کد خبر 1356271
تاریخ انتشار: ۸ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۵
۲ مربی ایتالیایی در آستانه حضور در کادرفنی تیم ملی والیبال

قرار است ۲ مربی ایتالیایی به کادرفنی تیم ملی والیبال ایران اضافه شوند.

به گزارش مشرق، در سال گذشته تیم ملی والیبال با وجود حضور مربی گرانقیمتی همچون آلکنو عملکرد فاجعه باری هم در لیگ ملت‌ها و هم در المپیک توکیو داشت و به همین خاطر فدراسیون والیبال تصمیم گرفت هدایت این را به بهروز عطایی بسپارد.

اولین رویدادی که عطایی به عنوان سرمربی تیم ملی والیبال در آن شرکت کرد رقابت‌های قهرمانی آسیا بود. تیم ملی والیبال در این رقابت‌ها بدون حضور بازیکنان باتجربه خود به میدان رفت؛ اما با این وجود مقتدرانه قهرمانی آسیا را از آن خود کرد.

امسال نیز تیم ملی والیبال مسابقات جهانی، بازی‌های آسیایی و همینطور لیگ ملت‌ها را در پیش دارد و عطایی قصد دارد با استفاده از همه ظرفیت‌ها تیم ملی را مهیای حضور در این رقابت‌ها کند.

بیشتر بخوانید:

پرش صابر کاظمی به سمت خط پایان

بر همین اساس از هفته‌ها قبل مذاکره با توماسو توتولو آغاز شد و در حال حاضر این مذاکرات در مرحله چانه زنی برای تعیین دستمزد این مربی است. توتولو که دستیار آلکنو هم بود به جهت آشنایی نسبی با شرایط والیبال ایران مورد توجه عطایی قرار گرفت.

برنامه‌ریزی عطایی تنها به جذب توتولو ختم نشده و بنا به درخواست این مربی، فدراسیون والیبال در حال مذاکره با یک مربی بدنساز ایتالیایی نیز است. قطعاً حضور این مربی در کادر فنی تیم ملی والیبال هم مثمرثمر خواهد بود؛ چرا که یکی از معضلات همیشگی بازیکنان والیبال ایران، وضعیت بدنی آنها بوده که باعث شده نتوانند مقابل بازیکنان بزرگ دنیا خودی نشان دهند. البته علیرضا طلوع کیان و عظیم جزیده که در رقابت‌های قهرمانی آسیا دستیاران عطایی بودند همچنان در کادرفنی تیم ملی حضور خواهند داشت.

تیم ملی والیبال در دوره پیشین رقابت‌ها قهرمانی جهان با هدایت ایگور کولاکوویچ و با حضور همه بازیکنان مطرحش به مقام سیزدهم رسید و در آخرین دوره لیگ ملت‌ها هم با سرمربیگری آلکنو در جایگاه دوازدهم قرار گرفت.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس