مرکز خرید بمباران شده در کی یف انبار اسلحه و مهمات بود

وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که مرکز خرید بمباران شده در شمال کی‌یف، پایتخت اوکراین یک انبار سلاح و مهمات بوده است.

به گزارش مشرق، ارتش روسیه روز دوشنبه اعلام کرد که مرکز خرید بمباران شده در شمال کی‌یف، پایتخت اوکراین یک انبار سلاح و مهمات بوده است.

وزارت دفاع روسیه با طرح این مسئله بیان داشت که فروشگاه‌های مرکز تجاری یاد شده تخلیه شده و این مکان به انباری اسلحه و مهمات تبدیل شده بود.

در این بیانیه آمده است: یک سکوی پرتاب راکت و یک پایگاه ذخیره مهمات که در یک مرکز تجاری غیرفعال قرار داشت شامگاه ۲۱ مارس با سلاح‌های دور برد هدف قرار گرفت و منهدم شد.

مقامات اوکراینی اعلام کرده‌اند در جریان بمباران شب گذشته این مرکز خرید که در شمال غربی کی‌یف واقع شده دست کم هشت نفر کشته شده‌اند.

یکشنبه شب رسانه‌ها ویدئویی را منتشر کردند که انفجار بزرگی در شهر کی یف را نشان می‌داد که طی آن ساختمان خرید معروف Retroville آتش گرفت.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • حاجی IR ۲۳:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۱
    1 1
    ای پوتین حقه باز آمریکایی ها هم یه پناهگاه تو بغدا د رو بمباران کردن و هزار نفر رو کشتن ودقیقا گفتن اینجا انبار مهمات بود
    • IR ۰۶:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۲
      0 1
      به هر حال تو جنگ حلوا نمیدن.مردم اوکراین چوب انتخاب اشتباه خودشون رو دارن میخورن.
    • IR ۰۸:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۲
      0 0
      بخاطر اینکه هر دو این کشورها از یک قماش هستند هیچکدام قابل دفاع نیستند نه روس ها نه آمریکایی ها و غربی ها ... ولی منافع ملی ما ایجاب می‌کند در این موارد نظاره گر باشیم از پس همدیگر بر میان ... نباید ما کاسه داغ تر از ٱش بشیم برای اوکراین ..!
  • IR ۱۱:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۲
    0 0
    راست میگه!!! مدارس رو میزنه چون پادگان شدن!! خانه سالمندان شده مرکز تجمع نئونازی ها!! بیمارستان و زایشگاه شده مرکز به دنیا اومدن مزدوران آینده غرب!! سالن تئاتر شده مرکز تولید سلاح شیمیایی!! مرکز خرید هم شده محل انبار مهمات!! روسیه خیلی مظلومه بخدا!!!!
    • IR ۱۳:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۲
      0 0
      آمریکایی ها خیلی مظلوم هستند طفلی ها خاورمیانه رو به گند کشیدن میلیون ها نفر انسان رو قتل عام کردند یا آواره جهان کردند َفلی آمریکایی های دوست داشتنی ... !!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس