سرلشکر باقری

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: وضعیت امنیتی مرزهای جنوب شرق نسبت به سال‌های گذشته خوب است و به لحاظ سطح امنیت نیز روز به روز بهتر می‌شود.

به گزارش مشرق، سرلشکر «محمد باقری» رئیس ستاد کل نیروهای مسلح به‌منظور افتتاح چند طرح عمرانی و عملیاتی و بازدید از دستاوردهای دفاعی در حوزه‌های زرهی، هوانیروز، جنگال و فناوری ارتباطات و اطلاعات و استقرار یگان‌های نیروی زمینی ارتش در منطقه جنوب شرق وارد استان سیستان و بلوچستان شد.

وی در بدو ورود به این استان در جمع خبرنگاران در خصوص اهداف سفر به سیستان و بلوچستان، اظهار داشت: نیروهای مسلح در استان سیستان و بلوچستان علاوه بر مرزداری و مرزبانی در سایر موارد همچون کمک به مردم نقش مهمی دارند. در طول این سفر بنا داریم تا از مناطق تحت مسئولیت مرزی ارتش جمهوری اسلامی ایران و مرزبانی در بخش شمالی استان بازدید و همچنین جلساتی را با نیروهای مسلح استان در راستای بررسی مسائل و مشکلات برگزار کنیم و تصمیماتی که لازم باشد را اتخاذ کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که وضعیت مرز در جنوب شرق کشور چگونه است، گفت: وضعیت امنیتی مرزهای جنوب شرق نسبت به سال‌های گذشته خوب است و به لحاظ سطح امنیت نیز روز به روز بهتر می‌شود و هیچ مشکل اساسی در این رابطه وجود ندارد.

سرلشکر باقری در خصوص وضعیت امنیتی مرزهای مشترک ایران و پاکستان گفت: به لطف خدا مرز مشترک ایران و پاکستان مرزهای صلح و دوستی است، رفت و آمد و تجارت در این عرصه برقرار است.

وی در خصوص مرزهای ایران و افغانستان گفت: با وجود مشکلاتی که در کشور مقابل است، بحمدالله مرزهای مشترک از امنیت مطلوبی برخوردار است و چنانچه مسائل جزئی هم باشد، توسط مرزبانان دو کشور حل و فصل می‌شود.

بنابراین گزارش، امیر سرلشکر «سید عبدالرحیم موسوی» فرمانده کل ارتش، امیر سرتیپ «کیومرث حیدری» فرمانده نیروی زمینی ارتش و جمعی از مسئولان لشکری و کشوری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح را در جریان بازدیدها و افتتاح طرح‌های عمرانی و دفاعی امنیتی نیروی زمینی ارتش همراهی می‌کنند.

منبع: دفاع پرس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس