معاون وزیر ورزش: بیش از ۷۰ درصد سهام سرخابی‌‎ها به فروش رفت/ ده‌ها ملک دارای سند تک برگی شدند

معاون امور حقوقی و مجلس وزارت ورزش گفت: بیش از ۷۰ درصد سهام سرخابی‌ها در فرابورس به فروش رسید.

به گزارش مشرق، بنیامین شکوه‌فر، معاون حقوقی، مجلس و امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان در خصوص اقدامات صورت گرفته در سالی که گذشت اظهار داشت: در پایان ۶ ماهه دوم سال ۱۴۰۰ معاونت حقوقی، امور مجلس و استان‌های وزارت ورزش و جوانان افتخار این را داشت که با تلاش‌های شبانه‌روزی و در مسیر ارتقای فعالیت‌ها در حوزه‌های ورزشی و جوانان فعالیت کند.

معاون حقوقی، مجلس و امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان افزود: نتیجه این تلاش‌ها منجر به چند دستاورد مهم بود که می‌توان به بارزترین آن یعنی خصوصی‌سازی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس اشاره کرد. با همکاری و تلاش مسئولین بخش حقوقی وزارتخانه خوشبختانه این اتفاق افتاد و بیش از ۷۰ درصد سهام دو باشگاه در فرابورس به فروش رفت.

بنیامین شکوه‌فر ادامه داد: همچنین در خصوص مستندسازی املاک متعددی که در بخش ورزش و جوانان وجود داشت با پیگیری‌های صورت گرفته، ده‌ها ملک دارای سند تک برگی شدند و امیدواریم همین روند در سال جدید هم ادامه داشته باشد.

شکوه‌فر خاطرنشان کرد: بحث راه‌اندازی دیوان ورزشی یکی از موضوعاتی بود که امروز درحال پیگیری آن هستیم و امیدواریم که سال آینده عملی شود و بسیاری از مباحث دعاوی ورزشی در داخل کشور حل شود. هماهنگی نیز با قوه قضاییه برای راه‌اندازی شورای حل اختلاف ورزشی داشتیم که قرار بود در ماه پایانی سال ۱۴۰۰ این شورای حل اختلاف راه اندازی شود که به دلیل برخی از مشکلات افتتاح آن به عید فطر سال ۱۴۰۱ موکول شد.

وی اظهار داشت: امیدوار هستیم که در سال جدید برای مجموعه ورزش و جوانان کشور اتفاقات خوبی رقم بزنیم. ما در سال ۱۴۰۱ شش رویداد بزرگ را در سطح آسیا و جهان در پیش داریم که امیدوار هستیم با تلاش همه مجموعه و دست‌اندرکاران شاهد موفقیت ورزشکارانمان در همه حوزه‌ها باشیم.

بنیامین شکوه‌فر گفت: در حوزه عملکرد استان‌ها دو مناسبت بزرگ یعنی هفته تربیت‌بدنی و دهه مبارک فجر را پشت سر گذاشتیم. در هفته تربیت بدنی بیش از ۷ هزار رویداد فرهنگی و ورزشی توسط استان‌های ما برگزار شد. در دهه فجر بیش از ۱۷ هزار افتتاح پروژه و برگزاری رویدادهای مختلف را داشتیم که نسبت به سنوات قبل بی سابقه بود و رشد ۱۵۰ درصدی را داشتیم.

معاون حقوقی، مجلس و امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان ادامه داد: یک حرکت منسجم توسط استان‌ها صورت گرفت که امیدواریم در سال آینده با قوت بیشتر و برنامه‌ریزی بهتر ادامه داشته باشد. خانواده بزرگ ورزش و جوانان در سال ۱۴۰۱ با چند رویداد بزرگ بین المللی مواجه است که نیاز به دعای خیر ملت دارد که از بتوانیم از این رویدادها سربلند بیرون بیاییم. امروز در خانواده ورزش و جوانان انسجام بسیار خوبی وجود دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۱:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۵
    0 0
    الان مثلا خصوصی شدند ؟ هیات مدیره توسط چه کسانی تعیین میشه.هفتاد درصد سهام رو به شکل خرد خرد به مردم واگذار کردن اسمش خصوصی سازی نیست .ممکنه بگین‌ همین هفتاد درصد حق رای دارند ‌مدیر عامل باشگاه رو اونها تعیین می کنند اما معلومه که معمولا سهامداران خرد تو مجامع شرکت‌های بورسی شرکت نمی کنند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس