کد خبر 1354731
تاریخ انتشار: ۲ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۵
ابلاغ سلام نمایندگان مقام معظم رهبری به مرزبانان

نمایندگان مقام معظم رهبری با حضور در جمع مرزبانان خراسان رضوی، سلام ایشان را به مرزبانان ابلاغ کردند.

به گزارش مشرق، آیت الله سید محمد سعیدی تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س) صبح امروز در سفر به شهرستان مرزی سرخس ضمن بازدید از پاسگاه‌های مرزی این شهرستان، سلام مقام معظم رهبری را مرزبانان ابلاغ کرد.

وی با تبریک اعیاد شعبانیه و آغاز سال جدید گفت: مرزبانان با اقتدار و عزت برای تامین امنیت این مرز و بوم تلاش می‌کنند

آیت الله سعیدی تاکید کرد: مرزبانان پاسدار راهی هستند که امام خمینی(ره) بنا نهاد و ادامه دهنده راه شهیدان هستند.

وی افزود: ما امروز به میان شما مرزبانان آمدیم و ماموریم تا سلام مقام معظم رهبری را به شما ابلاغ کنیم. از شما به خاطر تامین امنیت و اعتلای کشور و جلوگیری از ورود بدخواهان و اشرار به داخل متشکریم. ما در طول انقلاب سختی‌های زیادی داشتیم اما به برکت مقاومت، جانبازی و خون شهیدان، مراحل سخت و زمستان سرد را پشت سر گذاشتیم.

وی در ادامه خطاب به مرزبانان گفت: هیچگاه از سختی‌ها نهراسید و سست نشوید و در مقابل سختی‌ها آماده باشید. مسئولان دلشان به تلاش شما گرم است تا بتوانند در سایه امنیت به مردم عزیز خدمت کنند.

آیت الله سعیدی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: تعامل ما با دنیا یک تعامل انسانی است اما دلبسته شرق و غرب نیستیم و بر شعارهای انقلاب محکم ایستادیم. در روزهایی که همه چیز را وابسته به تحریم‌ها می‌دانستند اما رئیس جمهور در سیاست علاوه بر اینکه درهای کشور را به روی دنیا نبست، زندگی مردم را نیز به مذاکرات گره نزد درحالیکه پیش از این عده‌ای آب خوردن کشور را هم به مذاکرات گره زده بودند.

وی افزود: ملت ما دوران ۸ سال دفاع مقدس را بدون هیچ تجیهزات قابل توجه‌ای اداره کردند و پیروز شدند و امروز نیز در مقابل دشمنان، عزتمندانه می‌ایستیم.

ابلاغ سلام نمایندگان مقام معظم رهبری به مرزبانان

از حضور سربازان ولایت به خود می بالیم

همچنین به گزارش روابط عمومی قرارگاه منطقه ای شمال شرق نزاجا، حجت‌الاسلام والمسلمین عباس محمد حسنی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز با حضور در پایگاه مرزی جنت آباد خراسان رضوی، سلام و خدا قوت فرماندهی معظم کل قوا را به سربازان و پایوران تیپ ۳۷۷ نیروی زمینی ارتش ابلاغ کرد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران خطاب به مرزبانان ارتش گفت: از اینکه خداوند سربازی ولایت و مرزداری در راه اسلام را به ما عنایت کرده به خود می بالیم.

وی افزود: استکبار جهانی  بارها  ایران اسلامی را آزموده و همیشه شکست خورده است. ملت ایران در مقابل زیاده خواهی استکبار ایستادگی و مقاومت  کرده و همین باعث دشمنی همه جانبه با نظام مقدس جمهوری اسلامی شده است. جنگ تحمیلی و دفاع از حرم ها،  سند روشنی است مبنی بر این که ملت ایران ذلت ناپذیر است و با تمام وجود از مقدسات و ارزش های جهان اسلام  دفاع می‌کند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی آجا تاکید کرد: حضور جوانان تحصیل کرده در قالب گروه‌های جهادی در نقاط محروم کشور مایه مباهات است. ملت به شما جوانان افتخار می کند و این نشانه  این است که جوانان امروز از قبل جهادی تر و انقلابی تر هستند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس