کد خبر 1355820
تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۹
یدیعوت آحارانوت: کهنه‌سربازان اسرائیل، غیرنظامیان اوکراینی را آموزش می‌دهند

روزنامه یدیعوت آحارانوت به نقل از مقامات رژیم صهیونیستی از آموزش غیرنظامیان اوکراینی توسط شماری از فرماندهان پیشین ارتش این رژیم در تاسیساتی مخفیانه در آن کشور خبر داد.

به گزارش مشرق، با اینکه دولت رژیم صهیونیستی این برنامه را رسما تایید نکرده است، مقامات سیاسی این رژیم فعلا ترجیح داده‌اند با وجود اطلاع از آن اعتراضی نکنند. 

بر اساس این گزارش آموزش گیرندگان شامل زنان و مردان غیرنظامی اوکراینی هستند که بیشتر آنها قبلا آموزش نظامی ندیده‌اند. شماری از آنها پیشتر در ارتش خدمت کرده‌اند یا تجربه‌هایی در زمینه تیراندازی به عنوان سرگرمی دارند. 

یکی از فرماندهانی که در این آموزش ها مشارکت دارد گفت که برنامه آموزش غیرنظامیان ابتدا به عنوان ماموریتی برای نجات یهودیان ساکن اوکراین در مناطق جنگ‌زده آغاز شده است.

آموزش غیرنظامیان اوکراینی توسط فرماندهان صهیونیستی از این جهت عجیب است که تل آویو از ارائه تسلیحات نظامی و حتی دفاعی به اوکراین با وجود درخواست چندباره ولودیمیر زلنسکی رئیس ‌جمهوری این کشور خودداری کرد. 

گفته می شود حضور روسیه در سوریه باعث شده اسرائیل از اوکراین در رویارویی با مسکو، حمایت نکند. اما ممکن است رویکرد مقامات رژیم صهیونیستی تغییر کند. 

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 24
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 5
  • IR ۱۹:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۶
    6 16
    ساخت وانتشار ویروس کرونا کار اسرائیل وهمدست گوساله اش ترامپ است در کشور اوکراین ،تا به وسیله انتشار ویروس کرونا از اوکراین به کشورهای اروپایی کل مسیحیان اروپا را نسل کشی کنند وانتقام هولوکاست را بگیرند و بر اروپا اسرائیل مسلط گردد،اسرائیل همیشه به دنبال انتقام هولوکاست از اروپاست.چقدر اروپا وامریکا نسبت به کشورشان وحضرت عیسی مسیح ع ومریم مقدس س ومسیحیان اروپا خائنند که از اسرائیل ورئیس جمهور یهودی اسرائیلی اوکراین دشمن تاریخی وخونیشان حمایت می کنند. ایا اروپا وامریکا می داند زلنسکی پدر بزرگ ومادر بزرگش در هولوکاست بوسیله اروپائیان کشته شده اند واین دلقک یهودی موزی به دنبال انتقام انها از اروپاست. واقعا سران ناتو واروپا وامریکا احمق وخائنند نسبت به کشور ومردمشان که به دشمن خونیشان کمک تسلیحاتی می کنند. اسرائیل هیچ وقت وزمان هولوکاست وکوره های ادم سوزی یهودیان واردوگاههای کار اجباری یهودیان در اروپا را یادش نمی رود وبه صورت خزنده در اوکراین به دنبال انتقام از اروپاست . انهم با کشتار با ویروس کرونا وایجاد جنگ خانمانسوز بین اروپا و روسیه وجرقه زدن جنگ جهانی و این وسط گرفتن انتقام هولوکاست از اروپا. دشمن اروپا وامریکا ومسیحیت ایران نیست ،اسرائیل و اوکراین است. تحرکات ضد مسیحی اسرائیل در اوکراین خیلی تابلو است.
    • GB ۲۱:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۶
      6 2
      تاثیر گذار بود حالا پیک نیک رو خاموش کن(:
    • IR ۱۰:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۷
      0 0
      آمریکا ؛ گاوهای بولوند چشم آبی شیرده پرورش می دهد ــــــ سرانجام با توطئه ودخالت های آشکار و نهان و کارگردانی آمریکا ؛ و بازی موفق مهره یهودی ــ رییس جمهور به ظاهر دلقک اوکراین ــ در یک جنگ زرگری تمام عیار(سیاست تحریک حداکثری)؛ پای روسیه در باتلاق جنگ اوکراین وارد شد. اکنون آمریکا به کمک رسانه هایش از روسیه غولی می سازد که هر لحظه تصمیم دارد کشورهای اروپایی را یک لقمه چپ کند. و بدین ترتیب ؛ آمریکای پس از ترامپ ؛ با انبوهی از مشکلات ؛ موفق گردید ، بحران های خود را صادر نماید. و مهار دو جانبه ای در اروپا ایجاد نماید: از یک سو روسیه را با تحریم اقتصادی و تهاجم رسانه ای و بحران های سیاسی مهار زده و به سقوط بکشاند . و از سوی دیگر ؛ نژاد جدید گاوهای شیرده؛ این باربولوند چشم آبی اروپایی (آلمان ، فرانسه ؛ فنلاند ؛ سوئد ، هلند؛ نروژ ؛ لهستان و .....) را ــ همانند گاوهای شیرده خلیج فارس ــ سر کیسه کند و کارخانه های اسلحه سازی خود را رونق بخشد و سلاح های بنجل خود را به اروپایی ها بیندازد. از نتایج بدیهی این آتش افروزی : 1- فرار سرمایه های اروپایی به آمریکا 2- فرار مغزهای اروپایی به آمریکا 3- فرار سایر نخبگان (هنری ؛ ورزشی و..... ) به آمریکا می باشد. و برای قدردانی از بازی موفق دلقک اوکراینی ؛ در فریب روسیه ؛ به جای اسکار ؛ جایزه صلح نوبل به او داده می شود. زلنسکی: «من تبعه رژیم صهیونیستی هستم و شهروند اسرائیل! اما در اوکراین زندگی می‌کنم» به خاطر بیآوریم: آمریکایی ها ؛ به کابوی Cowboy معروفند. کابوی یعنی گاوچران یعنی: متخصص شناسایی ، به دام انداختن ؛ رام سازی و پرورش گاو وحشی .
    • ناشناس IR ۱۱:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۷
      0 0
      سایش به ما معرفی کن
  • GB ۲۱:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۶
    11 3
    درود بر زلنسکی
    • مهدی IR ۰۹:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۷
      0 0
      مرگ بر منافق، مرگ بر نوکران انگل لیس و صهیونیسم جهانی
    • IR ۲۲:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۷
      0 0
      پرچمت معلومه کاسه لیس ملکه الدنگ انگلیسی
  • IR ۲۱:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۶
    2 2
    تو حتما تصميم به نوشتن رمان تخيلى بگير كه واقعا چه زيبا ومدون از ذهنت تراوش ميكنه شايد اين موهبت الهى باشه و كسى نميدونه ولى بازم دمت گرم كه هولوكاست نفهى نكردى يا مجبور بودى بخاطر تكميل رمانت فعلا بيانش كنى
  • نیما IR ۲۲:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۶
    3 1
    ۱۹۳۹ اصلا هلوکاست وجود نداشته که آنها بخواهند انتقام بگیرند هلوکاست ساخته پرداخته صهیونیست جهانی است
  • نیما IR ۲۲:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۶
    2 2
    انشالله همشون به هلاکت برسند آمین
  • IR ۲۳:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۶
    3 2
    فقط تروریست های بین المللی در خاک اوکراین با ارتش روسیه می جنگند از جبهه النصره تا بازنشسته های ارتش اسرائیل و 17 کشور دنیا روسیه برای تصرف باقیمانده اوکریان بایدبمباران و موشک باران فرشی را جایگزین نماید
  • IR ۲۳:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۶
    1 0
    زلنسکی خودش اعتراف می کند از تیپ گولانی اسرائیل و چریک های اسرائیلی برای حمل به روسیه استفاده می کند
  • IR ۲۳:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۶
    2 2
    روسیه باید از موشک باران گراد و بمباران فرشی برای تسلیم ارتش اوکراین استفاده کند
    • Askani IR ۰۱:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۷
      0 0
      واقعا عجب چطور به ذهن ما نرسید ...تو باید وزیر دفاع روسیه بشی چرا که وزیر دفاع سکته زده الان روسیه توی باتلاق اوکراین گیر کرده و سخت به اشخاص با تجربه ای مث شما نیاز داره»»»»»»»»
  • IR ۲۳:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۶
    2 2
    روسیه باید استان سومی و میکولایف و اودسا را نیز تصرف نماید بعد اعلام فدرال کردن اوکراین را مطرح نماید
  • IR ۲۳:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۶
    2 2
    فقط تروریست های بین المللی در خاک اوکراین با ارتش روسیه می جنگند از جبهه النصره تا بازنشسته های ارتش اسرائیل و 17 کشور دنیا روسیه برای تصرف باقیمانده اوکراین باید بمباران و موشک باران فرشی را جایگزین نماید
  • مهدی IR ۲۳:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۶
    1 0
    روسیه همانطور که گفته بود باید ولازم است مراکز نیروهای خارجی در اکراین را نابود کند نه تئاتر ماریوپول
  • سیداحمد IR ۰۰:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۷
    0 0
    من اززاویه دیگری هم نگاه میکنم ، زلنسکی آدمی با جهان بینی لذت وشهوت ودیگر هیچ است ، تمام واکنش های او منفعلانه بوده وازجنگ خسته شده است . مهمترین حرف او پیشنهاد رفراندوم در اوکراین است ، اونمی تواند بگوید اینهمه ویرانی وکشتارشد بدرک برویم تسلیم بشویم ! ملی گراها در اینصورت اورا میکشند پس خواسته هایش را از رای مردم خسته وزخمی وگرسنه وکشته داده میگیرد تا خودش را رها کند . دوولادیمیرراه حلی خوب صاحب شده اند . زلنسکی دنبال قطع جنگ با دادن امتیاز است ولی هنوز روسیه از دل زلنسکی خبرندارد امامشاوران زلنسکی به او گفته اند پایان جنگ با رفراندوم است . اگر قرار نیست با آمدن امثال کهنه سربازان اسراییلی یک داعش مسیحی یهودی ایجاد شود و دنیا وارد جنگ سوم شود رفراندم زلنسکی هوشمندانه ترین راه خیانت اوست . گناهان همه اقوام گذشته همه در غرب جمع شده اند ازانحراف جنسی ، همجنس بازی گرفته تا ضعیف کشی و توهین به پیامبران بنام آزادی بیان گرفته تا همه انحرافات ازجمله نسل کشی وفتنه داعش وحمله به عراق و...حق است نسل بشر تزکیه شود وخوبان بمانند اگرنه زلنسکی بارفراندوم ازخیانت خود بنام آرای اوکراینی ازجنگ پس میکشدوهرچه امتیاز پوتین می‌خواهد به او می‌دهد بقیه زلنسکی شعار مقاومت است اما خودش شکسته و تسلیم شده است .
  • IR ۰۰:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۷
    0 0
    خاک بر سر پوتین بیسواد با مغز اندازه کلاغ که نتوانست لجستیک و آماد برای تهیه غذا و سوخت کند و نیرهایش در جنگ چریکی با تانک لت و پار شدند. احتمالا فرار کنه به کره و چین. تصور میکرد استالینه و پیروز میشود. فقط ملل مسلمان و بدبخت را طی ۴۰ سال اخیر چاپیده
  • Askani IR ۰۱:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۷
    0 0
    عجب کارشناس هایی ما داشیمو خبر نداشتیم مطمعنم در هیچ مقطعی ما با کم بود کارشناس مواجهه نمی شویم
  • MD ۰۸:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۷
    0 0
    مردم بیچاره اوکراین پاسوز منافع این یهودیها و صهیونیستها شدن....
  • الفن IR ۰۸:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۷
    0 0
    زنده باد اکراین
  • عبدالله IR ۰۹:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۷
    0 0
    البته کهنۀ بچّه هزاران مرتبه بر سربازان تروریزم اسرائیل شرف دارد و السلام
  • عبدالله IR ۰۹:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۷
    0 0
    گور پدر کسانی که بیخودی میخواهند تمام دنیا را فدای خودشان نمایند اکراین هرچه هم باشد به جنگ جهانی نمی‌ارزد و السلام

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس