کد خبر 1354452
تاریخ انتشار: ۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۵
رانندگان واکسن‌گریز یک میلیون تومان جریمه می‌شوند

رئیس پلیس راهور چهارمحال و بختیاری جزئیات اعمال جریمه یک میلیون تومانی برای مسافرانی که واکسن کرونا تزریق نکرده‌اند را تشریح کرد.

به گزارش مشرق، ایرج حسین‌پور امروز گفت: با ارتباطی که بین سامانه ثبت تخلفات پلیس‌راهور و سامانه وزارت بهداشت برقرار شده تمامی افرادی که ۲ دز واکسن خود را تزریق نکرده‌اند و اقدام به تردد درجاده‌ها کنند مبلغ یک میلیون تومان جریمه خواهند شد.

رئیس پلیس راهور چهارمحال و بختیاری افزود: این ساز و کار از طریق دوربین‌های بین‌جاده‌ای صورت می‌گیرد و با استعلام لحظه‌ای از پلاک تمامی خودروهای عبوری، شماره ملی صاحب خودرو احصا و با سامانه وزارت بهداشت لینک می‌شود و در صورت عدم احراز تزریق ۲ دز واکسن از سوی این سامانه جریمه یک میلیون تومانی برای صاحب خودرو ثبت خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: تمامی افرادی که برای آن‌ها جریمه اعمال می‌شود در صورت اعتراض می‌توانند پس از ایام تعطیلات به مراکز پلیس راهور مراجعه کنند تا اعتراضشان مورد بررسی دقیق کارشناسان قرار گیرد.

حسین‌پور تصریح کرد: این طرح جهت حفظ سلامتی و جلوگیری از افزایش شیوع ویروس کرونا از سوی مرکز به تصویب رسیده و امید است همه هم‌استانی‌ها جهت ارتقای ایمنی جامعه همکاری‌های لازم را داشته باشند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۴:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۲
    19 0
    زوری که نمیشه واکسن زد؛ یهو بگید هر کی واکسن نزنه آب و برق و گاز و یارانه و ... رو قطع میکنید و اجازه خروج از خونشو بهش نمیدیم!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس