کد خبر 1356439
تاریخ انتشار: ۸ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۰
آنر X9

گوشی Honor X۹ مجهز به صفحه نمایش ۶.۸۱ اینچی ۱۲۰ هرتزی، پردازنده اسنپدراگون ۶۹۵ و باتری ۴۸۰۰ میلی آمپر ساعتی معرفی شد.

به گزارش مشرق، شرکت آنر از جانشین گوشی Honor X۸ که دارای صفحه نمایش ۶.۸۱ اینچی ۱۲۰ هرتزی، تراشه اسنپدراگون ۶۹۵ و باتری ۴۸۰۰ میلی آمپر ساعتی است، رونمایی کرد.

در اوایل ماه مارس، شرکت آنر از گوشی آنر X۸ مجهز به پردازنده اسنپدراگون ۶۸۰ که در عربستان سعودی معرفی شده بود، رونمایی کرد. اکنون این شرکت از آنر X۹ در مالزی رونمایی کرده است.

گوشی جدید آنر دارای ویژگی‌های کلیدی‌ای مانند صفحه نمایش بزرگ با پشتیبانی از نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز، چیپست اسنپدراگون ۶۹۵، باتری ۴۸۰۰ میلی آمپر ساعتی و دوربین سه گانه با سنسور اصلی ۴۸ مگاپیکسلی خواهد بود. گوشی Honor X۹ به عنوان نسخه جهانی Honor X۳۰ که در دسامبر ۲۰۲۱ در چین عرضه شده بود، وارد بازار شده است.

رونمایی از گوشی آنر X۹ +عکس

گوشی آنر X۹ دارای یک پنل ۶.۸۱ اینچی IPS LCD با یک سوراخ پانچ در مرکز است. رزولوشن این نمایشگر فول اچ دی پلاس ۱۰۸۰ در ۲۳۸۸ پیکسل است و نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز را ارائه می‌دهد. برای گرفتن سلفی، دوربین جلویی ۱۶ مگاپیکسلی در نظر گرفته شده و پنل پشتی این دستگاه دارای تنظیمات دوربین سه گانه است. این تنظیمات شامل لنز اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، لنز ۲ مگاپیکسلی ماکرو و لنز ۲ مگاپیکسلی عمق می‌شود.

از چیپست اسنپدراگون ۶۹۵ برای گوشی Honor X۹ استفاده شده است. این دستگاه دارای ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی می‌باشد. در این گوشی سیستم عامل اندروید ۱۱ با رابط کاربری Magic UI ۴.۲ در بالا اجرا می‌شود. انرژی این دستگاه توسط یک باتری ۴۸۰۰ میلی آمپر ساعتی که از شارژ سریع ۶۶ واتی پشتیبانی می‌کند، تأمین می‌شود.

رونمایی از گوشی آنر X۹ +عکس


این دستگاه برای تامین امنیت، از قفل چهره پشتیبانی می‌کند و به اسکنر اثر انگشت در کنار قاب مجهز شده است. این گوشی از ویژگی‌های دیگری مانند پشتیبانی از دو سیم کارت، ۵G، Wi-Fi ۸۰۲.۱۱ac، بلوتوث ۵.۱، GPS و پورت USB-C پشتیبانی می‌کند.

رونمایی از گوشی آنر X۹ +عکس

در حال حاضر اطلاعاتی از قیمت آنر X۹ در دسترس نیست. پیش بینی می‌شود که کاربران می‌توانند این گوشی هوشمند را در رنگ‌هایی مانند مشکی نیمه شب، نقره‌ای تیتانیوم و آبی اقیانوسی خریداری کنند. شایعات حاکی از آن است که این شرکت قصد دارد به زودی Honor X۷ را نیز در بازارهای جهانی عرضه کند. این گوشی جدید احتمالاً همان Honor X۳۰i انحصاری چین خواهد بود که با تغییر نام تجاری، عرضه می‌شود.

منبع:فرارو

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • پیشرو IR ۰۸:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۹
    0 0
    چرا دوربین 98 درصد گوشی ها لرزش گیر اپتیکال نداره
    • IR ۱۱:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۲
      0 0
      چون ارزش یه گوشی بیشتر روی ظواهرشه تا پررفورمنسش شما گوشی s21 fe رو ببین چیپست و سی پی یو و گرافیک و صفحه نمایشش که مهمترینه یه گوشی رو تشکیل میدن با اصل پرچمدارش که s21 هست یکیه ولی با این حال 7 میلیون ارزونتره چرا؟بخاطر سنسور اولتراسونیک اثر انگشتش یا پشت شیشه ایش یا دوربینش یا حس گرایی مثل بارومتر هست ... یا مثلا M52 با A52s یکیه ولی تفاوت قیمتی 1 میلیونی دارن دلیلش اینه بقول شما توی Mلرزش گیر نداره ولی توی A داره یا جنس پلاستیکش فرق داره یا اونیکیه هدفون جک داره اون نداره یا پراکسیمیتی اون داره اون نداره در صورتیکه برای عموم یا دوربین مهمه یا بدنه یا اسپیکر استریو و خوب وگرنه کسی اینا هم براش مهم نباشه نمیاد a52 بخره میره a12 میخره با 3 -4 میلیون سروتهشو بهم میاره

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس