کد خبر 1357131
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۱
پسکوف: عدم شناخت آمریکا از پوتین مایه نگرانی است

سخنگوی ریاست جمهوری روسیه می گوید مقامات آمریکایی و اروپایی شناخت اندکی از واقعیت های حاکم بر کاخ کرملین دارند و این مایه تأسف و در عین حال، نگرانی است.

به گزارش مشرق، دیمیتری پسکوف سخنگوی کاخ کرملین به ادعای مقامات آمریکا و اروپا مبنی بر اینکه مشاوران ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه از بازگو کردن حقایق جنگ اوکراین بیمناک هستند، واکنش نشان داد و گفت: این نشان می دهد که آنها (غربی ها) شناخت اندکی از پوتین و دولت روسیه دارند.

«کیت بدینگفیلد» مدیر ارتباطات کاخ سفید، ادعا کرده بود که ژنرال‌های روسی، «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه را در مورد پیشرفت جنگ در اوکراین گمراه می‌کنند.

وی در ادامه این ادعا گفته بود: ما معتقدیم که پوتین در مورد عملکرد بد ارتش روسیه و اینکه چگونه اقتصاد روسیه توسط تحریم‌ها فلج شده است، اطلاعات نادرست دریافت می‌کند، زیرا مشاوران ارشد او از گفتن حقیقت ترس دارند.

در همین ارتباط، پسکوف گفت: در کمال تأسف، واقعیت این است که چنین ادعاهایی حتی مایه نگرانی ما می شود چرا که معلوم می شود که وزارت خارجه آمریکا و پنتاگون اطلاعات واقعی درباره آنچه در کرملین رخ می دهد، ندارند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 16
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • IR ۱۸:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۱
    11 10
    آمریکا ؛ گاوهای بولوند چشم آبی شیرده پرورش می دهد ــــــ سرانجام با توطئه ودخالت های آشکار و نهان و کارگردانی آمریکا ؛ و بازی موفق مهره یهودی ــ رییس جمهور به ظاهر دلقک اوکراین ــ در یک جنگ زرگری تمام عیار(سیاست تحریک حداکثری)؛ پای روسیه در باتلاق جنگ اوکراین وارد شد. اکنون آمریکا به کمک رسانه هایش از روسیه غولی می سازد که هر لحظه تصمیم دارد کشورهای اروپایی را یک لقمه چپ کند. و بدین ترتیب ؛ آمریکای پس از ترامپ ؛ با انبوهی از مشکلات ؛ موفق گردید ، بحران های خود را صادر نماید. با افزایش سرسام آور نفت ؛ از یک سو ؛ اقتصاد چین را مهار می کند و از سوی دیگر؛ مهار دو جانبه ای در اروپا ایجاد نماید: 1ـــ روسیه را با تحریم اقتصادی و تهاجم رسانه ای و بحران های سیاسی مهار زده و به سقوط بکشاند . و 2ـــ نژاد جدید گاوهای شیرده؛ این بار؛ بولوند چشم آبی اروپایی (آلمان ، فرانسه ؛ فنلاند ؛ سوئد ، هلند؛ نروژ ؛ لهستان و .....) را ــ همانند گاوهای شیرده خلیج فارس ــ سر کیسه کند و کارخانه های اسلحه سازی خود را رونق بخشد و سلاح های بنجل خود را به اروپایی ها بیندازد. از نتایج بدیهی این آتش افروزی آمریکایی : 1- فرار سرمایه های اروپایی به آمریکا 2- فرار مغزهای اروپایی به آمریکا 3- فرار سایر نخبگان (هنری ؛ ورزشی و..... ) به آمریکا می باشد. و برای قدردانی از بازی موفق دلقک اوکراینی ؛ در فریب روسیه ؛ به جای اسکار ؛ جایزه صلح نوبل به او داده می شود. زلنسکی: «من تبعه رژیم صهیونیستی هستم و شهروند اسرائیل! اما در اوکراین زندگی می‌کنم» به خاطر بیآوریم: آمریکایی ها ؛ به کابوی Cowboy معروفند. کابوی یعنی گاوچران یعنی: متخصص شناسایی ، به دام انداختن ؛ رام سازی و پرورش گاو وحشی .
    • IR ۱۸:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۱
      15 1
      این متن صد بار دیدم .روسیه وقتی که وارد سوریه شد.هم گفتن باتلاق سوریه ولی پیروز خارج شد
    • محمد IR ۰۱:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۳
      0 0
      آمریکا پرست حتی وقتی خدایشان در بدترین وضعیت قرن گذشته است و به اعتراف همگان در حال سقوط است. باز توهم فضایی از خدایشان دارند و فکر می‌کنند خدایشان قدرت های ماورایی سیاسی هم دارد. تنها راه نجات شما از این وضعیت پناه بردن به خدای قرآن است. روسیه اوکراین را با خاک یکسان کرده و تمام زیرساخت های نظامی کشور را نابود کرد باز آمریکا پرست، هنوز در توهم هست
  • IR ۱۸:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۱
    8 13
    دقیقا در کشورهای روس پرست همین مشکل وجود داره و اطلاعات غلط و اغراق آمیز در خصوص توان نظامی کشور به سران داده میشه
    • IR ۲۲:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۱
      11 1
      شما در حالی به کشورهای مستقل، روس پرست می گویید که پالانیتون قزاق ارتش تزاری بوده.
    • IR ۰۹:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۲
      1 0
      باشه، حالا بگو کی ضربه مغزیت خوب شد که تونستی تایپ کنی؟
  • DE ۱۹:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۱
    5 0
    طرف دوستش را دید با لباس سیاه ولی پر از خاک و گل و موهای بهم ریخته سرو صورت زخمی گفت چی شده گفت پدرم را به خاک سپردیم الان داریم از سر خاک میایم / گفت در تصادف کشته شد تو هم زخمی شدی گفت نه سالم نشسته بود حالش بد شد احتمالا سکته کرده خاکش کردیم پرسید خب حالا چرا تو وضعت اینطوری شده زخمی خاکی ... گفت خب خاک کردن پدرم سخت بود هی میخواست فرار کنه میگرفتیمش تا بالاخره خاکش کردیم...خخخخ حالا امریکا هرچی به کمک رسانه های صهیونیستی و نیروهای تروریستی و کمک غربگداها میخواد پوتین را خاک کنه پوتین باز نمیمیره خخخ عجب گاوهایی هستن این امریکایی ها بیخود نیست 80 درصد فکر میکنند شیر کاکائو را از گاوهای قهوه ای رنگ میدوشند.
  • IR ۲۰:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۱
    1 0
    شناختند که حمله کردند و فهمید تو خالیه
  • موسی IR ۲۱:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۱
    9 0
    والا، پوتین شطرنج باز قهاری، اما غربی ها هم در ساخت تصورات هالیودی بسیار قهارند، تصور من این که غربی ها جوری جلوه می کنند که انگار خرس روسی در یک تله بزرگ گرفتار شده و دیگه پایان کارش رسیده ولی در کمال ناباوری، خرس را در بیرون از قفس می بینیییی
    • IR ۲۲:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۱
      4 10
      با این حرفا به خودتون روحیه بدید در تعجبم چرا شماها نمیرید برا اربابتون پوتین بجنگید
  • FR ۲۱:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۱
    3 1
    آمریکا مانند همه خود شیفته ها نیازی به دانستان و شناختن هیچ چیز نمیبیند آنچه در ذهن وتصورش ست را واقعیت و حقیقت میداند .....4252
  • جمشید IR ۲۳:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۱
    0 0
    از گفتن کدوم حقایق بیمناکن دقیقا ؟؟؟؟همه دنیا دارن میبینن چطوری روسیه در مدت کوتاهی یکی از ارتشهای بزرگ و قدرتمند دنیا را به خاک سیاه نشوند .بعضیا توهم میزنن که ارتش اوکراین مثلا مثل ارتش کشورکهای عربیه .یه سرچ ساده بزنید میفهمید روسیه چه ارتشی را داغون کرده که البته حقشم بوده و به زودی کلا نابودش میکنه حتی از 10 درصد توان نظامیشم استفاده نکرده هنوز .مشاوران پوتین جزو بهترین نظامی ها ی دنیا هستن و یه ارتش اورژینالن نه مثل ارتشهای پوشالی کشورکهای اروپایی نمی خوام از روسیه دفاع کم ولی حقیقت برای بعضیا تلخه و سعی میکنن همش دروغ پراکنی کنن این زلنسکی متوهمو انداختن جلو و فقط دارن روزبه روز اوکراینو داغونتر میکنن و اصلا جون اوکراینیها هم براشون اهمیتی نداره اونقدر که پوتین جون غیر نظامیان اوکراینی براش اهمیت داره این زلنسکی خائن مزدور کوکائینی براش هیچ اهمیتی نداره و فقط اوامر آمریکای خبیثو اجرا میکنه و گوش به فرمان آمریکاست
  • IR ۰۱:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۲
    0 0
    اونی که زمان حمله رو پیش بینی کرده بود قطعا از عملکرد کرملین هم باخبره
    • IR ۱۹:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۲
      0 0
      پیش بینی لازم نبود. بیشتر اقتصاد روسیه دست اولیگارش های یهود هست و در بلاروس هم همین وضع هست. در واقع روسیه خودش خواسته در اداره کشورش صهیونیست ها شریک باشند تا در مواقع لزوم به کمکش بیایند ولی مانند آلمان هوهونکله در جنگ جهانی اول چوب اشتباهش را میخورد. در واقع روسیه درون خودش خائن زیاد دارد
  • دیده بان IR ۰۲:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۲
    0 0
    ظاهرآ در ورای این جنگ نظامی یک جنگ جهانی انرژی با ائتلافهای مربوط به خودش براه افتاده و قطعآ برنده این جنگ ائتلافی هست که از نظر انرژی دست برتر و از نظر امنیت غذایی و نظامی در موقعیت پایدارتری قرار دارد . بعد از سرخورده شدن آمریکا در منطقه از نظر نظامی و پدافندی و با توجه به منابع انرژی موجود در ائتلاف مقابل آمریکا کشورهای اروپایی باید باید برای بقای خود از آمریکا فاصله بگیرند زیرا قدرت واقغی آمریکا در دلار است که بوسیله این اهرم تورم واقعیش که 400 درصد میباشد را به دنیا صادر میکند و بقیه دنیا را میدوشد . با این سیاستی که ایتلاف مقابل آمریکا خصوصآ روسیه در پیش گرفته که دلار رو از مبادلات انرژی خارج کنند اعتبار واقعی دلار کاهش یافته و این تورم در اقتصاد لیبرال آمریکا محبوس شده باعث فروپاشی یکباره این کشور و تجزیه اش به ایالتهای مختلف خواهد شد . فعلآ آلمان و فرانسه علرغم قرار داشتن در ایتلاف آمریکا و ناتو گوشه چشمی به چین و ائتلاف طف مقابل دارند . علت حمله آمریکا به عراق بدون تصویب شورای امنیت این بود که صدام دلار رو از معاملات نفتیش کنار گذاشت و این همان پاشنه آشیل اقتصاد آمیکا بود لذا هزینه های جنگ که به اذعان ترامپ حدود 7 تریلیون دلار بود به گردن خود آمریکا افتاد و بهمین دلیل در اتمام آن جنگ عجله زیادی داشت و به بسیاری از اهداف خود در آن دست نیافت و بقول خودشان با سرنگونی صدام عملآ عراق را در سینی طلا به ایران و جریان مقاومت هدیه دادند و موجب شدند موشکهای ایرانی از طریق عراق و سوریه تا مرزهای اسرائیل پیش رفتند . الان آمریکا بر سر حفظ اسرائیل و موجودیت خود دترد بر سر دوراهی قرار میگیرد . خدا رحمت کند شهید سردار سلیمانی را که شرایط بغرنج کنونی آمریکا حاصل زحمات فراوان آن شهید و یارانش است . اگر آنها این مسیر تقابل را باز نمیکردند آمریکا هنوز خود را در اذهان دنیا ابرقدرت نظامی بلامنازع معرفی میکرد .
  • Sa IR ۰۷:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۲
    0 0
    روسیه مثل گذشته اشغالگر است و اکراین مقاومت خوبی نشان داد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس