کد خبر 1354548
تاریخ انتشار: ۲ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۱
روایت یزدانی از عمق اختلافات در استقلال

مدافع تیم فوتبال استقلال که برای پشت سر گذاشتن دوران خدمت سربازی مجبور به ترک این تیم شد، با انتشار یک پیامی جنجالی وعده رسوایی افرادی را در استقلال داد.

به گزارش مشرق، سیاوش یزدانی و محمدحسین مرادمند دو مدافع تیم استقلال به دلیل پشت سر گذاشتن خدمت سربازی، از این تیم جدا شدند؛ آن‌هم در شرایطی که هم خودشان و هم استقلال در شرایطی ایده آل بودند.

جدایی این دو مدافع، جنجال زیادی به پا کرد و برای هفته‌ها به یکی از سوژه‌های اصلی رسانه‌های ایران تبدیل شد. باشگاه استقلال به یزدانی و مرادمند وعده داده بود که مشکلی بابت خدمت سربازی نخواهند داشت و در تیم استقلال به کارشان ادامه می‌دهند اما در نهایت سازمان نظام وظیفه دو مدافع استقلال را فراخواند تا آنها هم با دلخوری و ناراحتی شدید از مدیران و مسئولان تیم استقلال این تیم را ترک کنند.

مرادمند از آن زمان واکنش خاصی به این اتفاق نداشته اما سیاوش یزدانی چند بار با انتشار پیام و یک بار هم در مصاحبه‌ای مفصل، خبرساز شد.

این مدافع که حتی با لباس استقلال به تیم ملی هم دعوت شده بود، با انتشار یک پیام جنجالی، وعده رسوایی کسانی را در استقلال داد که فقط به فکر «منافع شخصی» خود بوده‌اند و «حباب مجازی» آنها می ترکد.

ابتدا این محمد دانشگر بود که با انتشار تصویری از یزدانی، برای او اظهار دلتنگی کرد. یزدانی هم در اینستاگرام خود، در واکنش به اقدام دانشگر نوشت: «خیلی مردی. تنها کسی که وجود حرف زدن داره، تویی. حضور من توی استقلال جای خیلی‌ها را تنگ کرده بود! خیلی راحت آینده یک جوان نابود شد ولی هیچکس حرفی نزد چون به فکر منافع شخصی خودشونن. یک روزی این حباب مجازی میترکه و ذات این آدم‌ها رسوا میشه.»

روایت یزدانی از عمق اختلافات در استقلال

استقلال هرچند در لیگ صدرنشین است و رکوردهای مختلفی را با فرهاد مجیدی جابجا کرده اما این پیام نشان می‌دهد اوضاع درونی مناسبی ندارد و اختلافات عمیقی بر این تیم حاکم است.

یزدانی در پیام کنایه آمیز خود نامی از هیچکس نبرده است اما بعضی از گمانه زنی‌ها حاکی از اختلاف او با وریا غفوری کاپیتان تیم است و بعضی از شایعات هم پیرامون اختلاف او با فرهاد مجیدی سرمربی استقلال مطرح شده است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 28
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 11
  • یزدانی IR ۱۲:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۲
    28 12
    حاشیه ای جدید از شیاطیت سرخ
    • لنگی مفلوک IR ۲۳:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۲
      4 2
      حیف که تیزی در کف شیطان است ؛ نوبت سگهای سرگردان است ( یعنی بعد از یحیی لنگی ایندفعه نوبت بازیکنان لنگ هست گزد و خاک کنن )
    • صفدر تیله باز IR ۲۳:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۲
      1 0
      البته من همون صفدر تیله باز هستم که ایندفعه با اسم لنگی مفلوک وارد شدم
  • IR ۱۲:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۲
    21 9
    این هم داستان جدید مافیای ضد استقلال شروع کنید
  • مجيد AE ۱۲:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۲
    20 8
    بهترين رابطه با مجيدى داشت شما هم داريد مسيوزيد از صدرنشينى استقلال
    • حسین18 IR ۱۸:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۲
      4 5
      مگر جام ندیده هستند که حالا بعد ده سال با جام کثیف شما بسوزند !! خداروشکر که از بین خودتون دارند رسواتون میکنن
  • علی IR ۱۲:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۲
    11 5
    اول عیدت مبارک دوم بدون استقلال هیچی نیستی
  • رضا IR ۱۲:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۲
    9 1
    آقای یزدانی شما فصل قبل ات یادت بیار. سوتی هایی ک میدادی. رشد ات توو همین استقلال اتفاق افتاد‌ اگه اعتباری داری و تیم ملی دعوت شدی از صدقه سری همین استقلاله. پس پاتو از گلیم ات دراز تر نکن. هیچ چیز و هیچ کس از استقلال بالاتر نیس.
  • رحیمی IR ۱۳:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۲
    10 0
    عزیزان گول حرفهای این خبر ناهار هارو نخورید اولا اگر قرار بوده سیاوش یزدانی بره سربازی که رفته چه کاری می شد غیر از این انحام داد که انجام نشده ( چه راه حلی داشت که انجام نشده البته قابل توجه آقای یزدانی.....تحت هر شرایطی باید می رفت چون از تمام موارد استفاده کرده بود فقط می موند قانون تیم ملی و لطف فدراسیون که اونم به لطف دوستان مرسپولیسی میسر نشد ) دوم اهالی خبر ناهار برای جلب مخاطب از هر روشی که بتونن تیتر می زنن تا خبر بفروشن و خبر سازی کنن و از این آب گل آلود ماهی برای خودشون صید کنن ( از درگیری دیگران که اگر زرنگ باشن و وارد اون نشن که متاسفانه امثال یزدانی میشن ،خبرهای جدید در بیارن )
  • رضا IR ۱۳:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۲
    16 3
    از وقتی استقلال در صدر هست لنگیا مخان براش حاشیه سازی کنن ولی کور خوندن
    • ناشناس IR ۱۴:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۲
      2 2
      عزیز دلم،ما که بخیل نیستیم،بعد از ۵ ،۶ فصل قهرمانی حالا یه فصلم شما قهرمان بشین،ولی ببینیم چند سال میتونین جام بگیرین!!!!
  • کیسه تیمی به کثیفی تمام کثافت های تاریخ بشری IR ۱۳:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۲
    2 5
    خدایا در این سال جدید این احمق های کیسه رو عقلی عطا کن .یارو دقیقا از کیسه داره حرف میزنه بعد اینا از دشمنای فرضی میگن .خودتون هم میدونید دقیقا حرفش با برادران دلال
    • IR ۱۶:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۲
      4 1
      تو مثلا عاقل لنگیایی؟
  • IR ۱۴:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۲
    2 0
    یه جوری استقلالیا توهم توطءه دارن که حرف بازیکن خودشون هم به پرسپولیس نسبت میدن . فعلا با قهرمانی پنالتیی خوش باشید
  • IR ۱۴:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۲
    2 1
    فقط بلدين حاشيه درست كنين اين روزنامه طرفدار سرخ
  • IR ۱۵:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۲
    2 1
    حنای لنگی جماعت دیگه رنگی نداره وبا این خزعبلات دیگه حاشیه ای بوجود نمیاد به هر دری زدید توی این خبر که به فلانی نسبت داده و به بهمانی ..... واقعا براتون متاسفم محرومیت یایا را بچسبید که از قبض روح بهتون نزدیکتره ب این من بمیری تو بمیری دیگه کار درست نمیشه فقط باید بابا مسعودتون برگرده که اونم دیگه ...............
  • IR ۱۶:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۲
    1 1
    از این مسائل تو همه تیمها هست، حالا تو استقلال که هنوز شخصیت تیمی نداره کمی بیشتر، ربطی هم به تیمهای دیگرنداره، این ادم واقعا چه رویاهایی واسه خودش داشت خدا داند وای نشان داده که برای نجات خود حاضره آرزوهای یک تیم و هوادارانی که ده ساله در انتظار کمترین افتخاری هستند رو فدای خودش کنه!
  • Bijan7 IR ۱۶:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۲
    1 0
    پناه میبرم به خدا از شیاطین سرخ و زرد
  • علی IR ۱۷:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۲
    1 0
    هر کس که فکر کنه از استقلال بزرگترها ولی نیستن فرهاد فکر منافع استقلال هست
  • IR ۱۸:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۲
    1 0
    استقلال همه چی آرومه
  • مالک IR ۱۸:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۲
    0 0
    برای ما استقلال مهم است نه بازیکن خودخواهی که به فکرمنافع خود است
  • صصصصصصصصصصصصصصصصصصصصصص IR ۱۸:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۲
    1 0
    اینگونه تحلیل و تحریف کردن احبار و رویدادها کار یک خبر نگار مریض و بی سواده که باید برای حبر نگار شدن1- هم سواد تجلیل داشت 2- و هم تعهد و اخلاق خبرنگاری 3- و هم وجدان منصف....لطفا برخی نظرات مردم را بخواند و غبرت بگیرد و دیگه از این غلط ها نکنه!!!!!!!!!!!!!!!!/ حاشیه ای جدید از شیاطیت سرخ./ این هم داستان جدید مافیای ضد استقلال شروع کنید/بهترين رابطه با مجيدى داشت شما هم داريد مسيوزيد از صدرنشينى استقلال/از وقتی استقلال در صدر هست لنگیا مخان براش حاشیه سازی کنن ولی کور خوندن/حنای لنگی جماعت دیگه رنگی نداره وبا این خزعبلات دیگه حاشیه ای بوجود نمیاد به هر دری زدید توی این خبر که به فلانی نسبت داده و به بهمانی ..... واقعا براتون متاسفم محرومیت یایا را بچسبید که از قبض روح بهتون نزدیکتره ب این من بمیری تو بمیری دیگه کار درست نمیشه فقط باید بابا مسعودتون برگرده که اونم دیگه ............... IR ۱۶:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۲0 0 از این مسائل تو همه تیمها هست، حالا تو استقلال که هنوز شخصیت تیمی نداره کمی بیشتر، ربطی هم به تیمهای دیگرنداره، این ادم واقعا چه رویاهایی واسه خودش داشت خدا داند وای نشان داده که برای نجات خود حاضره آرزوهای یک تیم و هوادارانی که ده ساله در انتظار کمترین افتخاری هستند رو فدای خودش کنه!
  • نیما IR ۱۸:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۲
    2 0
    دوستان آبی دل سلام کمتر عادت دارم تو فضای مجازی بخوام پیامی بذارم اما اینجا واجب دیدم ک حرف بزنم دوستان عزیز بخدا رابطه ی بین تمام بازیکنان مون عالیه . این خبر نهارای بی شرف و قدرت رسانه ای سرخ های حرومزاده وقتی زورشون تو زمین بهمون نمی‌رسه متوصل به همین حاشیه سازی ها شدن..یکی از کثیف ترین شون هم همین سایته با ادمین بی شرف لنگیش..قسم میخورم هدف از نوشتن این اراجیف چیزی جز ایجاد حاشیه نیست..یک کلمه در مورد قهرهای آبکی یایا چیزی ننوشته
    • نوید IR ۰۰:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۳
      0 0
      همون بهتر یه آدم بی تربیتی مثل تو که صفت خانوادگی خودتو به دیگران نسبت میدی نیاد تو بحث ها.بازیکن خودتون میاد حرف میزنه به دیگران چه ربطی داره؟
  • کیسه حقیر هوادار صغیر IR ۱۹:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۲
    1 0
    خداروشکر ذات کثیف کیسه کش ها داره واسه همه عیان میشه ننگ بر کیسه حقیر
  • تاجی IR ۲۳:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۲
    0 0
    یک شعرنامه از یک شعرنویس لنگی حرومزاده جهت حاشیه سازی.
  • علی IR ۰۰:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۳
    0 0
    تیم فرهاد سردار اصلان هم حاشیه ندارن سر اضافه میزنید میخان بابت خبرها تیم ببرن به حاشیه ولی ما طرفداران میفهمیم زند باد استقلال فرهاد سردار
  • آس اس IR ۰۱:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۴
    0 0
    واقعا متاسفم ..مخاطب سیاوش ومرادمند کاملا مشخصه واصلا حرفی در مورد استقلال وکادر و مدیریت نزدن مخاطبشون کسایی دیگران که با لجبازی با سرنوشت اونها بازی کردن مجیدی ومدیر عامل تا جایی که تونستم مقاومت کردن ولی زورشون به رسانه های لنگی مثل شما نرسید..

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس