کد خبر 1356330
تاریخ انتشار: ۸ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۹
کی‌روش: جزو ۱۰ مربی برتر دنیا هستم

سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال مصر مدعی شد یکی از ۱۰ مربی برتر دنیاست.

به گزارش مشرق، تیم ملی فوتبال مصر با سرمربیگری کارلوس کی‌روش جمعه شب موفق شد در دور رفت سومین و آخرین مرحله از رقابت‌های انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در قاره آفریقا و در شهر قاهره با نتیجه یک بر صفر سنگال را شکست دهد، تیمی که دو ماه پیش در فینال جام ملت‌های آفریقا به آن باخته بود. مصری‌ها حالا تنها یک گام دیگر تا صعود به جام جهانی فاصله دارند و سه‌شنبه شب باید در بازی برگشت در شهر داکار به مصاف قهرمان آفریقا بروند.

کی‌روش که هشت سال سابقه سرمربیگری تیم ملی فوتبال ایران و رساندنش به دو دوره متوالی جام جهانی را دارد، در تازه‌ترین اظهارنظرش گفت: دلیلی برای ناراحتی یا آشفتگی از عملکردمان نمی‌بینم. ما قهرمان آفریقا را شکست دادیم و در بازی برگشت با همه توان از برتری خود دفاع خواهیم کرد.

وی در بخش دیگری از صحبت‌هایش به تمجید از خود پرداخت و اظهار داشت: من ۴۴ سال سابقه مربیگری در سطح بین‌المللی دارم و در بیش از ۲۰۰۰ بازی به‌عنوان سرمربی روی نیمکت بوده‌ام. تنها مربی‌ای هستم که چهار کشور را به جام جهانی رساندم و جزو ۱۰ مربی برتر دنیا هستم.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • دادا IR ۱۴:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۸
    8 1
    خدایییش مربی خوبیه... البته دفاعی شدید...
  • علی IR ۱۴:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۸
    2 14
    مرد حسابی تو کارنامه ات چیه که خودتو اینجاها میبینی شما در بهترین حالت لوک خوش شانسی بیش نیستی ۸ سال مربی ایران بودی با بهترین نسل فوتبالستها. جام ملت‌های آسیا چه کار کردی؟ تو جام جهانی چه شد هر کس دیگه ای هم بالا سر تیم بود چهارمی گروه که مسجل بود ..اصلا عمو چی میگی تو؟
  • سامورایی NL ۱۴:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۸
    11 2
    حرف درست. تنها کسی که جلوی مافیاهای فوتبال ایران (از مافیای خیابانی گرفته تا مافیاهای مربیان ایرانی) سر خم نکرد و فوتبال مللی رو با سیستم آشنا کرد. هنوزم که هنوزه داریم نون بسترسازیهاش رو میخوریم. وقتی اومد کلا دو سه تا لژیونر پرت و پلا داشتیم الان دو تا تیم لژیونر داریم.
  • IR ۱۴:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۸
    2 16
    از لحاظ ترسو بودن و بازی در برابر تیمهای بزرگ و فوتبال دفاعی و اتوبوسی شما نفر اول هستید
  • IR ۱۵:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۸
    10 1
    مگر دروغ گفته؟ اگر دروغ نگفته، مگر کسی هم هست که خلاف حرفهایش باشد؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس