دولت سیزدهم باید خوش‌حساب باشد

رئیس جمهور برضرورت پرداخت به موقع پول کشاورزانی که گندم و سایر محصولات خود را به دولت می‌فروشند تاکید کرد و گفت: این دولت باید دولت خوش حساب باشد.

به گزارش مشرق، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور امروز (چهارشنبه) در جلسه هیئت دولت با اشاره به اهمیت تأمین کالاهای اساسی گفت: دولت در ماه‌های گذشته اقدامات مناسبی در این زمینه انجام داده و کمبودهای موجود را برطرف کرده است اما لازم است با تسهیل شرایط و مقررات همچنان برای تهیه اقلام مورد نیاز کشور اقدام شود و در این راستا همه دستگاه‌ها با جدیت موضوع را پیگیری کنند.

رئیس جمهور بر ضرورت پرداخت به موقع پول کشاورزانی که گندم و سایر محصولات خود را به دولت می‌فروشند تاکید کرد و اظهار داشت: این دولت باید دولت خوش حساب باشد و لازمه‌اش این است که مبلغ محصولی مانند گندم را که خریداری می‌کند بلافاصله به کشاورز پرداخت کند.

وی با تاکید بر لزوم برخورد بهنگام و قاطع با تخلفات در حوزه دولت گفت: وقتی دولت ضابطه و مقرراتی تعیین و به مجریان ابلاغ می‌کند همه دستگاه‌ها موظف هستند از آن تبعیت کنند و از وظایف اصلی و جدی همه مسئولین این است که اجازه ندهند از قانون و مقررات تخلف صورت پذیرد ضمن آنکه برخورد و برکناری کسانی که برخلاف این ضوابط عمل می‌کنند، مطالبه عمومی است.

رئیسی در ادامه حمایت و تقویت شرکت‌های دانش‌بنیان را مورد تاکید قرار داد و خاطرنشان کرد: در رابطه با فعالیت‌های دانش‌بنیان و فناورانه نباید به اقدامات شکلی و بی‌کیفیت بسنده شود و در این زمینه لازم است معاونت علمی و همه وزرا با دستور کار مشخص و با هماهنگی بین همه بخش‌های درون سازمانی و برون سازمانی از جمله جهاد دانشگاهی اقدامات فاخر و ارزشمندی را آغاز کنند.

منبع: پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۴:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۰
    0 0
    چهار تا کار را هم خودت و هم وزرا یت خط قرمز داشته باشند . دروغ نگویند. وعده سرخرمن ندهند به بیت المال دست دراز نکنند از زیر بار مسئولیت و شکست فرار نکنند
  • IR ۱۵:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۰
    0 0
    آن را كه حساب پاك است از محاسبه چه باك است. و البته حساب الهى بجاى خود. و براى خاورى كه هنوز دست جمهورى اسلامى ايران بجايى نرسيده است.
  • IR ۲۲:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۰
    0 0
    آقای رئیسی فیلم بساز سریال بساز شاهنامه رو بساز تاریخ شیعه رو بساز آقای ریئسی رسانه های ترکیه و عربستان دارند جوانان ما رو خفه میکنند.‌آقای رئیسی دل به صدا سیما نبند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس