کد خبر 1356405
تاریخ انتشار: ۸ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۵
پنجعلی: زمانی برای تغییر سرمربی تیم ملی نمانده است

یک کارشناس فوتبال می‌گوید موافق تغییر سرمربی تیم ملی است اما در حال حاضر زمانی برای این مسئله نمانده است.

به گزارش مشرق، محمد پنجعلی درباره دیدار ایران و لبنان در چارچوب انتخابی جام جهانی اظهار کرد: نباید تصور کنیم که لبنان انگیزه ندارد. لبنان و عرب‌ها همیشه مقابل ایران انگیزه بسیاری دارند. مثلا عراق تیم ملی را با کی‌روش شکست داد و یا با سوریه مساوی کردیم. فوتبال به این شکل نیست که بازی‌ها راحت باشد. من فکر می‌کنم باید بازی قبل را به طور کلی فراموش کرد. واقعیت این است که بازیکنان ما در دیدار با کره در حد انتظار ظاهر نشدند. البته گاهی وقت‌ها در یک دیدارهایی کار گره می‌خورد.

وی با اشاره به عملکرد ایران در دیدار با کره جنوبی گفت: فوتبال هم اینطور است که گاهی گیر می‌کنید. ما سرعت نداشتیم و پراشتباه بودیم و برنامه هم نداشتیم. با این حال باید فراموش کنیم. پتانسیلی که در ایران داریم، در تیم های آسیایی موجود نیست. اکثر بازیکنان ما در اروپا بازی می کنند و در تیم‌های معتبری هستند. این حسن بزرگی است.

بیشتر بخوانید:

اسکوچیچ ترسو است / برخی افراد در انتخاب بازیکنان تیم ملی دخالت دارند

این پیشکسوت فوتبال ایران درباره انتقادات به عملکرد اسکوچیچ و گمانه‌زنی‌ها به برکناری او گفت: من فکر می‌کنم زمانی برای تغییر نداریم. اگر هم می‌خواهند تصمیمی بگیرند، زمانی نمانده است. این تیم به جام جهانی رفته است. الان فکر می‌کنم باید اسکوچیچ را حمایت کرد. اگر می‌شود باید او را کمک کنند. باید دستیارهای خوبی استخدام کنند. ایشان اعتماد به نفس خود را از دست داده است. اخبار را می‌خواند و نگران می‌شود.

پنجعلی در واکنش به اینکه به نظر می‌رسد او هم موافق جدایی اسکوچیچ از تیم ملی است اما به علت محدودیت زمانی با این مسئله موافق نیست، گفت: استخدام مربی جدید تاثیری نمی‌گذارد. بهترین مربی دنیا را هم بیاورید، ممکن است از نظر انگیزشی تغییراتی را به وجود بیاورد اما اتفاق چندان زیادی رخ نمی‌دهد. نمی‌توان ریسک کرد. تیم ما خوب است.

او درباره غیبت پنج بازیکن اصلی در دیدار با کره و تاثیر این موضوع بر بازی ایران گفت: واقعیت این است که نبود این پنج بازیکن بی تاثیر نیست. مسئله ما کار گروهی است. این بازیکنان هم جزو بدنه تیم هستند و خیلی مواقع تغییر به وجود می‌آید. قرار نیست که نبود دو، سه بازیکن این همه کیفیت تیم را پایین بیاورد. من معتقدم که بازیکن خیلی موثر است اما فوتبال خوبی بازی نکردیم. در قالب تیمی خوب نبودیم. شرایط به نحوی بود که گویا این بازیکنان کنار هم بازی نکرده بودند.

این کارشناس فوتبال ادامه داد: من فکر نمی‌کنم ضعف در این بازی مربوط به یک بازیکن باشد. کار ما در زمین بد بود. به طوری که گویا برای اولین بار در زمین کنار هم بودند.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس