کد خبر 1355868
تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۵
رسانه‌های عربستان سعودی: آتش‌سوزی در مخازن سوخت جده مهار شد

رسانه‌های عربستان سعودی از مهار آتش سوزی در مخازن سوخت جده که شامگاه گذشته هدف حملات پهپادی و موشکی نیروهای مسلح یمن قرار گرفته بودند خبر دادند.

به گزارش مشرق، رسانه‌های عربستان سعودی اعلام کردند  که تیم‌های آتش‌نشانی موفق به خاموش کردن آتش در مخازن یکی از تاسیسات نفتی آرامکو در جده شدند.

شبکه الاخباریه با انتشار کلیپی از ناپدید شدن ابر دود بر فراز تاسیسات نفتی جده خبر داد و کلیپ دیگری از عملیات مهار آتش در تاسیسات نفتی منتشر کرد.

شبکه العربیه هم خبر داد که آتش سوزی مخزن اول مهار شد و کار برای اطفای آتش مخزن دوم در جده انجام شد و آتش برخاسته از مخازن نیروگاه آرامکو در جده پس از آتش سوزی ناپدید شده است.

ائتلاف سعودی در بیانیه ای که خبرگزاری عربستان سعودی منتشر کرد تایید کرد که این کشور در معرض ۱۶ حمله قرار گرفته است.

سرتیپ «یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن شامگاه جمعه از انجام عملیات سوم «شکست محاصره» علیه عربستان سعودی خبر داد. شبکه «المیادین» بامداد شنبه به تشریح جزئیاتی از عملیات موشکی بزرگ نیروهای یمنی در عمق خاک عربستان سعودی و علیه پالایشگاه نفت آرامکو در جده پرداخت.

شبکه المیادین نیز به نقل از منابع ویژه خود در یمن گزارش داد: «سومین عملیات برای شکستن محاصره یکی از شدیدترین عملیات‌های نیروهای مسلح یمن علیه عربستان است». این منابع گفتند که «اطلاعاتی مبنی بر سوختن کامل تاسیسات آرامکو در جده و وقوع آتش سوزی به شکلی بی‌سابقه در دست است. اطلاعات حاکی از آن است که آتش‌سوزی در مخازن و تاسیسات سوخت باعث از بین رفتن کل تاسیسات شده است».

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • US ۰۶:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۷
    2 0
    حالا باید تاسیسات دیگری منهدم بشود. نباید آل سعود آرامش داشته باشه.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس