کد خبر 1354137
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۱
۸۵ درصد از تسلیحات داعش ساخت آمریکاست

کارشناس امور امنیتی عراقی اعلام کرد که ۸۵ درصد از تسلیحات داعش، آمریکایی است.

به گزارش مشرق به نقل از المعلومه، یوسف التمیمی کارشناس امور امنیتی عراقی اعلام کرد که ۸۵ درصد از تسلیحات داعش، آمریکایی است.

بیشتر بخوانید:

محاکمه ۸ نفر در مصر به اتهام جاسوسی برای داعش

وی افزود: این موضوع علامت سئوالهای زیادی به وجود می آورد. بحث این است که داعش چگونه مهمات و تسلیحاتی به دست آورده است که مدرن هستند و نمی تواند مربوط به سلاح و مهماتی باشد که این گروه تروریستی در سال ۲۰۱۴ و در هنگام اشغال برخی مناطق عراقی به دست آورده است.

التمیمی تاکید کرد: موضوعی که باید مورد توجه قرار گیرد تغییر در نگرش داعش تروریست است که در ابتدا آمریکا را دشمن قلمداد می کرد اما هم اکنون در هیچ کدام از فتواهای سرکرده های آن و افکار افراطی آنها در این باره اثری به چشم نمی خورد. این تغییر در رویکرد داعش است که مدعی جنگ با آمریکا بود و هم اکنون سینه افراد بی گناه را نشانه گرفته است.

این کارشناس عراقی گفت: پرونده داعش در عراق آکنده از غافلگیری هاست و به هر اندازه که فشار برای بیرون راندن آمریکا بیشتر می شود، بر دامنه اقدامات تروریستی تکفیری ها هم افزوده می شود.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۷:۰۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۹
    0 0
    آمریکا و اسرائیل و انگلیس به وجود آورنده ی تمام گروه های تروریستی و جنگهای هفتاد سال اخیر است.خذف این سه کشور از این کره خاکی به نفع بیش از هفت میلیارد انسان است.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس