کد خبر 1355885
تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۵
دیدار ایران و لبنان با تماشاگر شد

دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و لبنان در مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر با حضور تماشاگران برگزار خواهد شد.

به گزارش مشرق، محمد جماعت مدیر رسانه ای تیم ملی فوتبال ایران از حضور تماشاگران در ورزشگاه امام رضا (ع) برای تماشای بازی ایران و لبنان خبر داد.

ایران و لبنان روز سه شنبه ۹ فروردین در مرحله مقدماتی جام جهانی به مصاف هم می‌روند.

ایران پیش از این صعود خود را به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر قطعی کرده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • مجنون IR ۲۳:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۶
    2 0
    احتمالا قرار بر این شده که پس از برکناری اسکوچیچ یک مربی تراز اول به نام " رایان ویلموتس " که برادر " مارک ویلموتس است هدایت تیم ملی را بر عهده بگیرد . او یک مربی پروازی است و فقط 10 میلیون دلار دستمزد میگیرد. او در خباثت و نالوطی گری دست برادرش را از پشت بسته ! به امید امدن رایان ویلموتس شیاد! این فرد قاب باز معتقد است که مرد روزهای سخت است برخلاف اسکوچیچ بخت برگشته !!
    • IR ۱۶:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۷
      0 0
      اینکه ویلموتس شد سرمربی ایران و غرامت ملیون دلاری گرفت تقصیر ویلموتس نیست تقصیر اون مسعول و مدیر بی سوادی هست که ایشون رو انتخاب کرد.سوء مدیریت خودمون رو گردن دیگران نندازیم.ویلموتس که به زور سرمربی ما نشد خودمون انتخابش کردیم.بعدشم با یه تجربه غلط که دیگه نباید قید مربیان بزرگ و ورود دانش فنی به کشور رو زد.
  • میثم IR ۰۷:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۷
    0 1
    واقعا تصمیم قبلی مسخره بود، تمام ملت مسافرت هستن همه جا هم باز شده اونوقت برای جلوگیری از ورود زنان میخواستن که بدون تماشاگر برگزار کنن.
  • IR ۱۳:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۷
    0 1
    بدون زنان!!! حکومت ایران و طالبان حکومت های زن ستیز و ضد دین شیطانن و فقط دارند در راستای دین گریزی مردم و اجرای اوامر اربابانشون چین ضد خدا و کمونیست های شوروی قدم برمیدارند. شیطان کار خودشو شروع کرده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس