کد خبر 1355519
تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۷
دستمزد کارگر حقوق کارگر بنگاه‌های کوچک کارگاه تولیدی

وزیرکار، تعاون و رفاه اجتماعی از افزایش سطح جذب نیروی انسانی در بنگاه‌های اقتصادی فعال و ایجاد یک میلیون فرصت‌شغلی در سال جاری خبر داد.

به گزارش مشرق، حجت‌اله عبدالملکی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی صبح امروز در سفری بدون تشریفات با استقبال معین‌وزیری سرپرست اداره کار هرمزگان وارد شهر بندرعباس شد. برنامه وی در هرمزگان بازدید از چند بنگاه‌ اقتصادی از جمله صبافولاد خلیج‌فارس بود.

بیشتر بخوانید:

افزایش یارانه شامل چه افرادی می‌شود؟

حجت‌اله‌ عبدالملکی در حاشیه بازدید از مجتمع صبافولاد خلیج‌فارس گفت: صبافولاد خلیج‌فارس یکی از مجموعه‌های صنعتی مهم است و با اقداماتی که صورت گرفت و تلاش برای استفاده از روش‌های مدیریت جدید توانستیم فقط در اسفندماه تولید این مجتمع را ۲۰ درصد افزایش دهیم.

وی‌افزود: اشتغال و رفع فقر برنامه‌های مهم وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سال ۱۴۰۱ است و در محورهای اشتغال و رفاه مردم در بخش معلولان و کمک به رفع فقر برنامه‌ریزی‌هایی شده است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بیان‌کرد: با توجه به اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی سال ۱۴۰۱ را سال «تولید؛ دانش بنیان، اشتغال آفرین»نامگذاری کرده‌اند برنامه‌ریزی برای تحقق شعار سال در دستور کار قرار می‌گیرد لذا در سال جاری یک میلیون فرصت شغلی در سرفصل‌های مختلف در کشور محق می‌شود.

وی خاطرنشان‌کرد: برای افزایش سطح اشتغال در جامعه یکی از برنامه‌های اصلی‌ای که داریم افزایش جذب نیروهای انسانی در واحدهای افتصادی فعال است که در دستورکار وزارت‌تعاون، کار و رفاه اجتماعی قرار می‌گیرد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ح IR ۱۷:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۵
    0 0
    فرصت شغلی !به نظرمن وظیفه دولت دخالت نیست تسهیل ؛هدایت ونظارت هست...با 1میلیون هم نه خیلی کمترهم میشه...منظورایشون شغل های خردوخانگی هست !مدعیان اصلاحات هم هی مسخره می کنن؟!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس