کد خبر 1354387
تاریخ انتشار: ۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۵
پیام تقدیر وزیر بهداشت از رهبر معظم انقلاب

وزیر بهداشت خطاب به رهبر انقلاب نوشت: از اینکه پیوسته مجموعه خادمان صبور و صادق حوزه‌ی سلامت را مورد لطف، محبت و نوازش قرار می‌دهید مایه مباهات و افتخار و امتنان است.

به گزارش مشرق، وزیر بهداشت در پیامی به رهبر معظم انقلاب با اشاره به فرمایشات مدبرانه، مبشرانه و امید بخش ایشان در پیام نوروزی سال ۱۴۰۱، تصریح کرد: از اینکه پیوسته مجموعه خادمان صبور و صادق حوزه‌ی سلامت را مورد لطف، محبت و نوازش قرار می‌دهید مایه مباهات و افتخار و امتنان است.

متن این پیام به شرح زیر است:

«محضر مبارک رهبر فرزانه و معظم انقلاب اسلامی

حضرت امام خامنه ای مد ظله العالی

با تقدیم سلام، احترام و تحیات الهی
حلول سال نو که متبرک است به نام نامی حضرت ولی عصر (عج) محضر مبارک حضرت عالی تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

از اینکه پیوسته مجموعه خادمان صبور و صادق حوزه‌ی سلامت را مورد لطف، محبت و نوازش قرار می‌دهید، مایه مباهات و افتخار و امتنان است.

اشارات و فرمایشات مدبرانه، مبشرانه و امید بخش حضرت عالی در پیام نوروزی سال ۱۴۰۱ که موید توفیق فرزندان و سربازان کوچک شما در مقابله با کرونا و تولید واکسن که جلوه‌ای از پیشرفت علمی و فناوری کشور بود با اشاره‌ای به عنوان " شیرینی‌های سال ۱۴۰۰" موجی از شادی، نشاط، امید و انگیزه در تمام ارکان حوزه‌ی سلامت ایجاد کرد و زنگار خستگی نبرد دو سال و اندی با بیماری منحوس کرونا را از جسم و جان نجیب این جامعه پر تلاش و ایثارگر زدود.

اینجانب به نمایندگی از تمامی همکاران رشید و جان برکفم در این آغاز مبارک با پروردگار خویش پیمان می‌بندیم تا پای جان و آخرین نفس در راستای خدمت و نیل به منویات و فرامین قائد و مراد خویش که حجت شرعی ماست از هیچ کوشش و ایثاری فروگذار نباشیم.
از پرودگار متعال دوام سلامت و عزت وجود منور و گرانسنگ حضرت عالی و سرافرازی و سربلندی ایران اسلامی را خواستارم.»

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۷:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۱
    7 5
    ما هم ممنونیم
  • محسن IR ۲۳:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۱
    1 4
    دولت اقای رییسی اگه هیچ کاری هم نکرده باشه همین که توانست کرونا مهار کرونا کند و امار مرگ ومیر از ۸۰۰ نفر دولت قبلی به حدود ۵۰ نفر برساند جای تقدیر وتشکر دارد دولت قبلی به بهانه تحریم واکسن وارد نمیکرد پس چرا دولت اقای رییسی واکسن وارد کرد به عبارت دیگر اگر همان دولت روحانی بود حدود ۲۰۰ هزار نفر جان سپرده بودن ایا وقت محاکمه وبازخواست نشده!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس