کد خبر 1354631
تاریخ انتشار: ۲ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۰
به یک «وحید امیری» دیگر نیاز داریم

یک پیشکسوت فوتبال می‌گوید باید در تیم ملی به جوانان بیشتر بازی بدهند تا در آینده از آن‌ها استفاده شود.

به گزارش مشرق، ناصر ابراهیمی در گفت‌وگویی درباره تقابل تیم ملی بدون پنج بازیکن اصلی‌اش با کره جنوبی اظهار کرد: ما دیگر جام جهانی رفتیم و برخی از بازیکنان‌مان کم کم پا به سن خواهند گذاشت. نظر من این است که به جز چند بازیکن اصلی برای هدایت تیم، از بازیکنان جوان در ترکیب استفاده کنند تا تجربه کسب کنند. به نظر من باتوجه به صعودمان به جام جهانی، فرصت را به دیگر بازیکنان بدهیم.

او ادامه داد: تیم ملی باید جوان‌تر شود چون برخی بازیکنان دیگر به جام جهانی بعدی نمی‌رسند.  مثلا وحید امیری که بازیکن بسیار با کیفیتی است سنش دارد زیاد می‌شود و قطعا در جام جهانی بعدی حضور ندارد. ما باید به دنبال یک وحید امیری دیگر باشیم. ما ذخیره‌های بسیار خوبی داریم. مثلا هر موقع انصاری‌فرد به زمین آمده موثر بوده یا گل زده است.

این پیشکسوت فوتبال همچنین عنوان کرد: ما همچنین بازیکنان دیگری را هم داریم که بسیار جایگزین‌های خوبی هستند. البته اگر روی برد تیم ملی مقابل کره حساب باز کردند، نمی‌توانم بگویم در این شرایط چه سیستمی را استفاده کنند یا چه بازیکنانی را به زمین بفرستند. کادرفنی در کنار تیم است و در نهایت آن‌ها بهتر می‌توانند تشخیص دهند.

با بیان این‌که هیچوقت تیم ملی ایران توانایی صعود از گروه جام جهانی را نداشته است، گفت: اشکالی ندارد مقابل تیم‌های بزرگ قرار بگیریم. دیدید که مقابل آرژانتین و اسپانیا چگونه بازی کردیم. بعد از قرعه‌کشی باید تیم‌هایی نظیر به همان تیم‌های گروه‌مان را دعوت کنیم و بازی دوستانه انجام دهیم. اگر به انگلیس خوردیم، نباید برویم با کره جنوبی بازی کنیم.

او در پایان اضافه کرد:‌ باید با تیم‌های در سطح گروه‌مان بازی کنیم. قبل از انقلاب حشمت مهاجرانی تیم را به فرانسه بود و با فرانسه بازی کردیم. این تیم شبیه به هلند بود و بازی دوستانه با آن‌ها خیلی خوب بود.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • سیرک فقط سیرک عبده IR ۰۴:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۳
    0 0
    ناصر ابراهیمی به یک امیری دیگر نیاز داریم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس