تیم منطقه سقوط) فاصله دارند و اگر فاجعه‌ای رخ ندهد در لیگ باقی خواهند ماند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس