کد خبر 1356503
تاریخ انتشار: ۸ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۸
رونالدو:خداحافظی دست خودم است؛ فردا صعود می‌کنیم

کریستیانو رونالدو اطمینان دارد که پرتغال فردا با شکست مقدونیه راهی جام جهانی خواهد شد. او در مورد بازنشستگی از فوتبال نیز صحبت کرد.

به گزارش مشرق، فردا شب ساعت ۲۳.۱۵ به وقت تهران پرتغال در دیداری حساس و تعیین کننده برای صعود به جام جهانی میزبان مقدونیه شمالی است. پرتغال در بازی قبلی خود توانست ۳-۱ از سد ترکیه بگذرد و مقدونیه در عین شگفتی توانست ۰-۱ بر ایتالیا پیروز شود. کار پرتغال هم برابر ترکیه گره خورده بود و اگر پنالتی ترکیه در دقیقه ۸۵ گل می شد، بازی در شرایط برابر ۲-۲ قرار می گرفت و احتمال هر اتفاقی وجود داشت.

کریستیانو رونالدو رکورددار گلزنی در بازی های ملی و کاپیتان پرتغال در نشست خبری بازی با مقدونیه شمالی گفت:« بازی فردا یک فینال است و ما هم آماده ایم. شانس ما بالاتر است؟ نمی دانم ولی من چه داخل خانه و چه بیرون خانه، همیشه خودمان را برتر و دارای شانس بالاتر می دانم. می دانیم که اگر بازی فردا را ببریم راهی جام جهانی خواهیم شد و اگر ببازیم، ناکام خواهیم ماند. باید با قبول مسئولیت، مثبت اندیش باشیم و بازی فردا را ببریم.»

شگفت‌زدگی از پیروزی مقدونیه بر ایتالیا:« بله، سورپرایز شدم. آنها در بازی های زیادی خوب بوده اند ولی فکر نمی کنم ما فردا غافلگیر شویم. پرتغال تیم بهتری است و به جام جهانی خواهیم رفت.»

بیشتر بخوانید:

خط‌ونشان رئیس جمهور مقدونیه برای رونالدو +عکس

جام‌جهانی بی‌معنا بدون رونالدو:« بدون من نه، جام جهانی بدون پرتغال معنا ندارد. اینجا صحبت از فرد در میان نیست چرا که ما پرتغالیم و یک گروه متحد.»

آخرین جام جهانی:« می بینم که این سوال بسیار مطرح می شود. کسی که آینده را تعیین می کند، خودم هستم، نه هیچ کس دیگر. اگر میل و انگیزه کافی در من باشد، به فوتبال ادامه خواهم داد و در غیر این صورت خیر. خودم تصمیم نهایی را می گیرم و تمام.»

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس