کد خبر 1355381
تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۰

به گزارش مشرق، کبری آسوپار، فعال رسانه‌ای در توییتر نوشت: ‏یعنی چند نفر از کسانی که در یک ماه گذشته، مقاومتِ پر هزینه‌ی زلنسکی و اوکراین مقابل "روسیه" را تحسین کردند، همان‌هایی هستند که هزینه دادنِ ایران برای مقاومت مقابل "آمریکا" را عمری تقبیح کردند؟

پس استراتژی مقاومت مورد قبول است؛ فقط می‌ماند مقابل چه کسی!

استراتژی مقاومت مقابل چه کسی قابل قبول است؟

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 10
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • نیما IR ۱۱:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۵
    10 1
    استراتژی مقاومت قابل قبول است به شرط اینکه جلویی آمریکا یا متحدان آمریکا چون اسراعیل داعش عربستان سعودی نباشد نظر ذلت طلبان
    • IR ۱۲:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۵
      5 1
      احسنت ، دقيقأ همینطوره!! فلسطین و سوریه و یمن و اینام همه باید تسلیم میشدن فقط اوکراین قهرمان باید مقاومت بکنه!! خخخخخخ
  • UA ۱۱:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۵
    2 8
    شما که اول می فرمودید مردم اکراین فرار کردند و مقاومت نکردند. بعد فرمودید که امریکا و متحدان انها را رها کردند. الان که خوب در برابر تجاوز خارجی مقاومت کرده و روسیه در حال شکست است باز چیزهای دیگر می گویید. آمریکا جهان خوار و نابود است انشاءالله. ولی چطور تجاوز روسیه به یک کشور مباح است؟ لطفا مار ا توجیه فرمایید بعد اینقدر وابستگی سیاسی به روسیه که ببر تو خالی از اب در امد را چطور ارزیابی می فرمایید. بزرگان ارشاد فرمایند.
    • US ۱۳:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۵
      9 5
      مردم اوکراین فرار کردند. اما دولت اوکراین با پرداخت پول و استخدام هزاران مزدور از سراسر جهان دارد مقاومت می کند. ضمنا اگر روزی ایران بخواهد هرات یا باکو و یا بحرین را پس بگیرد متجاوز است؟ این دقیقا احساس روسیه در مقابل اوکراین است.
    • IR ۱۳:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۵
      3 0
      گرفتی خوابیدی اونوقت یکی بیاد هی چوله بکنه توی دماغت، بار نخست به یه اخم بسنده می کنی، بار دوم یه صدایی هم از خودت در میاری، عه، نکن، چرا همچین می کنی، دیگه بشه بار سوم اینبار بی هوا یکی می خوابونی زیر گوش طرف. جز اینه؟! حکایت اوکران و روسیه هم همینه، اوکراین خودباخته و تسلیم شده به زیاده خواهی غرب، شده حکایت امروز همون آدم مریض چوله به دست، هر چی روسیه گفت کم کرم بریز گوش نکرد و نتیجه اش همین شد، مشابهش حکایت گروهک های تروریستی که از خاک عراق گهگاهی به مرز نشینان کشور ما حمله می کنند، چند بار به حکومت کردستان عراق هشدار دادیم، فایده نداشت، بار آخر خودمون با موشک سیلی را خوابوندیم بیخ گوش تروریست ها ./// حالا امثال شما هی بیایید بهانه نقض حقوق بشر و فلان و تمامیت ارضی بتراشید، مهم اون سیلی هست که نواخته شد و تروریستهایی هستن که سر جاشون تمرگیدن و امنیت کشور برقرار شد و حقوق بشر هم یعنی حفظ جان شهروندانت نه غم مرگ از خدا بی خبران را خوردن .
    • IR ۱۷:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۵
      0 2
      آخر چقدر یک فرد میتواند بی شعور باشد؟ احمق جان خود اروپایی ها دارند آمار پناهندگان اوکراینی را به میلیون میدهند. آنوقت تو بیشعور چه میگویی؟
    • IR ۲۰:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۵
      0 1
      درود به شرفت هموطن ، هزار تا از اين سؤال ها بپرس جماعت پوست شون كلفته و اصلا از رو نميرن ، تا ديروز مثل سگ براى ارباب جنايت كارشون واق واق ميكردند و دروغ و دونگ عليه زلنسكى بهم مى بافتند و ميگفتند بله ! مردم اوكراين پشت حكومت شون نيستند و ترهاتى از ايندست ! حالا كه مى بينند همون دلقكى كه آدم حسابش نميكردند جلوى ارتش سرخ ايستاده و ارباب شون پوتين هم بدجورى تيلينگش دررفته از رو نميرن و بازهم چرت و پرت تحويل ملت ميدن ! وقتى ديدند امريكا چه جورى ارباب شونو از توى سولاخى بيرونش ميكشه و قلاده ميزنه دهنش ، داغ شون تازه ميشه و ميفتند به چرت و پرت گوئى !
    • تبریزی IR ۲۲:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۵
      0 1
      آخه پیر پاتالهای مریم قجر ابریشمچی عضدانلو، تو آلبانی هر چی بزاری دهنشون همون میگن، از دنیا اطلاع ندارن بدبختا
  • FR ۱۴:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۵
    4 0
    بله به همین سادگی و البته وقاحت ! همینا اگر آمریکا هم به ایران حمله میکرد حد اکثر از چرخ هواپیماش بالا میرفتند برای فرار !
  • IR ۰۶:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۶
    0 0
    باز هم اين ترشيده حرف نامربوط زد ، كاش يه شوهرى براش پدا ميشد تا شر شو از سر ملت كم كنه ! اگه اينو شوهرش بدن اون قدر بروف و بمال داره كه از نفس ميفته و ديگه نميتونه با اين خزعبلات درد سر بده به ملت !

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس