گل‌محمدی: داوری دربی به سمتی بود که پرسپولیس برنده نشود/ مزاحمت‌ ایجاد می‌کنند تا قهرمان نشویم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس به اتفاقات دیدار تیمش مقابل استقلال واکنش نشان داد و معتقد است داوری به شکلی بود که اجازه ندهند تیمش برنده شود.

به گزارش مشرق، یحیی گل‌محمدی، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس به مناسبت سال جدید و نوروز ۱۴۰۱ با رسانه باشگاه پرسپولیس گفت‌وگویی انجام داد که در ابتدا اظهار داشت: سال گذشته، به طور کلی سال سختی بود، اما موفقیت‌های خوبی هم داشتیم و توانستیم پنجمین قهرمانی پیاپی را به دست بیاوریم، در سوپر جام قهرمان شویم و از این جهت سال خوبی بود.

وی ادامه داد: همه می‌دانید چقدر سختی کشیدیم و از شروع فصل، چقدر مشکلات داشتیم، اما در مجموع در فصل جدید که پر فراز و نشیب بود، بچه‌ها همه تلاش خود را کردند و زحمت کشیدند. همه ما با جان و دل کار کردیم و سعی کردیم هواداران را خوشحال کنیم. با این حال یک سری عوامل و مزاحمت‌ها وجود دارد که اجازه ندهند این تیم قهرمان شود، اما قول می‌دهم بیشتر زحمت بکشیم و تلاش کنیم تا دل هواداران را خوشحال کنیم.

بیشتر بخوانید:

از صحبت های گل محمدی با بازیکنان تا فوتبال درون تیمی و کارهای استقامتی

«ما به پشتیبانی هواداران احتیاج داریم و دلگرمی بازیکنان ما، فقط آنها هستند و امیدوارم با درایت و هوشمندی هواداران، فصل را به خوبی به پایان ببریم». گل‌محمدی با بیان این جمله گفت: وقتی در پرسپولیس کار می‌کنید، فقط باید یک هدف داشته باشید و آن هم قهرمانی است و باید برای گرفتن جام تلاش کرد. ما زحمت می‌کشیم، پر فشار تمرین می‌کنیم و خسته نمی‌شویم، اما هستند کسانی که چوب لای چرخ تیم بگذارند. این فصل و فصل قبل هم این افراد زیاد بودند و هستند و سال گذشته مشکلات زیادی داشتیم، اما هیچ وقت پا پس نکشیدیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تأکید کرد: هدف اصلی ما همیشه قهرمانی بوده و خواهد بود و باید مسیر و راهی که در پیش گرفتیم را با کمک هواداران ادامه بدهیم. سختی و مشکلات زیاد است، اما قطعاً با کنار هم بودن، می‌توانیم خیلی از مشکلات را برطرف کنیم. امیدوارم شرایطی پیش بیاید که بازی‌های ما با حضور هواداران انجام شود و همیشه حضور آنها انگیزه مضاعفی به تیم ما و بازیکنان می‌دهد. همه جای دنیا هم بازی‌ها با حضور تماشاگران است و حضور آنها خیلی برای ما و بازیکنان تأثیر گذار است و انگیزه ما را بیشتر می‌کند. بیشترین ضرر را در این شرایط کرونا، پرسپولیس داشته، چون در ایران و آسیا، پر هوادارترین بودیم و به همین دلیل شور و هیجان بازیکنان در نبود آنها کمتر است. برای همه هواداران در شرایط کرونا، آرزوی سلامتی می‌کنم و امیدوارم دستورات بهداشتی را رعایت کنند تا مقابل بیماری را بگیریم و اگر بازی‌ها نیز با حضور تماشاگر شد، مسائل بهداشتی را رعایت کنند. آرزوی من این است، ادامه لیگ با حضور هواداران باشد و این می‌تواند انگیزه مضاعفی برای همه ما باشد.

گل‌محمدی که در بازی با استقلال از کنار زمین اخراج شده بود و پس از آن هم واکنشی به اتفاقات بازی نداشت در خصوص دربی گفت: هدف اصلی ما در دربی، بردن بود. با این حال همه بازیکنان و مجموعه تیم به گرفتن سه امتیاز فکر می‌کردیم. از نظر فنی، عملکرد خوبی داشتیم، اما اتفاقاتی در آن بازی رخ داد که تمام صحنه‌ها را بررسی کردم و روند داوری و سوت‌ها، به سمتی بود که اجازه ندهند پرسپولیس بازی را ببرد. خیلی از سوت‌ها بی موقع بود و فشار ما روی حریف را می‌گرفت و خیلی در این موضوع اذیت شدیم. اگر یک قضاوت معمولی و عادی در دربی وجود داشت، می‌توانستیم برنده بازی باشیم، اما تمرکز همه ما را به هم زد.

وی همچنین با اشاره به شرایط تیمش برای قهرمانی در لیگ بیست‌ویکم، اظهار داشت: هفت بازی مانده و ما هنوز شانس برای قهرمان شدن داریم و نباید کوتاه بیاییم. این هفت بازی می‌تواند در روند قهرمانی ما تأثیر گذار باشد و تنها هدف ما این است که در این هفت بازی پیروز شویم و با هم دیگر می‌توانیم این کار را انجام دهیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 23
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۸:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۵
    13 3
    البته داور در دربی رفت و برگشت پنالتی برای استقلال رو نگرفت.
  • IR ۱۸:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۵
    10 7
    پشتت خیلی باید گرم باشه تا مث این بابا داورو بزنی و دوقورت و نیمت هم باقی باشه
  • IR ۱۹:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۵
    7 1
    ببخشید ارباب. سبیلتون رو ندیدم.
  • رضا IR ۱۹:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۵
    10 1
    آقای گل محمدی کسی مانع شما نیست شما توانایی و لیاقت قهرمانی را ندارید!
  • پرسپولیسی IR ۲۰:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۵
    4 10
    حرفای مفتی که پنج سال این کیسه های تهران تکرار کردن را شما تکرار نکنید. پنج سال تمام زیر پرسپولیس دستو پا زدن. عرضه نداشتن بیان بالا هر حرف مفتی که به دهنشون رسید زدن. چند ساله دارن تهمت میزنن دوتا مصداق نمیتونن بیارن برای تهمتاشون. فقط یه چیزی کردن تا دسته تو حلقشون اونم دو تا کلمه به نام بابا مسعوده. کیسه های فاتح سه جانبه امجدیه با اون دوتا ستاره سوراخشون چشم به روی دوبار فینال آسیا بستن، چون از سوزش نمیدونستن چی کار کنن. ما نباید راه این کیسه هارو بریم جناب یحیی گل محمدی. نتونستی از فرصتها استفاده کنی با این بهونه ها آبروی خودت و تیمو نبر خواهشا‌.
    • سعید IR ۲۳:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۵
      0 1
      دمت گرم.‌ واقعا این همه تهمت زدن این کیسه ها خسته نشدن؟
    • حمید IR ۲۳:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۵
      2 0
      همه ر مدیون بابا مسعودید اون که رفت قهرمانی‌های کذایی هم رفت...
    • IR ۰۱:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۶
      2 0
      خیلی لنگی قناری. کاش طارمی وجدان داشت و پشت پرده قراردادش با شما رو رسانه ای می کرد. اون جوری دسته سه بودید الان.
    • IR ۰۹:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۶
      2 0
      فكر كنم بد جوري داري ميسوزي اخه لنگي باورت شده 5 سال قهرمان ايران شديد زمين و زمان كمكتون كردن شما كه تو همون سالها عرضه بردن محمددان بنگلادش نداشتن از تورنمت سه جانبه حرف نزيد لطف خف
    • IR ۱۰:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۶
      0 0
      خودش رو ناراحت نکن عمو جون.
    • فری IR ۲۰:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۶
      0 0
      دمت گرم
    • فقط استقلال IR ۱۸:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۹
      0 0
      لنگی بی خاصیت،کمی به عقب برگرد،تمام تیمهای لیگ تو پنج سال گذشته به وزیر،فدراسیون،دپارتمان داوری،کمیته های انضباطی،معترض بودن چون بابامسعودتون فقط لنگ رو میدید،عدالت که اومد،شخصیت قهرمانی مشخص میشه،زوال عقل لنگ درمان داره.سرورتون استقلاله تمام.
  • آنتی کیسه IR ۲۳:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۵
    0 2
    یحیی دهنتو ببند. اینقدر فرصت سوزوندی تا این فرناز مجیدی برای ما شاخ شد. گل مساویو که خوردیم اگه اون جنگولک بازیارو در نمی آوردی شاید بازم میزدیم این فرناز زبونش کوتاه میشد.
  • علـی IR ۲۳:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۵
    2 0
    جناب یحیی‌خان! عالم و آدم میدونن مال این حرفا نبودید چند دوره پشت سر هم جام قهرمانی بگیرید! حتی زمان بزرگانی چون پروین و کلانی و ایرانپاک و...، نیم شما نصف اونا بزرگان نبوده و نیست، کل قهرمانی‌‌هاتون‌رو مدیون بابا مسعود بوده و هستید!!!
  • IR ۲۳:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۵
    2 0
    شومن؛ حرفت رو تو زمین بزن!
  • IR ۰۰:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۶
    1 0
    هوچی گر عظمی
  • ۰۸:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۶
    2 0
    آقای گلمحمدی کسی مزاحمت ایجاد نمی کند بابا مسعود نیست تا قهرمان شوید
  • IR ۰۸:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۶
    0 2
    هر موقع الاستقلال تونست تو ۵ سال ۹ تا قهرمانی بیاره و بین این همه تیم درجه ۱ تو آسیا به فینال برسه؛ بعد بیاد در مورد سرورش نظر بده😂۳۰ سال پیش تورنمنت ۴ جانبه رو با کمک بازیکنهای پرسپولیس برده بعد خودشو قهرمان آسیا میدونه😅 تا ۱۰ سال دیگه هم نمیتونید رکورد ۵ سال اخیر پرسپولیس رو بزنید💪
  • IR ۰۹:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۶
    1 0
    تیم کیسه ۱۰ ساله که جام ندیده آخی طفلکی ها ایراد نداره در عوض با ۳ امتیاز معیشتی و ۱۰ تا پنالتی و با یارانه ی داوری امسال یه جام مال شما. اون مربی دروازه بانان غلام شیشلولبند و فرهاد پودری با کمک سرپرست دست خالی نباشن. حالا حالاها زیر سرورتون هستید
  • IR ۰۹:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۶
    0 2
    یه مدت بهزاد غلام سیاه تو پرسپولیس آویزون علی دایی بود. مثل میمون میپرید رو سر و گردن اربابش. دم علی آقا گرم که از اون بالا پرتش میکرد پایین. حالا یه سری از کیسه ها که اسمشون رو تا بحال کسی نشنیده؛ در مورد سرورشون شکرخوری میکنن. چینی لطفی یوسفی و... باور کنید اسمشون حتی تو لیست انتظار afc هم نیست😆😀😂
  • سعید IR ۱۱:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۶
    0 1
    استقلال سولاخ
  • علی IR ۱۶:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۶
    0 2
    با قدرت پنج سال در فوتبال ایران پادشاهی کردیم امسال هم همون پادشاه هستیم اما وزیر عوضی و فدراسیون آبی پوش آشغال با هر کثیف کاری پای اسب رو بستند تا خر رو اول کنن . این اول شدن که اگر بشن بوی مدفوعش خودشون رو هم اذیت میکنه
  • IR ۱۹:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۶
    2 0
    به پرسپولیسیها: دوران تضعیف رقبا توسط مسئولین و گرفتن جام های اسنپی تمام شد! خودتان را به رقابت در شرایط برابر عادت بدهید.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس