کد خبر 1352733
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۶
۵ سال بدون جام و تداوم کابوس منچستریونایتد

منچستریونایتد از لیگ قهرمانان اروپا حذف شد تا از آخرین قهرمانی خود در یک رقابت ۵ سال فاصله گیرد.

به گزارش مشرق، شب گذشته در چارچوب دور برگشت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، منچستریونایتد مقابل اتلتیکومادرید تن به شکست یک بر صفر داد تا وداعی خلق با این رقابت داشته باشد.

آنها در مادرید به تساوی یک بر یک رسیدند ولی در خانه نتوانستند حتی یک بار نیز دروازه اوبلاک را باز کنند.

حذف یونایتد از لیگ قهرمانان اروپا این معنا را نیز در پی خواهد داشت که این تیم در این فصل باز هم هیچ جامی نخواهد گرفت. آخرین بار منچستریونایتد در فینال لیگ اروپا مقابل آژاکس به برتری رسید تا با مورینیو آخرین افتخار خود را کسب کند. آنها ۵ سال است هیچ جامی نگرفته‌اند و حالا با رونالدو نیز در رسیدن به حتی یک قهرمانی بازماندند.

۵ سال بدون جام و تداوم کابوس منچستریونایتد

سرمربی منچستریونایتد پس از بازی از تصمیم داور به خاطر کم گرفتن وقت‌های تلف شده انتهای بازی انتقاد کرد ولی منچستریونایتد موقعیت‌های چندانی نیز برای باز کردن دروازه اتلتیکو نداشت. شاید بزرگترین موقعیت‌ آنها توسط الانگا در یک قدمی دروازه از دست رفت.

شارلوت دانکر در سایت گل نوشت: قدرت، جنگندگی و دقتی که در بازی اول یونایتد در وندا متروپولیتانو وجود نداشت، در اینجا کاملا واضح بود. یونایتد از همان دقیقه ابتدایی با برنامه آغاز کرد و مشخص بود که بازیکنان بسیار زیاد به صحبت‌های رانگنیک گوش داده بودند.

۵ سال بدون جام و تداوم کابوس منچستریونایتد

وی ادامه داد: این پایان کار نبود و اگر یک تیمی در اروپا باشد که نباید یک گل جلو بیفتد، آن تیم اتلتیکومادریدِ سیمئونه خواهد بود. آنها قهرمان بازی سیاه هستند و بسیار خوب بلدند که چگونه عقب بنشینند و تیم حریف را تحت فشار قرار دهند. اتلتیکو دقیقا می‌دانست برای صعود به مرحله بعدی به چه چیزی نیاز دارد. دقیقا در نقطه مقابل یونایتد نمی‌دانست برای خارج شدن از فشار باید از چه ایده‌ای استفاده کند.

دخیا در خصوص این بازی گفت: آنها می‌دانند در این مدل دیدارها باید چگونه بازی کنند. وقتی گل را زدند، همه بازیکنان مقابل اوبلاک صف کشیدند و به شدت و به خوبی دفاع کردند. واقعا این مسئله مرا ناراحت می‌کند. شکست برای ما سخت است، برای باشگاه، برای طرفداران. اکنون در شرایط سختی قرار داریم.

۵ سال بدون جام و تداوم کابوس منچستریونایتد

انتقادها از یونایتد همچنان ادامه دارد و این تیم هنوز نتوانسته پس از فرگوسن روزهای خوش متداوم را مقابل خود بینید. مورینیو تنها سرمربی منچستریونایتد بود که توانست جام‌های زیادی برای این تیم بدست آورد ولی او نیز در پایان از جمع منچستری‌ها اخراج شد. حالا صحبت از یک سرمربی جوان و با شخصیت است تا بتواند ضمن مدیریت رختکن با ایده‌های متفاوت تاکتیکی ، قصه‌ای متفاوت برای شیاطین سرخ طراحی کند.

از پوچتینو و تن‌هاگ (۲ سرمربی حذف شده از لیگ قهرمانان اروپا) به عنوان گزینه‌های اصلی منچستریونایتد صحبت می‌کنند. البته سخن از توخل نیز است و باید دید آینده چلسی با توجه به تحریم آبراموویچ چگونه پیش خواهد رفت.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس