دولت بایدن از طریق رسانه ها از سفر بشار اسد به امارات مطلع شد

منابعی به پایگاه آمریکایی آکسیوس گفتند که دولت جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا از سفر بشار اسد، رئیس جمهور سوریه در جمعه گذشته به امارات غافلگیر شد.

به گزارش مشرق به نقل از روسیا الیوم، منابعی به پایگاه آمریکایی آکسیوس گفتند که دولت جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا از سفر بشار اسد، رئیس جمهور سوریه در جمعه گذشته به امارات غافلگیر شد.

به گفته این منابع، دولت بایدن از این سفر از طریق رسانه‌ها مطلع شد و مقامات کاخ سفید و وزارت امور خارجه شگفت زده شدند.

ند پرایس، سخنگوی وزارت امور خارجه یکشنبه گذشته در بیانیه‌ای در مورد این سفر گفت: «ما عمیقاً از این تلاش آشکار برای مشروعیت بخشیدن به بشار اسد ناامید و ناراحت هستیم» و مدعی شد که «اسد مسئول مرگ و رنج تعداد بی شماری از مردم سوریه است».

سفر بشار اسد به امارات اولین سفر وی به یک کشور عربی از زمان آغاز جنگ سوریه در ۱۱ سال پیش بود.

اواخر هفته گذشته بود که خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) از سفر «بشار اسد» رئیس جمهور این کشور به «ابوظبی» پایتخت امارات خبر داد. سانا گزارش داد که «بشار اسد» در سفر به امارات با «محمد بن راشد آل مکتوم» حاکم دبی و محمد بن زائد ولیعهد ابوظبی دیدار و رایزنی کرد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ایرانی IR ۰۲:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۴
    0 0
    امریکا و کشورهای غربی ازهفت سال حملات هوایی ودریایی وزمینی حکام سعودی و اماراتی به مردم یمن غافلگیرنشدند،ازسالها اشغال وکشتاروخرابی کشوروملت افغانستان غافلگیرنشدند،ازکشتاروخرابیهای کشورسوریه وعراق بدست تکفیریهای مزدورامریکاوغرب غافلگیرنشدند،اما حالاازحمله روسیه به اوکراین غافلگیرشده و اشک تمساح میریزند، وقتی خودشان زلنسکی احمق را پیش انداختندتاروسیه راتحریک کند و قول حمایت وپشتیبانی نظامی به اوکراین دادند و عمل نکردند حالا دلشان برای مردم اوکراین میسوزه ‌ مدام حمله روسیه را محکوم میکنند؟.اگرامریکاواروپا به بهانه عضویت اوکراین در ناتو و گسترش آن به مرزهای روسیه دچارچنین حماقتی نمیشدند پوتین هیچگاه دنبال جنگ ولشکرکشی به اوکراین نمی افتاد. سالهاست که امریکا و هم پیمانان اروپاییش دچارحماقت میشوند و دنیارا آشفته میکنند تابلکه آن هژمونی قدرت یکجانبه خود که دچارتزلزل شده را بازیابند اما زهی خیال باطل، که ملتها بیدارشده اند و استعمار و استثمار را برنمی تابند. امریکا وغرب البته خوب دربافته اند که این بیداری ملتها و کشورهای مستقل و ازادیخواه همه مدیون انقلاب اسلامی ایران است، انقلاب اسلامی و رهبری آن بود که ازایران چنین جرقه ای را زد، استقامت کرد و دربرابرهمه فشارهای نظامی و اقتصادی و سیاسی و انواع توطئه ها ایستاد تا ملتها بیدارشوند و دربرابریکجانبه گرایی امریکا و غرب بایستند. اکنون امریکاوغرب دچاراضمحلال شدند و سعی میکنند با آشفته سازی بعضی کشورها بتوانندازآب گل الودماهی بگیرند،اما نتیجه بروفق مرادشان نیست. امروزجمهوری اسلامی یک تنه درمقابل امریکا و غرب ایستاده و آنان را مجبوربه پذیرش خواسته های خود میکند،و صدالبته که دراین راه پیروزمیدان است. مرگ برامریکا،مرگ براسرائیل.
  • IR ۰۹:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۴
    0 0
    شما گاوچرونهای تروریست اول بیاین جواب جنایات همین شصت هفتاد سال اخیرتون رو بدین بعد راجع به بقیه زر مفت بزنین!!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس