محمود عباس در دیدار با بلینکن: جنگ اوکراین از معیارهای دوگانه (غرب) پرده برداشت

رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در دیدار با وزیر خارجه آمریکا از معیارهای دوگانه غرب در قبال مسائل جهان انتقاد کرد.

به گزارش مشرق به نقل از سایت شبکه روسیا الیوم، آنتونی بلینکن، وزیر خارجه آمریکا که به منظور مشارکت در نشست شش‌جانبه در "النقب" به اراضی اشغالی سفر کرده است با محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین دیدار و گفت‌وگو کرد.

محمود عباس در جریان این دیدار از معیارهای دوگانه غرب در قبال جنگ میان روسیه و اوکراین در مقابل جنایات رژیم صهیونیستی علیه فلسطینی‌ها انتقاد کرد.

وی گفت: جنگ اوکراین از معیارهای دوگانه (غرب) پرده برداشت و امروز هیچ طرفی وجود ندارد تا اسرائیل را که اقدامات غیرقانونی انجام می‌دهد، محاکمه کند.

محمود عباس همچنین تاکید کرد: در قبال آنچه در فلسطین رخ می‌دهد نمی‌توان سکوت کرد

رئیس‌جمهور فلسطین گفت: آنچه در فلسطین اتفاق می‌افتد را نمی‌توان تحمل کرد و قوانین بین‌المللی را نمی‌توان از هم جدا کرد و اکنون این سؤال در ذهن ما شکل گرفته است که آیا تسلط مقامات رژیم اشغالگر اسرائیل بر ملت فلسطین، تحقیر آنها و تجاوز به حق و حقوق مشروع‌شان، می‌تواند بدون اتخاذ تدابیر و روش‌هایی که منجر به پایان این اشغال شود، ادامه یابد.

در مقابل بلینکن نیز گفت که آمریکا متعهد به ازسرگیری روابط با تشکیلات خودگردان فلسطین است.

وی همچنین بر پایبندی واشنگتن به راه حل دو کشوری برای حل و فصل منازعه فلسطین و رژیم صهیونیستی تاکید کرد.

بلینکن ادامه داد: ما به تلاش خود برای نزدیک‌تر کردن دیدگاه‌های دو طرف ادامه خواهیم داد و تلاش می‌کنیم تا از انجام هر گونه اقدامی که منجر به افزایش سطح تنش شود، جلوگیری کنیم و این شامل گسترش شهرک‌سازی‌ها و تخریب منازل می‌شود.

بلینکن یکشنبه به منظور شرکت در نشست وزرای خارجه مصر، امارات، بحرین و مراکش به همراه وزیر خارجه رژیم صهیونیستی در النقب وارد اراضی اشغالی شد.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۵:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۹
    0 1
    اگر آمریکا برای شما و افساد طلبان کدخدا باشد و هر جنایتی را خواست انجام دهد در افغانستان و عراق و یمن و سوریه و لیبی ………هیچ اشکالی ندارد ، اما حالا که روسیه آمده این سگ وق وق کن آمریکا و ناتو (اوکراین)را پوزه بند بزند و متنبه کند اشکال دارد و کار زشت و ناپسندی است...
  • IR ۱۰:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۹
    0 0
    آمریکا ؛ گاوهای بولوند چشم آبی شیرده پرورش می دهد ــــــ سرانجام با توطئه ودخالت های آشکار و نهان و کارگردانی آمریکا ؛ و بازی موفق مهره یهودی ــ رییس جمهور به ظاهر دلقک اوکراین ــ در یک جنگ زرگری تمام عیار(سیاست تحریک حداکثری)؛ پای روسیه در باتلاق جنگ اوکراین وارد شد. اکنون آمریکا به کمک رسانه هایش از روسیه غولی می سازد که هر لحظه تصمیم دارد کشورهای اروپایی را یک لقمه چپ کند. و بدین ترتیب ؛ آمریکای پس از ترامپ ؛ با انبوهی از مشکلات ؛ موفق گردید ، بحران های خود را صادر نماید. با افزایش سرسام آور نفت اقتصاد ؛ از یک سو ؛ اقتصاد چین را مهار می کند و از سوی دیگرو مهار دو جانبه ای در اروپا ایجاد نماید: از یک سو روسیه را با تحریم اقتصادی و تهاجم رسانه ای و بحران های سیاسی مهار زده و به سقوط بکشاند . و از سوی دیگر ؛ نژاد جدید گاوهای شیرده؛ این بار؛ بولوند چشم آبی اروپایی (آلمان ، فرانسه ؛ فنلاند ؛ سوئد ، هلند؛ نروژ ؛ لهستان و .....) را ــ همانند گاوهای شیرده خلیج فارس ــ سر کیسه کند و کارخانه های اسلحه سازی خود را رونق بخشد و سلاح های بنجل خود را به اروپایی ها بیندازد. از نتایج بدیهی این آتش افروزی آمریکایی : 1- فرار سرمایه های اروپایی به آمریکا 2- فرار مغزهای اروپایی به آمریکا 3- فرار سایر نخبگان (هنری ؛ ورزشی و..... ) به آمریکا می باشد. و برای قدردانی از بازی موفق دلقک اوکراینی ؛ در فریب روسیه ؛ به جای اسکار ؛ جایزه صلح نوبل به او داده می شود. زلنسکی: «من تبعه رژیم صهیونیستی هستم و شهروند اسرائیل! اما در اوکراین زندگی می‌کنم» به خاطر بیآوریم: آمریکایی ها ؛ به کابوی Cowboy معروفند. کابوی یعنی گاوچران یعنی: متخصص شناسایی ، به دام انداختن ؛ رام سازی و پرورش گاو وحشی .
    • DE ۱۰:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۸
      0 0
      برای بار ده هزارم خوندیم بابا. کشتی مارو با این کپی اندر کپی.
  • IR ۱۱:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۹
    0 1
    بایدن دارد به روسیه خدمت می کند بهانه دست روسها برای حمله به اوکراین و تشکیل امپراطوری روس را داد و از طرف دیگر اتحادیه اروپا رانابود اقتصادی کرد
  • DE ۱۰:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۸
    0 0
    خود محمود عباس مترسک غرب در سوریه و لیبی و یمن و کشتارهای بدون پایان سکوت کرده بود ولی حالا برای خالی نبودن عریضه گاه و گداری به فکر مردم فلسطین می‌افتد ولی فقط گاه و گداری. شرم ابدی بر اینگونه دست نشانده ها.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس